Kiman™ Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Men fra spøk til revolver, Ronaldo har ikke noe mer skuespillertendenser enn en gjennomsnitts fotballspiller i 2008. Det er vel mer det tidligere frynsete "diver"-ryktet hans som sitter igjen hos folk. Endret 1. februar 2008 av Alastor Fjernet quote av slettet innlegg Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Han har vel ikke hatt negativ omtale hos pressen siden VM2006. Han har jo fått folkeskikk skulle man tro. Grunnen til at han er så arrogant, hvertfall på banen, er jo fordi har er så jævla god. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Joda han bomma mykje tidligare, men treffprosenten blir jo berre bedre og bedre, og det som er så bra med han, og som både trenarar og spelarar påpeikar er jo at han har blitt bedre fordi han virkelig trenar på det. Han kan jo stå i timevis på treningsfeltet og berre trene på frispark.. Noko som forresten ikkje er så ulikt den forrige United-spelaren som brukte drakt nr. 7 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe. Enig. Det er greit når han treffer, så blir det et knallmål. Men vis ikke han treffer så fyker den i muren som regel. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Frisparket er like bra uavhengig av frisparkene tidligere i sesongen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe. Deilig at de begynner å sitte, gudene skal vite at jeg har revet av meg et tonn hår tidligere sesonger pga. frisparkene hans. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe. Deilig at de begynner å sitte, gudene skal vite at jeg har revet av meg et tonn hår tidligere sesonger pga. frisparkene hans. Så absolutt, syns bare avisene gjør litt mye ut av det. DB Intervjuet jo en haug med folk rundt dette. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Frisparket er like bra uavhengig av frisparkene tidligere i sesongen. Helt enig. Tidligere bommer gjør ikke gårsdagens mål mindre fint akkurat Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe. Deilig at de begynner å sitte, gudene skal vite at jeg har revet av meg et tonn hår tidligere sesonger pga. frisparkene hans. Så absolutt, syns bare avisene gjør litt mye ut av det. DB Intervjuet jo en haug med folk rundt dette. Bare det at de gjorde dette var fornøyelig synes jeg . Scheie er 100% genial når det kommer til fotball, så de intervjuene var skikkelig morsomme! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har splittet noen innlegg ut i en egen tråd. Disse kan finnes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=904887 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Ronaldo sin negative omtale er først og fremst fordi han spiller i en klubb folk elsker å snakke om. Hadde han spilt på Bolton hadde det neppe vert omtalt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Tror dere vi denger Tottenham for 3. gang i år? Jeg er skeptisk, tror det blir en tøff kamp. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Har stor tru på seier, Spurs borte blir alltid mange mål, og vi har nok av potensielle matchvinnere i laget. Stakkars fergie, har jo skikkelig luksusproblem på sentral midt. Synes både Anderson og Hargreaves var friske når dei kom inn mot pompey, men Scholes og Carrick gjor også ein god jobb. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Blir nok Hargreaves og Scholes. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Ronaldo blir bare bedre og bedre på firsparkene sine. I kampen mot Portsmouth fikk han prøve seg 2 ganger. Det ene er det som duppet uten skru midt i krysset og det andre firsparket gikk litt på siden til David James inne i målet - altså 2 farlige frispark. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Kamp idag, håper på den samme lagoppstillinga som mot Pompey. Alt fungerte i førsteomgang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Tror dere vi denger Tottenham for 3. gang i år? Jeg er skeptisk, tror det blir en tøff kamp. Tør vi håpe på en kamp som ifjor? Er King og Woodgate friske? To største sicknotes i PL. Hvis de spiller blir det tøft. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Hvor stor judas er jeg om jeg sier at jeg håper City tar poeng i dag? Magen vrenger seg men... Angående Tottenham så har de kapasitet til å stoppe oss på sitt beste. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Spurs kan vere farlige, men dersom Scholes forsetter som mot Portsmouth og Ronaldo fortsetter som vanlig, så kan det gå ganske greit.. Hadde også vore greit om Roon kunne treffe målet, og ikkje dra på seg gult kort sånn at han må stå over mot City... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå