Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda han bomma mykje tidligare, men treffprosenten blir jo berre bedre og bedre, og det som er så bra med han, og som både trenarar og spelarar påpeikar er jo at han har blitt bedre fordi han virkelig trenar på det. Han kan jo stå i timevis på treningsfeltet og berre trene på frispark.. Noko som forresten ikkje er så ulikt den forrige United-spelaren som brukte drakt nr. 7

Lenke til kommentar
Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe.

 

Deilig at de begynner å sitte, gudene skal vite at jeg har revet av meg et tonn hår tidligere sesonger pga. frisparkene hans.

Så absolutt, syns bare avisene gjør litt mye ut av det. DB Intervjuet jo en haug med folk rundt dette.

Lenke til kommentar
Dette frisparkhysteriet rundt Ronaldo er litt drøyt syns jeg, han har bommet en hel sesong før han nå startet og treffe.

 

Deilig at de begynner å sitte, gudene skal vite at jeg har revet av meg et tonn hår tidligere sesonger pga. frisparkene hans.

Så absolutt, syns bare avisene gjør litt mye ut av det. DB Intervjuet jo en haug med folk rundt dette.

Bare det at de gjorde dette var fornøyelig synes jeg :). Scheie er 100% genial når det kommer til fotball, så de intervjuene var skikkelig morsomme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...