Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jaja, jeg tar det som et tap. Det gjør jeg å, men bedre å få med seg et poeng enn ingenting. Men nå er vi på 2. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Chelski spiller uavgjort Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 GÅLLL GÅLGÅLGÅLGÅLGÅLGÅGÅÅÅÅÅÅÅÅÅL Ekke det det man sier da.. da kan vi jo i alle fall takke for 1påeng, selv om det er 2 forlite.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 United burde vunnet kampen med tanke på målet til tottenham og Evra som ble snytt for straffespark! Nå førte jo Nani ballen med hånda inni egen sekstenmeter, så vi var jo litt heldige selv også. Irriterende at vi mistet tabelltoppen, og de seks (?) gule var også veldig kjedeig :/ Goscinny Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 United burde vunnet kampen med tanke på målet til tottenham og Evra som ble snytt for straffespark! Nå førte jo Nani ballen med hånda inni egen sekstenmeter, så vi var jo litt heldige selv også. Irriterende at vi mistet tabelltoppen, og de seks (?) gule var også veldig kjedeig :/ Goscinny 3 av de gule var jo totalt latterlig å da. Clattenburg var grusom i første, noe bedre i andre. Eneste jeg liker med han er aktiv bruk av fordelsparagrafen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg syns ikke midtbanen ikke fungerte i dag, altfor lite kreativitet og for mye feilpasninger. Hva faen gjør Brown på de innleggene? Han treffer vel kun 1 av 20 i hver kamp. Så prøvde han på noen Ronaldo hælspark, som han ikke greide. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Scoringa til Tottenham synes jeg var helt grei. Mannen datt jo, kan ikke forvente at en fallende mann har kontroll på armene sine. Han så jo ikke den veien en gang. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jaja, og da er vi alt i alt fornøyde? Blir vel hengene litt etter nåda.. :\ Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 United burde vunnet kampen med tanke på målet til tottenham og Evra som ble snytt for straffespark! Nå førte jo Nani ballen med hånda inni egen sekstenmeter, så vi var jo litt heldige selv også. Irriterende at vi mistet tabelltoppen, og de seks (?) gule var også veldig kjedeig :/ Goscinny ja var mange unødvendige kort Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Håper bare at Arsenal taper neste kamp og vi vinner mot Shitty. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Sånn som laget spilte i dag er jeg fornøyd med 1 poeng. Men når skal Rooney begynne å vise litt form? Alt for mye står og faller på Ronaldo for tiden. Synes også kampen viser at Ferguson bør gjøre Anderson til et førstevalg på midtbanen. 2 bak Arsenal nå, men det kan fort snu seg igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Syns ikke Hargreaves bør være førstevalg, syns Anderson og Scholes bør være det selv om Scholes hadde ikke sin dag i dag. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Håper bare at Arsenal taper neste kamp og vi vinner mot Shitty. Not very likely. Blackburn hjemme. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Håper bare at Arsenal taper neste kamp og vi vinner mot Shitty. Not very likely. Blackburn hjemme. haha..so sikker du var då Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer med ufortjent poeng. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Hele united-laget gikk på halv maskin i dag, det holder ikke. Takk Tevez!!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Clattenburg var en jævla idiot, han hadde ikke kontroll på kampen. 7 gule til ManUtd, sier sitt. Ellers gidder jeg ikke å syte over ett poeng, det var helt greit, og vi er bare 2 p bak Arsenal, verre er det ikke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Gratulerer med ufortjent poeng. Gratulerer med meningsløst innlegg Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Håper bare at Arsenal taper neste kamp og vi vinner mot Shitty. Not very likely. Blackburn hjemme. haha..so sikker du var då Vel, det er ikke en kamp jeg er umiddelbart bekymret for, nei. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Håper bare at Arsenal taper neste kamp og vi vinner mot Shitty. Not very likely. Blackburn hjemme. haha..so sikker du var då Vel, det er ikke en kamp jeg er umiddelbart bekymret for, nei. Nei skjønna de Satsa på at gamsten skrur inn noken perle frispark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå