Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen, gutten er ikke bare fantastisk. Han er en GUD. Vi hadde fortjent å vinne med flere mål enn 2. Scholes gjorde det veldig bra i førsteomgang. Alle gjorde det egentlig.

Nani var ganske god i dag å, dabbet litt av i 2.omg. Men kjiper'n at ikke Anderson fikk med seg sitt førstemål :(

Lenke til kommentar
Betal for canal+ ? jeg skrev at jeg ikke har muligheten til å få dette via kabel her jeg er.. leier og leietakerne nekter selv om jeg betaler.. hva gjør man? man ser etter andre løsninger..

Har du eget kabeltvuttak og egen postkasse?

 

De trenger ikke vite om det :). Aboet vil stå i ditt navn, ingen vil merke noe på kablingen hos de, alt du får er en dekoder du setter i din stue.

 

Nope, deler postkasse, men spiller ingenrolle, jeg klarer å motta posten på jobb eller hos foreldrene mine, det skal ikke være noe problem. Vi har forresten ikke digital kabeltv, må vi ha det for å få inn canal+ ? får ta det opp på nytt igjen, ja, eget kabeluttak har vi.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=506917

 

- Det er det beste frispaket jeg har sett i Premier League noen gang. Det er ingen keeper i verden som tar det skuddet, sier Sir Alex Ferguson til Sky Sports.

 

- Det er min stil. Det er sånn jeg liker å skyte. Og det er en utrolig deilig følelse og se de gå i mål, sier Ronaldo.

 

 

:D

 

Elsker bare den gutten :D That boy Ronaldo... :D

Lenke til kommentar
Betal for canal+ ? jeg skrev at jeg ikke har muligheten til å få dette via kabel her jeg er.. leier og leietakerne nekter selv om jeg betaler.. hva gjør man? man ser etter andre løsninger..

Har du eget kabeltvuttak og egen postkasse?

 

De trenger ikke vite om det :). Aboet vil stå i ditt navn, ingen vil merke noe på kablingen hos de, alt du får er en dekoder du setter i din stue.

 

Nope, deler postkasse, men spiller ingenrolle, jeg klarer å motta posten på jobb eller hos foreldrene mine, det skal ikke være noe problem. Vi har forresten ikke digital kabeltv, må vi ha det for å få inn canal+ ? får ta det opp på nytt igjen, ja, eget kabeluttak har vi.

Digital kabeltv er noe du bestiller om nettet er oppgradert, bor du i en by eller tettsted så er nettet mest sannsynlig det. Da er det eneste du trenger å gjøre å bestille en dekoder fra din leverandør, og si at du skal ha canal+ også.

 

Har du canal digital koster det 795,- for dekoderen, thats it.

Lenke til kommentar

27 mål så langt i sesongen - og vi er bare litt over halveis. 9 mål på de siste 5 kampene, og han er faen ikke midtspiss en gang. Hadde noen sagt til meg at han skulle klare dette (eller at en høyreving generellt skulle klare det) ville jeg ledd rått og sagt at det er umulig i dagens fotball. Men Ronaldo er unik, reglene gjelder tydeligvis ikke for han.

Lenke til kommentar
Han bends the rules of reality...

 

there is no spoon, var det en som sa engang.. :)

 

Er det noen som har sett den EPL filmen med kåringen av top foregin players in the PL ? Ronaldo lå temmlig høyt på alltime listen.

 

-

 

Kan jeg altså få Canal+ via det gamle bakkenettet?

Du misforstår "bakkenett". Bakkenett = bordantenne/veggantenne.

 

Kabeltvnett er ofte oppgrader til digitalt, så alt du trenger er en boks. Ingen graving, ikkenoe fiksing, ingenting. Dine utleiere behøver ikke få vite om det en gang.

Lenke til kommentar

Faen så irriterende det var å gå glipp av kveldens kamp! Så litt av kampen med TVAnts og litt på canal +, men så kampen hos noen Liverpool-supportere så.. :ermm: Men det viktigste var jo at vi vant! Og nok en gang var det Ronaldo som skulle vinne kampen for oss, selv om alle var gode i dag. Synd at ikke Rooney scorer. Og Anderson var ikke langt unna sitt første mål for Manchester United.

 

Men seriøst, ordentlig klasse over det frisparket til Ronaldo. Garantert et av de beste frisparkene jeg har sett.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=506917

 

- Det er det beste frispaket jeg har sett i Premier League noen gang. Det er ingen keeper i verden som tar det skuddet, sier Sir Alex Ferguson til Sky Sports.

 

- Det er min stil. Det er sånn jeg liker å skyte. Og det er en utrolig deilig følelse og se de gå i mål, sier Ronaldo.

 

 

:D

 

Elsker bare den gutten :D That boy Ronaldo... :D

 

Må nesten si at jeg faktisk tviler på om den store dansken hadde tatt den der. :w00t:

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=506917

 

- Det er det beste frispaket jeg har sett i Premier League noen gang. Det er ingen keeper i verden som tar det skuddet, sier Sir Alex Ferguson til Sky Sports.

 

- Det er min stil. Det er sånn jeg liker å skyte. Og det er en utrolig deilig følelse og se de gå i mål, sier Ronaldo.

 

 

:D

 

Elsker bare den gutten :D That boy Ronaldo... :D

 

Må nesten si at jeg faktisk tviler på om den store dansken hadde tatt den der. :w00t:

Det er umulig å ta den ballen for keeperen, for alle keepere å. Den var så hard, gikk ganske rett og rett i krysset. Men syns hele lage fungerte kjempebra i førsteomgang, er det noen som er enig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...