Tomtruck Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror dere vi denger Tottenham for 3. gang i år? Jeg er skeptisk, tror det blir en tøff kamp. Blir en tøff match ja. tipper spurs leder 3-0 til pause, før United kommer fryktelig tilbake og scorer 5 i andre omgang, hvorav 3 av Ronaldo Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tror dere vi denger Tottenham for 3. gang i år? Jeg er skeptisk, tror det blir en tøff kamp. Blir en tøff match ja. tipper spurs leder 3-0 til pause, før United kommer fryktelig tilbake og scorer 5 i andre omgang, hvorav 3 av Ronaldo Hmm...deja-vu Husker godt den kampen ja, fy faen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faen ta Shitty, avtalt spill. For et møkkalag. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faen ta Shitty, avtalt spill. For et møkkalag. City har redusert nå, så det er bare å håpe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Faen ta Shitty, avtalt spill. For et møkkalag. Helt enig, patetisk drittlag, avtalt spill er det vel ikke, er bare Shitty på sitt vanlige. At dette laget slo oss er jo helt utrolig, de hadde faktisk ikke en eneste sjanse mot b-laget vårt nærmest. For et elendig forsvarsspill også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Laget: GK: VDS RB: Brown CB: Ferdinand CB: Vidic LB: Evra RM: Ronaldo CM: Hargreaves CM: Scholes LM: Giggs CF: Tevez CF: Rooney Subs: PIG, O'Shea, Anderson, Carrick, Nani DEILIG LAG. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp.. Veldig sterkt lag, og ikkje minst en sterk innbytterbenk også, i tilfelle vi må til med forandringar. Deilig når vi har så mykje kvalitet til rådigheit.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg hadde rett angående midtbanen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heldigvis spiller ikke King, jeg må si det er synd på gutten, fordi når han er skadefri er han Englands tredje beste midtstopper, de skadene er noe dritt. Woodgate spiller dog, og Spurs har også kjøpt Hutton og Gilberto, så de har forsterket kraftig. Blir spennende dette her, hvertfall nå som Arsenal vant mot våre tafatte bysbarn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herlig å se en så sterk benk, minner meg om 99 sesongen Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Forslag til kanal på Sopcast hvor det snakkes engelsk, og ikke kinesisk? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 City spilte forsvarlig i dag syns jeg, tror de hadde klart et bedre resultat uten 1-2 gavepakken til Arsenal. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Uff, har dårlig følelse. Håper jeg tar feil, god kamp folkens! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 FAAAAAAN!!!!!!!! HELVETTE SOM SKJER???!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og der var det 1-0 til Hjemmelaget Berbatov Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva skjer med ligaens beste forsvar når Berbatov får stå alene på 5 meter? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eg hata Clattenburg så jævlig.... Ka i helvete det e slags forskjellsbehandling han drive med`? United får gult kort uansett, mens han som vanlig heller vil prate i fem minutt, dersom spurs gjer noko? Forresten så spelar vi så dårlig at det er skummelt. Omtrent Bolton-nivå til no Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Må si Spurs spiller bra.. ;( Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Forferdelig upresise framover... og ting går veldig treigt. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Til og med kommentatoren reagera på antall upresise passninga... Helt skandale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå