NightKeeper Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 For et utrolig latterlig forslag ja, fy faen, det er slikt som de driver med borti USA med den kommerse pengesporten som NFL f.eks (Ble jo spilt kamp på Wembley i høst). Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Står 07-09 på draktene på manutd.com ja så det sto på united.no også skjønner du, men gjelder dette bortedrakta også? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Det irriterer meg kraftig at en gjeng idioter skulle ødelegge 1 minutters stillhet på Wembley i går slik at dommeren blåste i gang etter 30 sekunder. Hvis dette skjer på Old Trafford i helga blir jeg dypt irritert og skuffet! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Det irriterer meg kraftig at en gjeng idioter skulle ødelegge 1 minutters stillhet på Wembley i går slik at dommeren blåste i gang etter 30 sekunder. Hvis dette skjer på Old Trafford i helga blir jeg dypt irritert og skuffet! Forundrer meg ikke om det samme skjer på Old Trafford. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Den skal muligens byttast ut. Ser united.no opererer med 07-08, så det kan nok godt hende.. Var jo snakk om ei blå 3.drakt eller noko, men det er vel ingen som veit kva som evt vil komme til sommaren. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det irriterer meg kraftig at en gjeng idioter skulle ødelegge 1 minutters stillhet på Wembley i går slik at dommeren blåste i gang etter 30 sekunder. Hvis dette skjer på Old Trafford i helga blir jeg dypt irritert og skuffet! Forundrer meg ikke om det samme skjer på Old Trafford. De burde kjørt klapping på Old Trafford, akkurat som de gjorde etter Best døde, da spilte vi bortekamp på Upton Park og det var klapping. Det er alltid noen idioter fra motstander-fansen som vil ødelegge...mon tro om Shitty-fansen har fått med seg at en av deres beste keepere gjennom tidene døde i den samme flyulykken? Endret 7. februar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Den skal muligens byttast ut. Ser united.no opererer med 07-08, så det kan nok godt hende.. Var jo snakk om ei blå 3.drakt eller noko, men det er vel ingen som veit kva som evt vil komme til sommaren. neinei, bare å vente å se da. Endret 7. februar 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Frank Swifty blir jo regnet som en av de beste Englands keeperne gjennom tidende. At City da skal bue for å minnes de døde i Munchen blir for meg utrolig barnslig. Mister mye respekten for demmes fans hvis så skjer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Guess who's back Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har jeg ikke helt oversikten over hva dere har diskutert i det siste, men det som er konge er at fra og med neste år er det 7 spillere på benken Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 ja, blir bra med sju spillere på benken i stedet for fem har jo flere valg i tilfelle skader iløpet av kampen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Det trengs virkelig, tenk å kunne hele tiden ha unge talenter i bakhånd som kan få veldig verdifull erfaring i en storseier - noe du ikke kunne satse på med kun fem innbyttere. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Endelig ble dette innført i England også. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 For oss er det jo utelukkande positivt. Kanskje ikkje like greit for endel av dei mindre klubbane, som kanskje har såpass liten stall eller lignande at å fylle opp benken blir nesten et problem.. Men det gir jo våre unggutar virkelig sjansen til å slå gjennom på 1.laget.. Las forresten dette i går. Det kan bli en spennande mann til neste sesong. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Klart det er en større fordel for de større klubbene. De har større staller med bedre spillere og derfor kan gjøre mere drastiske forandringer etter kampen er i gang. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Har ikke fulgt med i denne "benk-saken": Det er fortsatt bare mulig med max 3 innbyttere i en kamp, selv om benken utvides til 7 personer? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Possebon og Manucho, spennende tider vi går i møte. Tipper Fergie trimmer stallen til sommeren. Saha ut? Fletch (fingers crossed!)? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har jeg ikke helt oversikten over hva dere har diskutert i det siste, men det som er konge er at fra og med neste år er det 7 spillere på benken Velkommen tilbake Fakey, godt å sjå deg igjen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Saha må nok muligens ut, men spørs om ikkje SAF fortsatt har såpass tru på Fletcher at han får bli i klubben. Spørmålet er vel heller om han går lei av lite speletid og ønskar seg vekk. gledar meg til å sjå Manucho i aksjon ja, og til å følge utviklinga til Possebon og Fabio og Rafael, og fleire andre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Muligens? Han sier jo hele tiden at han ikke skal bli skada, og hva gjør han? Han må ut uansett, hvis ikke det kommer en trollmann og fikser kneet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå