Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror Spurs blir CL-kaliber innen 5 år, jeg. Jeg sier bare at jeg ikke kan kalles en glory hunter når jeg startet å holde med Spurs i 1993.

 

Jøss, trodde ikke du var så gammel.....

 

 

Alle store lag har gloryhuntere, det sier vel seg selv? Jeg startet selv å følge ManUtd i 1996, da var jeg 7 år, en 7-åring kan vel ikke bli kalt en gloryhunter, det sier vel seg selv at når man er i den alderen så er man ikke bevisst på valg.

 

Husker godt FA-cupfinalen i 96 btw, mitt første United-minne.

Lenke til kommentar

Ser du har 699 innlegg Boomerang,og du ble medlem den 21/1-08,det er 16 dager siden,699 svar på 16 dager...

 

Har du ingenting å gjøre på så du må sitte foran skjermen 24/7 eller spammer du alle tråder med korte meningsløse innlegg som du gjør i denne tråden..?

 

Kommer jo aldri noe konstruktivt eller informativt fra deg,er jo bare spydigheter og tull....Og hvorfor henger du så mye

her når dette ikke er tråden til "ditt" lag engang,nok engang for å komme med spydigheter regner eg med.

Lenke til kommentar

Latterlig, rett og slett latterlig forslag i mine øyne. Jeg drar til England for å se Premier League. Slik skal det være. Å hvis de absolutt skal legge en kamp ut av landet så kan det jo ikke være slik at det er trekning om hvilket lag man møter, da snakker vi bingoliga. Å hvis det i tillegg er seeding, ja kjempegøy for et bunnlag å trekke topp5 til enda en kamp.

 

Nei å dra utenlands gjør de i CL og i pre-season.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...