Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff og huff, nok en elendig forestilling av United :thumbdown: Ser veldig dårlig ut med tanke på ligagull nå. Tror dessverre det ikke holder med 4 tap, og enda er det flere vanskelige kamper igjen. Man kan si at topplagenes kamper mot City klart viser hvem som er på vei mot seriegullet. Arsenal var overlegne mot City og det på deres hjemmebane, mens United taper på OT.

Lenke til kommentar
Fy faen for en møkkakamp. Noen spillere skal vekk i sommer, Brown, Saha, Park, ihvertfall

Helt tragisk å se på Brown.

 

 

Brown og Park skal ikke vekk...

Er det ikke bedre å skaffe seg en bedre back? Simpson er jo et stort talent, pluss dem kan skaffe en som har mer erfaring osv. Så har dem to backer som holder.

 

Hyrlen, vis du så kampen. Så du en ball fra Brown som gikk riktig? Han blir jo bare dårligere og dårligere offensivt i hver kamp.

Lenke til kommentar

Veldig bra av Carrick. Reddet noe ihvertfall.

 

Jeg vil tro at turen til Dubai aldri skulle ha skjedd. Jeg synest også at det er veldig tydelig at midtbanespillere som spisser er ikke det samme som spisser. Det holder ikke. Hvor er Solkjær og Sheringham i sånne kamper? Vi har ikke bredden når noen spisser er ute og vi er altfor lette fremover. Når vi i tillegg er slitne så skjer sånne ting.

 

Nå er det veldig mye opp til Fergie. Han har snudd sånne ting før og har vert oppi dette før.

 

All ære til City som ikke ødela markeringen og en fantastisk kamp.

Lenke til kommentar
Veldig bra av Carrick. Reddet noe ihvertfall.

 

Jeg vil tro at turen til Dubai aldri skulle ha skjedd. Jeg synest også at det er veldig tydelig at midtbanespillere som spisser er ikke det samme som spisser. Det holder ikke. Hvor er Solkjær og Sheringham i sånne kamper? Vi har ikke bredden når noen spisser er ute og vi er altfor lette fremover. Når vi i tillegg er slitne så skjer sånne ting.

 

Nå er det veldig mye opp til Fergie. Han har snudd sånne ting før og har vert oppi dette før.

 

All ære til City som ikke ødela markeringen og en fantastisk kamp.

Helt enig med alt du sier. Turen til Dubai var helt unødvendig.

Lenke til kommentar
Fy faen for en møkkakamp. Noen spillere skal vekk i sommer, Brown, Saha, Park, ihvertfall

Helt tragisk å se på Brown.

 

 

Brown og Park skal ikke vekk...

Er det ikke bedre å skaffe seg en bedre back? Simpson er jo et stort talent, pluss dem kan skaffe en som har mer erfaring osv. Så har dem to backer som holder.

 

Hyrlen, vis du så kampen. Så du en ball fra Brown som gikk riktig? Han blir jo bare dårligere og dårligere offensivt i hver kamp.

 

Simpson? Fyren var jo på bærtur hele Everton-kampen. Og Brown har erfaring så det holder, har over 250 kamper for United og er Salford-gutt. Og han var absolutt ikke den dårligste spilleren idag. Ronaldo, Nani og Giggs var møkk. Når i helvete skal Ronaldo redde oss når det virkelig butter imot?

Lenke til kommentar
Ronaldo har reddet oss haugevis av ganger.

 

Jeg er drittlei fyren akkurat nå, går rundt og syter og har 0 INNSATS utpå der. Han har reddet oss før, men han presterer omtrent aldri i store kamper, jeg har forsvart han på dette før, men akkurat nå er jeg forbanna, han var en av banens verste aktører.

 

Jeg er ikke akkurat den største Ronaldo-fanboyen her inne heller, det skal sies...

 

Herregud, Ronaldo kan da ikke redde oss hele tiden. Kan fanken ikke Hargreaves, Scholes, Evra, Nani, Anderson, Giggs eller noen andre som aldri scorer?

 

Hargreaves er ikke kjøpt inn for å score. Nani har reddet oss før han, hint: Spurs hjemme.

 

Ronaldo blir gretten når det ikke går lagets vei, det må han virkelig forberede seg på.

 

 

Dette Brown-hatet her inne blir latterlig....

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Alle er vel kjøpt inn å score, tror ikke Ronaldo ble kjøpt inn for å score da...

 

Nightkeeper, Brown suger baller. Det eneste han er god i er defensivt. Det er noen andre som suger baller å, som O'Shea.

 

Alle er ikke kjøpt inn for å score nei...

 

Så Brown suger baller bare fordi han ikke er god offensivt, slikt som Evra? Ja jøss. Brown er ekte rød, Salford-gutt...

 

O'Shea? Herregud, han er en helt blant fansen, mye større enn Ronaldo f.eks. Sier bare 90:59 Anfield....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...