Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må ikke ta av for mye her da ang. Ronaldo, bevares, han er verdens beste spiller. Men jeg kommer aldri til å ha navnet hans på drakta mi, og han kommer aldri til å bli blant mine favorittspillere i United.

 

Ja vel.. Jeg har han bakpå fjorårets bortedrakt og hjemmedrakten 04/05. Og jeg angrer nesten litt på at jeg ikke har han på en av årets drakter ettersom at han gjør det bedre denne sesongen enn fjorårets sesong og det hadde jeg ikke trodd på forhånd.

Lenke til kommentar
Må ikke ta av for mye her da ang. Ronaldo, bevares, han er verdens beste spiller. Men jeg kommer aldri til å ha navnet hans på drakta mi, og han kommer aldri til å bli blant mine favorittspillere i United.

 

Ja vel.. Jeg har han bakpå fjorårets bortedrakt og hjemmedrakten 04/05. Og jeg angrer nesten litt på at jeg ikke har han på en av årets drakter ettersom at han gjør det bedre denne sesongen enn fjorårets sesong og det hadde jeg ikke trodd på forhånd.

 

For all del, jeg liker han jeg, men han har fortsatt noen skuespiller-tendenser igjen hos seg som han har vist denne sesongen, ting jeg ikke vil se i en klubb som Manchester United, verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Må ikke ta av for mye her da ang. Ronaldo, bevares, han er verdens beste spiller. Men jeg kommer aldri til å ha navnet hans på drakta mi, og han kommer aldri til å bli blant mine favorittspillere i United.

 

Ja vel.. Jeg har han bakpå fjorårets bortedrakt og hjemmedrakten 04/05. Og jeg angrer nesten litt på at jeg ikke har han på en av årets drakter ettersom at han gjør det bedre denne sesongen enn fjorårets sesong og det hadde jeg ikke trodd på forhånd.

 

For all del, jeg liker han jeg, men han har fortsatt noen skuespiller-tendenser igjen hos seg som han har vist denne sesongen, ting jeg ikke vil se i en klubb som Manchester United, verre er det ikke.

alle spillere har nok en skuespiller i seg...Til og med de som er imot det (Steven Gerrard :whistle:)

Lenke til kommentar

Det er enkelte ting med Ronaldo som gjer at eg til tider vrir meg i stolen og lurer på kva i svarte han held på med, men med den måten han har spelt den siste en og en halve sesongen, så kan ein ikkje anna enn å elske måten fyren spelar fotball på. Det er som sagt nokre småting han godt kunne luka vekk, men han er ein fantastisk spelar på eit fantastisk lag... Som NightKeeper kunne heller ikkje eg tenkt meg han på drakta, men det stoppa meg ikkje i å få det på den som søstra mi fekk i gåve etter at eg var på OT i desember.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...