NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Erger meg fortsatt at vi er likt med Arsenal hvis vi vinner idag, vi burde vært mange poeng foran, men den starten ødela mye. Hva er alt dette Treble-pratet? Tror dere det skjer? Jeg har trua på ligaen i år, men CL er vanskelig å vinne. Hadde jo vært typisk å vinne ligaen og CL, men drite seg ut i FA-cupen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ble litt nervøs når jeg så Ronaldo fikk den stemplingen, håper han ikke ble noe skadet av det.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Liverpool tapte, k9z Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 2 - 0 seier til oss 1 - 0 tap for Lpool Herlig kveld Godnatt godtfolk! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Synes nesten litt synd på Liverpool, det er ikke gøy, vil liksom ha en rival som kan gi litt kamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Kjipt for Liverpool, morsomt for oss, de er i krise nå, og ingen reel trussel. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Synd for Anderson.. der fortjente han virkelig mål Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Så dere det rykket eller? Seriøst, her snakker vi ypperste verdensklasse. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Vel vel, Ronaldo er gud. La oss bare innse det. Håper virkelig han kan gjøre det samme når det tetner i CL! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Så dere det rykket eller? Seriøst, her snakker vi ypperste verdensklasse. Sagt det lenge nå. Synd det ikke ble mål, hadde fortjent en bedre skjebne. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 For en spiller Anderson er Herregud! Ja, Pool tapte fortjent. Chelski var heller ikke veldig overbevisende mot Reading, hvorav sistnevnte hadde et par store mulighter. Syntes heller ikke Gunners spiller pålangtnær like fin footy som oss og jeg er overbevisst om at Arsenal faller litt av snart. Kan ikke huske at jeg har vært så sikker på liga gull noen gang. Alt for tidlig å si noe om egentlig, men jeg har stor tru på at dette går veien. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Betal for canal+ ? jeg skrev at jeg ikke har muligheten til å få dette via kabel her jeg er.. leier og leietakerne nekter selv om jeg betaler.. hva gjør man? man ser etter andre løsninger.. Har du eget kabeltvuttak og egen postkasse? De trenger ikke vite om det . Aboet vil stå i ditt navn, ingen vil merke noe på kablingen hos de, alt du får er en dekoder du setter i din stue. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Seriøst kjipt at Anderson ikke fikk målet sitt, men regner med det kommer ganske snart. Ronaldo er som alltid enorm, og Nani så virkelig frisk ut idag, av det jeg fikk med meg! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ronaldo er lett den beste spilleren i verden. Ikke faen om Kaka eller Messi er like gode. Fortsetter Ronaldo slik som han har gjort i år og i fjor vil han gå inn i historiebøkene som en av de største gjennom tidene, sammen med Zidane, Maradonna og Pele. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg kan ikke skjønne annet enn at han snart må duppe i formen. Han blir jo snart for god for PL. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg kan ikke skjønne annet enn at han snart må duppe i formen. Han blir jo snart for god for PL. Eneste som dupper ang Ronaldo er frisparkene hans...hehehe . Nei, fortsetter Ronaldo slik utover våren, og Portugal gjør det bra i EM - da får han den prisen han fortjener. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Om ikke Ronaldo vinner årets spiller skal jeg personlig voldta Mr. Blatter med et elgegevir. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Merk: Jeg har ingen planer om å holde løftet mitt overhodet, og om Ronaldo ikke vinner FIFA PotY reiser jeg ikke til Zürich for å finne Sepp og så sodomere han. Lenke til kommentar
fox Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Hvorfor er dere så opptatt av prisen? Synes at FIFAs pris er sjelden rettferdig... Mange gode spillere fikk aldri prisen selv om de var gode, mange ble nominerte ifjor selv om de fortjente det IKKE. Ergo FIFA SUGER BALLE! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Haha gøy å høre kommentatorene på sky sports nå. De klarer ikke skjønne hvordan Ronaldo får til det frisparket sitt. Noe jeg heller ikke gjør. Nå skjønner jeg hvorfor han har tatt så mange frispark selv om de har gått i muren. Han hadde noe på gang, det er helt klart og nå får vi endelig nyte resultatene av dette. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Han er så enorm. Det frisparkmålet var noe av det sykeste jeg har sett, spesielt fra så kort hold. Får den nesten ikke lenger opp i krysset, gjør man? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå