Bister Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 er det bare noe jeg mener eller har Ronaldo 27 mål på 27 kamper nå? eller er det 28 kansje? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror Spurs blir CL-kaliber innen 5 år, jeg. Jeg sier bare at jeg ikke kan kalles en glory hunter når jeg startet å holde med Spurs i 1993. Jøss, trodde ikke du var så gammel..... Alle store lag har gloryhuntere, det sier vel seg selv? Jeg startet selv å følge ManUtd i 1996, da var jeg 7 år, en 7-åring kan vel ikke bli kalt en gloryhunter, det sier vel seg selv at når man er i den alderen så er man ikke bevisst på valg. Husker godt FA-cupfinalen i 96 btw, mitt første United-minne. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er Spurs og vil neppe noengang kunne bli kant en glory hunter. Ah, du er Spurs-fan. Først nå fant jeg ut det. Jeg har aldri sett deg skrive noe om ditt eget lag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ser du har 699 innlegg Boomerang,og du ble medlem den 21/1-08,det er 16 dager siden,699 svar på 16 dager... Har du ingenting å gjøre på så du må sitte foran skjermen 24/7 eller spammer du alle tråder med korte meningsløse innlegg som du gjør i denne tråden..? Kommer jo aldri noe konstruktivt eller informativt fra deg,er jo bare spydigheter og tull....Og hvorfor henger du så mye her når dette ikke er tråden til "ditt" lag engang,nok engang for å komme med spydigheter regner eg med. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Skal Man Utd ha samme drakt neste sesong også? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 De skifter drakt sett hver sesong. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Kvar sesong er vel å ta litt hardt i. Det er vel varierande kor ofte dei skiftar. Fins ikkje det reglar for kor lenge ei drakt må vere før ein skiftar? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 De skifter drakt sett hver sesong. Nope, denne de har i år skal de ha neste sesong også før de bytter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 De skifter drakt sett hver sesong. Nope, denne de har i år skal de ha neste sesong også før de bytter. Sikker`? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Står 07-09 på draktene på manutd.com Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 De skifter drakt sett hver sesong. Nope, denne de har i år skal de ha neste sesong også før de bytter. Sikker`? Ja Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Da må jeg offisielt kunngjøre min dypeste unnskyldning for at jeg tok så utrolig feil . Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Bah, Torres ute. Jeg klarer ikke å se hvordan i pokker Liverpool skal klare å ta poeng fra Chelsea nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Det må vere flaks i så fall... Det ser vel ikkje så lyst ut for Blackburn seier på Emirates heller trur eg. Hadde vore veldig fint, men det skal nok også svært mykje flaks til før det skjer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Bah, Torres ute. Jeg klarer ikke å se hvordan i pokker Liverpool skal klare å ta poeng fra Chelsea nå. Nja, flink i forsvar og et eller annet fra Kuyt eller Gerrard. Har mindre tro på Blackburm. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 <http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/manc_derby_i_ulan_bator Dette er bare tull mener jeg. Det er et forslag om å spille en 39 ende seriesunde utenfor England. Dette for å drive markedsføring. Kampoppsettet blir bestemt via loddtrekning med seeding. Jeg forstår den økonomiske fordelen, men det høres veldig sleipt ut. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Gir den kampen eventuellt poeng? eller er det bare en avsluttning av sesongen? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Den skal gi poeng, ja, men dette er for all del ikke bestemt. Og om det blir gjennomført, kan det bli annerledes enn dette forslaget. Goscinny Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Kan jo være litt spennende med et slikt oppgjør. Det kan jo avgjøre hvem som vinner PL hvis det er jevnt ett år. Hadde vært morsomt å sett dette bli tatt i bruk bare for å se hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Latterlig, rett og slett latterlig forslag i mine øyne. Jeg drar til England for å se Premier League. Slik skal det være. Å hvis de absolutt skal legge en kamp ut av landet så kan det jo ikke være slik at det er trekning om hvilket lag man møter, da snakker vi bingoliga. Å hvis det i tillegg er seeding, ja kjempegøy for et bunnlag å trekke topp5 til enda en kamp. Nei å dra utenlands gjør de i CL og i pre-season. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå