Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag reddet Tevez oss. Synes Ronaldo nesten var usynlig til tider. Frykter han kan være litt skadet fra stemplingen forrige gang :(.

 

Ronaldo blir jo stemplet og taklet stygt i hver eneste kamp. Tipper han kjenner det i beina etter hver eneste kamp. Så tror nok ikke det var grunnen til at Ronaldo ikke hadde dagen.

 

Jeg fikk bare sett slutten av kampen. Kjedelig å høre at Scholes og Hargreaves hadde en dårlig dag på jobben sammen. Anderson er seriøst den mest stabile midtbanespilleren vi har på laget. Tipper Scholes blir stabil etter hvert, men Carrick og Hargreaves er alt for usikker.

 

Og den filmingen til Rooney var helt latterlig. En gjør jo alt som skal til for å mål når en ligger under, men det er jo absolutt ingen som vil at han skal ty til filming. :ermm: Og nå mister vi han mot City på grunn av det, fy faen så irriterende. Da er det Evra og Rooney som er ute mot City? Ronaldo og Tevez på topp, håper jeg. Så fremst som ikke Saha er skadefri.

Lenke til kommentar
I dag reddet Tevez oss. Synes Ronaldo nesten var usynlig til tider. Frykter han kan være litt skadet fra stemplingen forrige gang :(.

Jeg fikk bare sett slutten av kampen. Kjedelig å høre at Scholes og Hargreaves hadde en dårlig dag på jobben sammen. Anderson er seriøst den mest stabile midtbanespilleren vi har på laget. Tipper Scholes blir stabil etter hvert, men Carrick og Hargreaves er alt for usikker.

Helt enig, Carrick og Hargreaves er for ustabile. Mens Anderson ser ut til å ha spilt fotball i flere år :)

Lenke til kommentar
Såg du kampen mot Arsenal i haust? Det var ingen som sloss meir enn Anderson... Han sloss det som skal til, og er meir enn aggresiv nok... Bedre med han enn feks Carrick, men Scholes og Hazza er kanskje best,....

Jeg syns Carrick er bedre enn Hazza. Carrick har ikke vært så god i år, men med Scholes på banen så er han perfekte makkern...

Lenke til kommentar

Arbeidstillatelsen hans var veldig tvilsom også. Tviler om den hadde kommet om han var i en klubb utenom de fire.

 

City er noe annet enn Arsenal. Vil tro de kommer på banen for å sparke legger. Insatsen til Anderson er det ikke noe galt med. Men tror vi har mere nytte av en som tar i mot og tar igjen. Ala Keane.

 

Angående Scholes så må vi huske at han har vert ute lenge. Det bør ikke gambles.

Lenke til kommentar
Jeg syns Carrick er bedre enn Hazza. Carrick har ikke vært så god i år, men med Scholes på banen så er han perfekte makkern...

 

Der er jeg ikke enig med deg. Etter min mening har Hargreaves vært best av de to, til tross for alle skadene. Carrick har vel fremdeles tilgode å bli kåret til banens beste denne sesongen. Carrick åpnet sesongen greit, men han har ikke spilt bra - bortsett fra Newcastle-kampen og en til - siden den albue-skaden. Jeg tror ikke Anderson starter mot City neste helg, men jeg håper han gjør det. Jeg tror vi starter med dette laget:

 

van der Sar

 

Brown - Ferdinand - Vidic - O'Shea

 

Nani/Park - Hargreaves - Scholes - Giggs

 

Ronaldo - Tevez

 

Vet ikke hvordan det går med Saha, men kanskje han starter om han er skadefri? Hargreaves var vel Uniteds beste sist gang vi spilte mot City. Så jeg håper Hargreaves starter med Scholes eller Anderson. Scholes blir neppe vraket i en kamp som dette.

Lenke til kommentar
Jeg syns Carrick er bedre enn Hazza. Carrick har ikke vært så god i år, men med Scholes på banen så er han perfekte makkern...

 

Der er jeg ikke enig med deg. Etter min mening har Hargreaves vært best av de to, til tross for alle skadene. Carrick har vel fremdeles tilgode å bli kåret til banens beste denne sesongen. Carrick åpnet sesongen greit, men han har ikke spilt bra - bortsett fra Newcastle-kampen og en til - siden den albue-skaden. Jeg tror ikke Anderson starter mot City neste helg, men jeg håper han gjør det. Jeg tror vi starter med dette laget:

 

Carrick åpnet jo sesongen ræva. Men Carrick styrer spillet mye bedre enn Hargreaves, å har mye av æren for at Ronaldo blomstret ifjor. Carrick er alltid i posisjon og spillbar. Hargreaves er et rivjern, men med et United lag som skal kontrollere spillet er det ingen bedre enn Scholes eller Carrick. Anderson er litt av alt, men mangler fortsatt rutinen og tålmodigheten.

 

Såg du kampen mot Arsenal i haust? Det var ingen som sloss meir enn Anderson...

Han slo også klart mest feilpasninger, å så du når spillet snudde? Jo når Carrick kom inn for Anderson.

 

Carrick er ufattelig undervurdert, jeg nevner kampen mot Roma ifjor. Fantastisk.

Lenke til kommentar

Anderson har vært fantastisk i år, var så jævla deilig å se han spille på høyde med Gerrard på Anfield, og yppe seg, tar ikke imot dritt fra Captain Hypocrite der i gården.

 

Hva skjer med all Hargreaves-dissingen? Hargreaves var fantastisk i starten av sesongen, da ingen andre gadd var han helt fantastisk, City borte, Spurs hjemme i begynnelsen av sesongen nevner jeg, han var også meget god mot Spurs syntes jeg, de kunne heller byttet ut Scholes som ikke hadde dagen til pause og ikke Hazza, og heller kjørt Anderson inn for Scholes.

Lenke til kommentar

MANUCHO! Fantastisk mål mot Egypt i kvarten. Herregud som jeg gleder meg til å se denne spilleren i United-drakta neste sesong.

 

Kommentar fra RedCafe:

 

"Manucho !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

1-1

 

Fucking hell, this boy is good, I think I've just cum!!!"

 

RedCafe ftw, herlig humor på de gutta der :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...