Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en spiller Anderson er :love: Herregud!

Ja, Pool tapte fortjent. Chelski var heller ikke veldig overbevisende mot Reading, hvorav sistnevnte hadde et par store mulighter. Syntes heller ikke Gunners spiller pålangtnær like fin footy som oss og jeg er overbevisst om at Arsenal faller litt av snart.

Kan ikke huske at jeg har vært så sikker på liga gull noen gang. Alt for tidlig å si noe om egentlig, men jeg har stor tru på at dette går veien.

Lenke til kommentar
Betal for canal+ ? jeg skrev at jeg ikke har muligheten til å få dette via kabel her jeg er.. leier og leietakerne nekter selv om jeg betaler.. hva gjør man? man ser etter andre løsninger..

Har du eget kabeltvuttak og egen postkasse?

De trenger ikke vite om det :). Aboet vil stå i ditt navn, ingen vil merke noe på kablingen hos de, alt du får er en dekoder du setter i din stue.

Lenke til kommentar

Haha gøy å høre kommentatorene på sky sports nå. De klarer ikke skjønne hvordan Ronaldo får til det frisparket sitt. Noe jeg heller ikke gjør. Nå skjønner jeg hvorfor han har tatt så mange frispark selv om de har gått i muren. Han hadde noe på gang, det er helt klart og nå får vi endelig nyte resultatene av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...