vargaz Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Hvilken kanal går denne kampen på ? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Helt jævlig, vi har et bunnivå som ikke ligner grisen, det må absolutt skje noe i 2.omgang. Det som irriterer meg mest med sånne dager er at veteranene våre ikke tar ansvar, Scholes slår feilpasninger og henger ikke med og Giggs er lat og pinglete i duellene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Canal + sport 1 Og vi er bare statister utpå der!!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Clattenburg tror som vanlig kampen dreier seg om han. Hvorfor i helvete får ikke Jenas gult kort når han takler Ronaldo i kneehøyde? Mens Ronaldo får gult når han klager? Samtidig blåser han for helt latterlige ting, som at man blir skutt i hånda når den er i en helt naturlig stilling. I tillegg bruker han et minutt på å prate hver jævla gang, jeg tar gjerne en karantene på Ferguson om han lekser han opp etter kampen. FY FAEN jeg hater den mannen! PL klart dårligste dommer. Samtidig spiller United ræva fremover, bruke kanten mer å jeg tror vi klarer det. Akkurat nå går vi litt for sentralt å får lite bredde i spillet. Dermed mindre bevegelse og pasningsmuligheter, derav flere feilpasninger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Fy faen, vis dette her forsetter sånn så kommer jeg til å være hårløs etter kampen. Sett innpå Nani og Carrick... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Huff og huff!! Skal dette bli en ny fadese ala bortekampene mot Bolton og West-Ham? Det ser ihvertfall ikke veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Selvom det har vært grusom første omgang, så er jeg ganske sikker på at vi vinner. Bare vi får inn Nani og Carri så tror jeg alt går fint. Vi vinner 3-1 i dag å Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Skjønner ikkje koffor Sir Alex alltid skal forandre på laget som faktisk vinner kampar. Koffor ikkje bruke laget som vant over portsmouth? Å sette inn hargreaves og giggs svekka kun angrepsstyrka i en kamp vi definitivt trenger nettopp angrepsstyrke. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Er det bare jeg som syntes målet til tottenham burde vært annulert pga hens og at Evra burde fått straffet når han ble dyttet? Brb kampen startet igjen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Andre omgang kan ihvertfall bare bli bedre. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Andre omgang kan ihvertfall bare bli bedre. Ja, men jeg tror vi trenger Nani og Anderson spesielt Anderson. Litt ung magi! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Dette går til helvette. Spiller som noen kjerringer! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Det er synd å sei det, men sånn som Scholes spelar, så må han ut... Han gjer alt for mange enkle feil, og manglar totalt, den framdrifta han innehar på gode dagar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) OMG KEANE!!! Faen for en idiot dommeren er..står helt still..ser sur ut og blåser 5-6 ganger i fløyta si før han sier tre ord...faen for en stor idiot Endret 2. februar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) DETTE ER LATTERLIG!!!!!!!!! FY FAEN...VI FÅR IKKE TIL EN DRITT...JÆVLA BARNEFOTBALL!!!!! OG INGENTING FOR ANGREPET PÅ VDS NEI...FYYYYYY FAAAAAAAAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!! Endret 2. februar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Om du så Dawson sin albue på Van der Sar burde det har vært rødt kort! Enige? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Koffor blir ikkje Dawson utvist? han får ikkje gult engang!!! Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Fordi dommeren ikke er i stand til å dømme. Har ikke det vært åpenbart hele kampen da. Han burde dømt 7 divisjon i Norge. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Hadde han dømt 7. div i norge.. om den eksisterer.. uansett hadde han dømt på bedriftsnivå hadde dommern definitivt fått juling etter kampen! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Idag er det hele United som skulle hatt juling..fy faen for ett møkkaspill!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå