archanios Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hva kom flybilletten på tur/retur? 5000kr ca? Fly du brukar å reise med?? det går an å komme seg temmelig billig til Manchester. Ei muligheit er å ta toget til/fra Nottingham, og fly til East Midlands Airport med Sterling. Der går det an å få veldig billige billettar. trur eg og faren min betalte maks 150kr kvar for togturen som tok 2 timar. Neppe så mykje heller. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Min feil.. Jeg fant mange til 2500 kr. t/r. Var totalprisen (med hotell og billett) som hadde kommet på 5000 kr. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk dere med dere den lille "dokumentaren" på NKR2 nå? Ikke veldig interessant, akkurat, men greit nok. Så ikke første ti minuttene. Var det mer om selve ulykken og spillerne da? Goscinny Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk ikke sett den dessverre Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Ikke jeg heller :/ Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Regner det er NRKs fotballmagasin "Bakrommet" dere snakker om... Dagens sending, om ulykken, kan sees her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/334561 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk dere med dere den lille "dokumentaren" på NKR2 nå? Ikke veldig interessant, akkurat, men greit nok. Så ikke første ti minuttene. Var det mer om selve ulykken og spillerne da? Goscinny Så den jeg, var en grei liten sak med Scheie, Bondevik og en til i studio som diskutere mye rundt ulykken, før og etter, samt intervju med norske fotballspillere om denne tragiske hendelsen som fant sted for 50 år siden imorgen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Regner det er NRKs fotballmagasin "Bakrommet" dere snakker om... Dagens sending, om ulykken, kan sees her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/334561 Thanks mate Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Kjell Magne sa Mænju flere ganger. Legger veldig lett merke til sånt nå for tiden. Endret 5. februar 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Mænju sa Kjell Magne flere ganger.Legger veldig lett merke til sånt nå for tiden. Jeg å faktisk :S Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Regner det er NRKs fotballmagasin "Bakrommet" dere snakker om... Dagens sending, om ulykken, kan sees her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/334561 Thanks mate jaggu, laget skal jo spille i retro drakter, det hadde jeg ikke fått med meg EDIT: innlegg 600 Endret 5. februar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Regner det er NRKs fotballmagasin "Bakrommet" dere snakker om... Dagens sending, om ulykken, kan sees her: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/334561 Thanks mate jaggu, laget skal jo spille i retro drakter, det hadde jeg ikke fått med meg Seriøst? Har jo vært om det i over et halvt år, siden sesongen startet nesten Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Håper det bare er formen og fargene som er identiske. Det var en del mænju ja. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Har dere sett retrodrakta ManU skal spille i mot City eller? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 5 min stillhet mellom 1500 og 1505. For 50 år siden prøvde et fly å ta av i Munchen. Manchester United ble aldri det samme igjen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 5 min stillhet mellom 1500 og 1505. For 50 år siden prøvde et fly å ta av i Munchen. Manchester United ble aldri det samme igjen. Den er jeg veldig med på. 50 år på dagen, har ikke levd en tredel av tida en gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 5 min stillhet mellom 1500 og 1505. For 50 år siden prøvde et fly å ta av i Munchen. Manchester United ble aldri det samme igjen. Den er jeg veldig med på. 50 år på dagen, har ikke levd en tredel av tida en gang. Jeg er med på den jeg å Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Count me in fellas. Duncan Edwards Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvil i fred, Busby Babes! Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Hvil i fred, Busby Babes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå