Limbeck Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Man kan ikke samenligne fotball sånn. Dagens treningsrutiner er en helt annen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) feb 6th 1958 15:04 - nuff said. Mine tanker går til offere, etterlatte, lagkamerater og støtteapparat. Endret 6. februar 2008 av Cape Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Når jeg sier det beste laget noensinne mener jeg selvfølgelig i forhold til den tiden de spiller i. Vel, de var vel ikke de beste ut i fra meritter, men tenk det potensialet i dette ufattelig unge laget! Endret 6. februar 2008 av Kiman™ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 De vant ligaen to år på rad med en snittalder på 22 år, sier det meste, vi hadde vært mestvinnende i England nå hvertfall, ingen tvil om det, det er vi forhåpentligvis snart og. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvor langt unna er vi? *glede seg til søndag* Goscinny Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 De vant ligaen to år på rad med en snittalder på 22 år, sier det meste, vi hadde vært mestvinnende i England nå hvertfall, ingen tvil om det, det er vi forhåpentligvis snart og. Synsing på høyt nivå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 De vant ligaen to år på rad med en snittalder på 22 år, sier det meste, vi hadde vært mestvinnende i England nå hvertfall, ingen tvil om det, det er vi forhåpentligvis snart og. Synsing på høyt nivå På hvilken måte? Vi hadde hvertfall hatt flest seriemesterskap. Vi hadde som sagt vunnet to år på rad med et rekordungt mannskap. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Intervju med Jimmy Murphys sønn. Jimmy Murphy fløy til Munchen dagen etter ulykken. Han snakket bl.a. med Duncan Edwards som fremdeles var bevist og Edwards spurte når kampen i helga mot Wolves hadde avspark. Av Busby fikk han beskjed om å holde laget gående. Jimmy Murphy ville være med på turen til Beograd men fikk ikke av Busby. Han var manager for Wales som skulle spille vm kvalik mot Israel. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Forstår dere at mange ser på ManU-supportere som glory hunters? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Det kommer vel mest av diverse unge fans som ble fans i den siste tiden. Kanskje mest etter the treble. Glory hunters finnes i alle store klubber. Utrolig hvor mange unge scousere som kommer frem etter da vant cl nå siste. Og Roman tilhengere osv. Om de er glory hunters får vi se i dårlige tider. Da forsvinner dem. Grunnen til at vi spesielt blir kalt glory hunters er vel fordi vi har prøvd å stå i veien for mange lags suksess i lang tid nå. På mange måter er det en reaksjon på resultatene som blir oppnådd. Jeg hater å bli kalt gory hunter mest pga at jeg på 80 tallet ikke fulgte Liverpool trenden og mottok veldig mye pes fra dem. Det blir så ironisk. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg er Spurs og vil neppe noengang kunne bli kant en glory hunter. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Nåja. Tottenham er en klubb med mange fans, stor stadion og mye resurser. De kan godt komme seg helt til topps de. Det krever derimot at de treffer en del med økonomisk satsing. Det virker som de sliter med inkjøpte spillere som koster mye og presterer lite, og kanksje først og fremst satse på en manager over lengre tid. ikke krev at alt blir med en gang. Tottenham var veldig uheldige i siste kamp mot oss, men det er vel ofte slik når man møter de store. Glipper det en gang så blir man straffet. Forstår du hvorfor fans av Manchester United blir kalt glory hunters? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Hva har mange fans med glory hunting å gjøre? Stor stadion? Haha. ManU har langt over dobbelt så stor. White Hart Lane er for en relativt liten stadion å regne i Premier League. Jeg forstår hvorfor ManU-supportere under 25 år blir kalt glory hunters. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Så er Old Trafford stor også da Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, men her er lagene i PL med større stadion enn Spurs: Arsenal ManU Chelsea Everton Liverpool Villa City Newcastla Sunderland Spurs har altså en helt middels stor stadion i PL-sammenheng. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ok, men dere sitter ikke på en liten stadion da. Trodde White Hart Lane tok godt over 40 000 jeg. Men jeg synest ikke man bare skal sitte og ikke ha tro på noe. Etabelere europacup spill en del sesonger. Prøve å prestere jevnt med 4-8 plasser. Så kanskje se litt på hvordan dere kan komme høyere opp. Ting tar tid. Endret 7. februar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg tror Spurs blir CL-kaliber innen 5 år, jeg. Jeg sier bare at jeg ikke kan kalles en glory hunter når jeg startet å holde med Spurs i 1993. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Sant det. 5 år kan være et ok mål. Glory hunter blir du kalt når Tottenham kommer opp på toppnivå. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, jeg er 16 år og har holdt med United i alle mine år, støttet de uansett motgang og har aldri en gang vurdert å skifte lag, for meg er det United livet, kommer og til å skaffe meg livstidsmedlemskap i supporterklubben, så jeg vil ikke bli kalla glory hunter. Takk for meg Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 United har vel ikke hatt så voldsomme mengder motgang de åra du har holdt med dem heller vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå