ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette var virkelig artig! Made my day! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette var virkelig artig! Made my day! 7201042[/snapback] Og hva er ditt favorittlag? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Skuffende resultat, og en god prestasjon av FC København. United kommer seg nok enkelt videre i CL likevel, så det gjorde ikke SÅ mye med et tap, men likevel skuffende. FC København skal hvertfall ha skryt for prestasjonen, tror de virkelig ville i dag. Endret 1. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette var virkelig artig! Made my day! 7201042[/snapback] Og hva er ditt favorittlag? 7201055[/snapback] Gjett.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette var virkelig artig! Made my day! 7201042[/snapback] Så fint for deg da... Manchester U. 10 8 1 1 23 - 5 25 Chelsea 10 8 1 1 17 - 5 25 Bolton 10 6 2 2 10 - 8 20 Portsmouth 10 6 1 3 16 - 6 19 Arsenal 9 5 3 1 16 - 5 18 Everton 10 4 5 1 16 - 9 17 Aston Villa 10 3 6 1 12 - 9 15 Liverpool 10 4 2 4 12 - 12 14 Glo på den neste gang du har planer om å uttale deg i denne tråden. Tenker du hadde likt det hadde vi kommet inn å hovere i deres tråd. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dårlig kamp, og altfor dårlig innsats. Men det er ganske typisk. Hver gang United kommer i storform og møter dårlige lag tar de for lett på det, og før eller siden taper de. Skjer dessverre vært år. Ikke det at jeg forventer å vinne hver kamp mot antatt dårligere lag, men jeg forventer å slå København som aldri har spilt i CL før i år. Men ikke det helt store problemet. Bare pass på at det ikke skjer i ligaen gutter! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 ManU tok kanskje litt lett på denne kampen, men du verden for en innsats i FCK i dag. Utrolig morro å se et lag som virkelig vil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Dette var virkelig artig! Made my day! 7201042[/snapback] *snip* 7201176[/snapback] Beklager så meget at jeg syntes ManU faktisk spilte ikke så bra i dag, og ikke fortjente å vinne kampen, noe derimot FCK gjorde. De var på høyde med ManU, og presset masse og lagde mange sjangser. Må jeg få lov til å synes uten alle skal angripe meg, og komme med ligatabellen som forsvar.. =/ Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Glo på den neste gang du har planer om å uttale deg i denne tråden. Tenker du hadde likt det hadde vi kommet inn å hovere i deres tråd. 7201176[/snapback] Vel... Ta en titt innom Liverpool-tråden, så vil du oppdage at ManU-supportere ofte er innom bare for å hovere og spre dritt! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 Er vel liten tvil at Man.United tapte for et bedre lag. Foruten Rooney og Scholes så ville jeg valgt mannskapet til FCK i alle tilfeller. Men dem kunne vel ikke stille bedre til denne kampen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. november 2006 Rapporter Del Skrevet 1. november 2006 hahahahahahaahhahaahahahahahahahhaahahahha ka faen sa æ!! ståle stil.d e itj noka tvil:P:P:P:P nei og nei,,blir derre slått ut igjen nå Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Dere ble eid av et lag fra arme falte Danmark! Fin kamp for meg da ... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Dette var virkelig artig! Made my day! 7201042[/snapback] *snip* 7201176[/snapback] Beklager så meget at jeg syntes ManU faktisk spilte ikke så bra i dag, og ikke fortjente å vinne kampen, noe derimot FCK gjorde. De var på høyde med ManU, og presset masse og lagde mange sjangser. Må jeg få lov til å synes uten alle skal angripe meg, og komme med ligatabellen som forsvar.. =/ 7201320[/snapback] United kunne like godt å sendt guttelaget sitt, de ville ikke spille fotball i går kveld så enkelt er det. Kan ikke huske sist gang jeg så de så giddalause som i går kveld, må vel kanskje ha vært i mot makabi hafia i Israel når de tapte 3-0 for noen år siden... Og hvorfor sto O'Shea i start oppstillingen var han på banen? Jeg så han, men spilte han fotball eller gikk han og leitet etter småpenger i sanden så han kunne kjøpe seg en kaffe for å holde varmen... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Kan noen forklare meg hvorfor i svarte ******* Ferguson bruker O'shea og Fletcher? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hahahahahahaahhahaahahahahahahahhaahahahha 7201488[/snapback] ja lol morsomt hahaehhee.. Et tap går greit, de går jo glatt videre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hahahahahahaahhahaahahahahahahahhaahahahha ka faen sa æ!! ståle stil.d e itj noka tvil:P:P:P:P nei og nei,,blir derre slått ut igjen nå 7201488[/snapback] Kan noen oversette? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hahahahahahaahhahaahahahahahahahhaahahahha ka faen sa æ!! ståle stil.d e itj noka tvil:P:P:P:P nei og nei,,blir derre slått ut igjen nå 7201488[/snapback] Kan noen oversette? 7204073[/snapback] Skal forsøke: Haha!*Ler høyt og ondskapsfullt av tapet* -Hva faen sa jeg! Ståle Solbakken har stil uten tvil eller noe lignende... -Nei og nei dere blir slått ut, mannen følger ikke med på tabellen... Han drakk sikkert et par pils før han sa dette... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hahahahahahaahhahaahahahahahahahhaahahahha ka faen sa æ!! ståle stil.d e itj noka tvil:P:P:P:P nei og nei,,blir derre slått ut igjen nå 7201488[/snapback] Kan noen oversette? 7204073[/snapback] Skal forsøke: Haha!*Ler høyt og ondskapsfullt av tapet* -Hva faen sa jeg! Ståle Solbakken har stil uten tvil eller noe lignende... -Nei og nei dere blir slått ut, mannen følger ikke med på tabellen... Han drakk sikkert et par pils før han sa dette... 7204115[/snapback] Mannen? Trodde det var en liten gutt jeg Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 hahahahahahaahhahaahahahahahahahhaahahahha ka faen sa æ!! ståle stil.d e itj noka tvil:P:P:P:P nei og nei,,blir derre slått ut igjen nå 7201488[/snapback] Er du 13 eller? Hold deg saklig, eller hold deg unna... Unge!! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Forferdelig kamp. nuff said. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå