Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og Rooney; Det der har du gjort en gang før, og jeg håpet jeg aldri ville se noe slikt fra deg igjen, vi vil ikke ha filming i Manchester United. Idag var jeg skuffet over å ha Rooney bakpå drakta mi.

Enig.

 

Det jeg egentlig savner der ute nå er en leder, en Robson, Keane eller Cantona. Hargreaves tar ansvar, men river ikke nok kjeft. Jeg vil ha Keane tilbake på et halvårslån :D

Lenke til kommentar
I dag reddet Tevez oss. Synes Ronaldo nesten var usynlig til tider. Frykter han kan være litt skadet fra stemplingen forrige gang :(.

Hahahhaa, skadet etter stemplingen?

Han var usynlig i dag pga LAGET ikke fungerte, og han hadde en svart dag... ENkelt og greit. SAF hadde aldri sendt han utpå banen om han hadde vært litt skadet.

Lenke til kommentar

Oioioi for en frustrerende kamp. Vi såg dønn slitne ut. Mange ledd sviktet. Og så var det Tevez da. Reddende engel. Fy flate så godt at det den gikk inn.

 

Rooney skal ha en skikkelig smekk, og fortjener å være ute til City kampen. Det kan koste oss dyrt.

 

Det er sånne poeng som kan vinne tittelen for oss. Poeng vi klorer til oss på dager som denne. Arsenal er forbi nå, men det kommer flere poengtap for begge lag.

 

Spurs målet er greit synest jeg. Vi kan ikke kappe armene av folk inne i feltet, selv om det var utrolig surt.

 

Fy flate Tevez.

 

Je setter litt spørsmålstegn med Dubai turen....... Var det virkelig nødvendig?

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Clattenburg var jo en vits, at det ikke blir nevnt av et få tall er utrolig. Er vel folk som kun ser på VG Live her.

 

Nani og Rooney fortjente gult, utenom dette er det mange avgjørelser som er helt håpløse. Clattenburg så vel ikke engang hva Huddlestone holdt på med i det hele tatt. Dessuten var Clattenburg helt ellevill, hvordan i huleste skal Ronaldo som et av flere eksempler få fjernet hånden når han står en halv meter unna når ballen blir spilt i hånden hans. Da skulle i alle fall Jenas blitt avblåst om han skulle vært konsekvent, men det fantes ikke konsekvent i det hele tatt. Utrolig at en match som ikke var stygg i det hele tatt faktisk ble det på papiret.

 

Fuck off Clatte... asshole!

 

Tottenham var bra i første halvlek, honnør til Ramos som faktisk begynner få dreisen på det defensive med Tottenham.

 

Dere som begynner sette spørsmål ved dubai tur og annet har jo ikke engang sett et minutt av kampen på TV. Sett spørsmål ved dommeren for Clattenburg var udugelig. Nå må faktisk SAF & Man United forklare seg for FA, p.g.a. en klønete dommer.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Helt idioti at en drittdommer skal ødlegge så mye med sin inkompetanse.

 

Helt enig, da jeg så at Mark Clattenburg skulle dømme denne kampen fryktet jeg det verste, mannen er en blind idiot, og 7 gule kort til United er jo helt latterlig, jævelen burde jo blitt degradert til League 2.

 

Jaja, må si det var greit å drikke bort litt av skuffelsen over spillet vårt idag. Vi kommer sterkere tilbake, og vi skal gruse Shitty til helga, Uten Rooney eller ikke.

 

We'll never die.

 

Red Army!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...