Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Nydelig goal... Håper han gjør det for oss å :=) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg vil se! Ligger det ute mer eller mindre lovlig noe sted? Goscinny http://www.d1g.com/video/show/?id=1752160 Nyt min venn, for en fysikk, for et skudd! fytti grisen....velkommen til United sier nu bare jeg, 10 ganger større potensial enn det Eduardo på Arsenal har Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Vi kan ha skutt en gullfugl her. Fy flate for et tilslag. Hadde han bare fått lov til å spille fra februar av Husker også at dette er ikke det første flotte målet han har i turneringen. Endret 4. februar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Heftig mål Boten på £25 000 kan vi vidresende til Clattenburg som takk få å være englands dårligste dommer... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 genialt bilde: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...in_page_id=1773 egentlig to geniale bilder Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Gleder meg til den episoden, det er helt klart... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Bra skudd av Manucho, men setter spørsmålstegn med keeperspillet. Blir ikke sluppet inn sååå mange slike mål i pl. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Bra skudd av Manucho, men setter spørsmålstegn med keeperspillet. Blir ikke sluppet inn sååå mange slike mål i pl. Tilslaget er uansett strålende, å keeper blir overasket. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Har vel mye med hvor klar keeperen er og om han ser skuddet. Skuddet er knallhardt Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Carrick er ufattelig undervurdert, jeg nevner kampen mot Roma ifjor. Fantastisk. Er det så mange som undervurderer han da? Han er jo en glimrende spiller, men så klart får han litt refs når han ikke presterer. Carrick passer bedre på midtbanen i en litt mer offensiv rolle, og det så vi klart mot AS Roma i fjor. Og det målet til Manucho... pure class. Endret 4. februar 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 United må betale 270 000 etter sju gule Et lag som pådrar seg seks eller flere gule kort blir automatisk bøtelagt med 25.000 pund (267.000 kroner). Dersom United gjør det samme en gang til denne sesongen, får klubben en bot på det dobbelte Kilde Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Helt sjukt, jævla fuckings Clattenburg. Må være den dårligste dommeren i PL. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 United må betale 270 000 etter sju gule Et lag som pådrar seg seks eller flere gule kort blir automatisk bøtelagt med 25.000 pund (267.000 kroner). Dersom United gjør det samme en gang til denne sesongen, får klubben en bot på det dobbelte Kilde Selvsagt gjør ikke rubelhorene i Soho Square noe med det, de er jo anti-United hele gjengen. Måtte Clattenburg aldri dømme en ManUtd-kamp noensinne mer, for en oppmerksomhetssyk fjott. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Leste om det på united og tidligere i tråden, og ja - det er ganske tåpelig. Om kampen hadde vært like stygg som kortene kan tilsi, hadde det vært en ting, men når vi får så mange ufortjente kort, blir det dumt. Burde være mulig å klage på straffen (kanskje det er mulig?). Uansett er dette lommerusk, det er bare atten prosent av det som kan bli den nye ukeslønna til Ronaldo. Jeg tror iallfall SAF & Co. skal ha råd til salt på maten Ronaldos nye lønn Goscinny Endret 4. februar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Sjuk lønn ass. Håper han skriver under kontrakt til 2014, så det kan enda bli mindre rykter selv om det aldri stopper opp helt. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Bra lønn, men han fortjener det. Å, dere har sånn egen drakt hvert år for å markere flyulykken... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Bra lønn, men han fortjener det. Å, dere har sånn egen drakt hvert år for å markere flyulykken... Jeg må si meg enig, Ronaldo fortjener virkelig denne lønna etter spillet hans de to siste årene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Da får vi gratulere vår selveste Ronaldo med dagen, 23 år i dag Så får vi også gratulere Fakey som har vist bursdag i dag også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Når kan\kommer Banan tilbake egentlig? Hip hip hurrah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hurra for Ronaldo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå