Raste Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Når kan\kommer Banan tilbake egentlig? Hip hip hurrah 24 februar, tror jeg :S Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) TRENGER HJELP MEGAFORT! HVOR MYE KOSTER DET MED TOG FRA LONDON TIL MANCHESTER? OG HVOR LANG TID TAR DET? Endret 4. februar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) så leng banning også ja, jaja Spiller United-City på lørdag elller søndag? Er søndag Endret 4. februar 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Er den 10, så det er søndag... Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Gratulerer med dagen, Cristiano Ronaldo og Carlos Tevez! Ronaldo blir 23 år, mens Tevez blir 24. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jammen så har Tevez bursdag å GRATULERER Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer med dagen Gutta! Cristiano og Carlos Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 To på samme dag, faktisk! Gratz! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva gjorde egentlig Banan for å bli banna så lenge? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Gratulerer med dagen Carlos og Cristiano Slenger meg og på string-emil der.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Syk lønn, men fyren er verd det. Fy flate for en spiller han er. dette gjør også at Ronaldo blir helt sykt dyr å kjøpe. Håper han skriver under Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 TRENGER HJELP MEGAFORT! HVOR MYE KOSTER DET MED TOG FRA LONDON TIL MANCHESTER? OG HVOR LANG TID TAR DET? Tror jeg har sjekket det tidligere. Og husker jeg rett koster det ganske mye... Stansted-Manchetser koster fort rundt 1500 kr. Men finner ikke helt siden jeg fant det på... Men fant det ganske fort den gangen, bare å søke... Men skal du se United i Manchester, er det nok like billig å fly direkte til Manchester. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva gjorde egentlig Banan for å bli banna så lenge? Egentlig ikke så mye, bare rivalisering-prat i Liverpool-tråden, de taklet vel ikke all motgangen + at Banan koste seg over det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva gjorde egentlig Banan for å bli banna så lenge? Egentlig ikke så mye, bare rivalisering-prat i Liverpool-tråden, de taklet vel ikke all motgangen + at Banan koste seg over det. Hihihi...hadde kost meg eg også...hårsåre folk da..jaaaaaaaja Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hoho, jeg også har bursdag idag ------- Tevez ------- Ronaldo----------Nikko Endret 5. februar 2008 av nikkoboss Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 TRENGER HJELP MEGAFORT! HVOR MYE KOSTER DET MED TOG FRA LONDON TIL MANCHESTER? OG HVOR LANG TID TAR DET? Tror jeg har sjekket det tidligere. Og husker jeg rett koster det ganske mye... Stansted-Manchetser koster fort rundt 1500 kr. Men finner ikke helt siden jeg fant det på... Men fant det ganske fort den gangen, bare å søke... Men skal du se United i Manchester, er det nok like billig å fly direkte til Manchester. Det var det jeg gjorde Så nå blir det Manchester - Arsenal! Gleder meg som en liten guttunge her! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hva kom flybilletten på tur/retur? 5000kr ca? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Skal være fint mulig å finne t/r london-manchester med tog frå 5-600 kr. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 johoo...Vi møter Benjani mot Man City, jaja.....tror vi holder han Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hoho, jeg også har bursdag idag ------- Tevez ------- Ronaldo----------Nikko gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå