IcedInsanity Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Fy faaaaaaaen!!!!!!! Er det mulig.nei nå gidder eg ikke se mer!!!! MØKKALAG!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 For en måte å hedre Busby Babes på. Fy faen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det her e tragisk... To nestensjansa og to mål... Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Satt å ventet på det andre målet. Vi spiller begredelig fotball. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Herlig det her... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Foe en gjeng med kjerringer!!! Spill fotball for helvette Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Roter bort 5 poeng til Arsenal i løpet av to kamper, lukter ikke akkurat seriegull det her! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 En ting er mot Spurs, men mot City hjemme holder ikke dette. Men tror dere får med dere ett poeng til slutt. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Foe en gjeng med kjerringer!!! Spill fotball for helvette Synes ikke at Man.U spilte dårlig, bare at Man.C har villet mye i første omgang. Vi får se hvordan det går i andre omgang. Jeg ser tydelig at begge vil mye i kampen, men Man.U fikk det ikke til i første omgang. Var en god del sjanser. Spennende første omgang Endret 10. februar 2008 av Fox Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Typisk City, to av to sjanser i mål, herregud. Jeg blir flau her, nå forventer jeg en hårføner av Fergie i pausen, dette er en forbanna skam, ligge under to mål mot City hjemme i jubileumskampen for Busby Babes. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Som Fakey sier, for en måte på å hedre Busby Babes. Brown burde få sparken... JA SPARKEN. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Nå smeller det skikkelig i garderoben tenker jeg. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Håper SAF er så sinna i pausen at Queiroz må holde han tilbake for at han ikke skal fly på spillerne. Å rote bort poeng mot City to ganger i løpet av en sesong skal ikke være lov! Jeg forventer seier her nå, fy faen altså nå er jeg forbanna. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det smeller nok ikke bare der, men håper på skikkelig harføner av SAF, så vi kan heve oss 100000 hakk. Jeg er så forbanna nå, veit a faen hva jeg skal si og gjøre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Haman skulle hatt 2 gule. Evt rødt på første gangen. Men i fotball handler mye om tur. I dag har city hatt det hittil. Vi får se hva som skjer. Rio er dessverre på bærtur i dag..tankene helt andre steder? Lenke til kommentar
Totentanz Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Wes Brown er mye for svak for det som skal være et verdenslag. Kollektivet fungerer ikke. Benjani og Petrov symboliserer det laget vårt ikke har om dagen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hva vi IKKE har om dagen? Vi mangler kanskje noe i denne kampen, men fram til tottenhamkampen hyllet alle og ikke minst oss selv united som premier leagues overlegent beste. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det er forferdelig å ligge under med to mål etter en omgang der city nesten ikkje har ballen, men scorar på en sjanse der forsvaret står og sover og en corner. Vi har ballen mykje men gjer ting litt for vanskelig når vi nærmar oss city sin 16meter. Og Brown? han blir dårligare offansivt for kvar kamp han spelar.. Fantastiske innleggsposisjonar men enten så bles han ballen til helvete eller så går den til city. Den der han traff ronaldo var egentlig som vanlig, tre fire meter bak der han ville legge ballen, og berre flaks at ronaldo sto på kanten av 16. Forstår godt at SAF planlegger å hente inn ny høgreback til sommaren Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hvem var det som stemplet Nani i ROMPA? Det syns jeg skulle ha vært gult kort. Noen som har lagt merke til hver gang Nani ligger nede så holder han seg for rompa !lol! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Haman har vel gjort seg fortjent til 4 gule kort i 1. omgang... Det er faen ikkje tull heller, stempla Nani, fot i ansiktshøgde på Ronaldo og så vidare. Forbanna gris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå