Alastor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har flyttet et spursinnlegg over i den generelle premier league-tråden, og slettet kommentarene til dette innlegget. (Reaksjon på moderering gjøres på PM, ikke i denne tråden) Endret 10. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hvor lenge varer en jaktstart? Disse uinnvidde hjernedøde individene av noen LFC supportere jeg har som naboer må absolutt se den før kampen. Hvor lenge bruker en brunostspiser med børse og plank på å gå 12.5km? Endret 10. februar 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg blir skikkelig forbanna vis ikke Shitty supporterne greier å holde kjeft i et minutt. Håper på noen mål i morgen, to eller tre fra Ron hadde vært perfekt. Og kanskje Vidic,Scholes,Anderson eller Carri. Litt irriterende at Rooney er suspendert akk i den kampen, også Evra. Hadde trengt dem begge. Håper å se Ron på topp med Tevez, så Nani ta høyreplassen. Åssen klarte du å lese tankene mine? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvor lenge varer en jaktstart? Disse uinnvidde hjernedøde individene av noen LFC supportere jeg har som naboer må absolutt se den før kampen. Hvor lenge bruker en brunostspiser med børse og plank på å gå 12.5km? Du kan bare drite i å få sett første omgangen av kampen vil jeg tro... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvor lenge varer en jaktstart? Disse uinnvidde hjernedøde individene av noen LFC supportere jeg har som naboer må absolutt se den før kampen. Hvor lenge bruker en brunostspiser med børse og plank på å gå 12.5km? Du får håpe det er fellesstart hihi Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Klokken 15.00 er VM på skøyter: 1500 m kvinner og menn, så du rekker jo litt (vet ikke hvor mye en kan stole på disse tallene, det blir jo ofte litt forsinkelser). Jeg hadde forøvrig ikke funnet meg i noe slikt. Er du avhengig av å se kampen hos dem? Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvor lenge varer en jaktstart? Disse uinnvidde hjernedøde individene av noen LFC supportere jeg har som naboer må absolutt se den før kampen. Hvor lenge bruker en brunostspiser med børse og plank på å gå 12.5km? Du får håpe det er fellesstart hihi Ahh, da må jeg lure ut bilen... Forbanna drit, jeg som skulle ha en stille kveld hjemme med GOW og Premier League. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg blir skikkelig forbanna vis ikke Shitty supporterne greier å holde kjeft i et minutt. Håper på noen mål i morgen, to eller tre fra Ron hadde vært perfekt. Og kanskje Vidic,Scholes,Anderson eller Carri. Litt irriterende at Rooney er suspendert akk i den kampen, også Evra. Hadde trengt dem begge. Håper å se Ron på topp med Tevez, så Nani ta høyreplassen. Åssen klarte du å lese tankene mine? Jeg er synsk :=) Faen, for ikke sett sendinga som begynner før eller de første 25 min av kampen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Dra på pub da folkens! Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lykke til med derbyet! Tipper dere vinner 2-0 (1-0) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faren til Wes Brown er død. Blir spennende å se om han spiller, eller om Simpson får prøve seg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Faren til Wes Brown er død. Blir spennende å se om han spiller, eller om Simpson får prøve seg. Eneste kilden på dette er en City-side. Han er hvertfall observert på Old Trafford. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) VDS Brown Rio Vidic O'Shea Ronaldo Scholes Anderson Nani Giggs Tevez Confirmed on MUTV Hargreaves, Carrick Pique, Park, Kuszack on bench. Endret 10. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Giggs som hengende? Uff a meg. Får håpe han går ned på vingen og at Ronaldo tar spissplassen. Forøvrig veldig offensiv startoppstilling, det liker jeg! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Giggs som hengende? Uff a meg. Får håpe han går ned på vingen og at Ronaldo tar spissplassen. Forøvrig veldig offensiv startoppstilling, det liker jeg! Ja, det blir Ronaldo på topp, er bare lagoppstillingen som er slik, var jo det den gangen Nani var satt opp som spiss også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Syns det var grei lagoppstilling jeg Ronaldo og Tevez på topp, blir kanon Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jepp, tenkte meg at det noe slikt. Får satse på tidlig scoring mot drittlaget. jeg må si jeg er litt redd for skader i dag Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Det er faktisk jeg å, tipper Vidic blir skadet og er ute i 6 mnd. Neida, vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Scholes og Anderson sentralt! Håper de fungerer sammen! Jeg tror Giggs starter på topp og at lagoppstillingen faktisk er sånn. Ingen Welbeck på benken. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Da krysser hvertfall jeg fingrene for en minneverdig markering, og håper på en flott kamp i favør United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå