Raste Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg er faktisk helt enig, eller så kan United spille med det laget som dem gjorde mot Pompey. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Det er synd på Rooney syntes jeg. Han hadde en fantastisk pre-season og alt lå til rette for en megasesong i United-drakta, så blir han skadet etter en omgang i ligastarten, han kom heldigvis tilbake og puttet 7 mål på 7 kamper, og var i storslag, hva skjer? Jo, han blir skadet igjen, og han har ikke vært i slag etter comebacket. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Er ikke så bekymret for Rooney. Målene kommer og jeg synest spillet sitter. Bortsett fra i går, men da var det mye som gikk galt Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Fikk Tevez kort for feiringa si? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Han fikk nok det. Et av de riktige korta. Dog det skal sies at det er bar overkropp det skal dømmes mot. Tevez hadde vel ei skorte under. Leser også at Gary kan få spilletid mot City neste helg. Forøvrig skal draktene være uten sponsorer og nummereres på nytt etter en 16 manns tropp. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Han fikk nok det. Et av de riktige korta. Dog det skal sies at det er bar overkropp det skal dømmes mot. Tevez hadde vel ei skorte under. Har ingenting å si om han har t-shirt under eller ikke han tok av seg trøya... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 mulig. kanskje Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Han fikk nok det. Et av de riktige korta. Dog det skal sies at det er bar overkropp det skal dømmes mot. Tevez hadde vel ei skorte under. Har ingenting å si om han har t-shirt under eller ikke han tok av seg trøya... Det er jo ikke like ille, men dog. Nakenhet vil vi ikke se på en fotballbane, og skjorte under er bare en tåpelig måte å tøye grensene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Han fikk nok det. Et av de riktige korta. Dog det skal sies at det er bar overkropp det skal dømmes mot. Tevez hadde vel ei skorte under. Har ingenting å si om han har t-shirt under eller ikke han tok av seg trøya... Det er jo ikke like ille, men dog. Nakenhet vil vi ikke se på en fotballbane, og skjorte under er bare en tåpelig måte å tøye grensene. Er du seriøs med innleggene dine Boomerang..eller er det bare for å fucke opp at du poster?Tenker på dine andre innlegg i denne tråden også.. Endret 3. februar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Hva om han hadde hatt ei identisk drakt under drakta? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2008 Noen som har bilde av drakten dem skal spille med den 10. Februar ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ikke sett noen bilder ennå, blir vel sikkert holdt hemmelig så lenge som mulig tenker jeg... Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har bilde av drakten dem skal spille med den 10. Februar ? Jubileum? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har bilde av drakten dem skal spille med den 10. Februar ? Jubileum? Våken??? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har bilde av drakten dem skal spille med den 10. Februar ? Jubileum? Høres ikke ut som du har fulgt så veldig mye med. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har bilde av drakten dem skal spille med den 10. Februar ? Jubileum? Beklager, men den var nesten stygg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Noen som har bilde av drakten dem skal spille med den 10. Februar ? Jubileum? Beklager, men den var nesten stygg Hva mener du Limbeck? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Er man Manchester United supporter skal man vite om ulykken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Jepp, det er helt korrekt Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Helt enig det er noe man skal vite. Kampen i helga følte jeg at de starte å presse for seint. De må starte før det er spilt 85 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå