Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svakeste leddet i dag er Park. Skulle gjerne sett Anderson istedenfor eller noe :). Men sånn er det når vi rullerer, park trenger kamptrening han og.

Scholes er helt sjef. Nani samspiller utrolig bra. Evra er verdens beste back igjen. Rooney...INGEN tar luka på Rooney, så dere han løp hjem til 16meter og vant ballen etterpå? :D

Ganske uenig i det med Park, syns han har spilt bra i dag, hopper på alt, er klar nesten ved hver eneste ball, har terrorisert forsvaret store deler av kampen. Spiller som Vidic sikkert hadde gjort på midtbanen for øyeblikket. Skulle selv gjerne sett Anderson, kanskje for Carrick, eller eventuelt som du sier med Park. Eneste Park mangler er avslutningsinstikt.

Lenke til kommentar

Ronaldo når legendestatus i en alder av 22. Toppscorer i Premier League, og han er ving. Utrolig. At han nå kommer til å knuse George Best (vi snakker BEST, for F, mannen som satte 6 mål i en kamp) sin scoringsrekord er helt vilt. Det eneste som kan stoppe han er en alvorlig skade.

Fotballspillere når som regel mellom 25 og 28, ikkesant. Herregud, roper nesten av glede bare ved å tenke på det.

En av tidenes beste.

Lenke til kommentar
Best sin scoringsrekord var for vinger, ikke totalt sett.

Nå må det faenmeg komme et nytt mål her da.

Ok, det var jeg ikke klar over, var noe prat om Ruud her, og da tenkte jeg at det var totalt sett.

Ronaldos dominans er det uansett ingen tvil om. Har på følelsen at han bare har begynt å leke seg. Tror sesongavslutningen kan bli litt morsom å se på.

Lenke til kommentar
Best sin scoringsrekord var for vinger, ikke totalt sett.

Nå må det faenmeg komme et nytt mål her da.

Ok, det var jeg ikke klar over, var noe prat om Ruud her, og da tenkte jeg at det var totalt sett.

Ronaldos dominans er det uansett ingen tvil om. Har på følelsen at han bare har begynt å leke seg. Tror sesongavslutningen kan bli litt morsom å se på.

Tror ManUtd tar hjem the treble i år, det fortjener laget, med Ronaldo i spissen, for dette er det beste laget siden 99....

Lenke til kommentar

Nja.. fotballspillere og fotballspillere..

Keepere er som oftest på toppen av sin karriere når de er rundt 30+-

Senter backs er vel best også i den alderen kanskje 27-30.

Ving spillere er best som unge, akkurat i den alderen du nevner, men jeg ville sagt ifra 22-30, men forskjellig fra når folk blomstrer, man ser jo Giggs :p

Angripere, goalgettere er alltid skumle, se på Ole Gunnar, hvordan var han?

Generelt sett er det vel ingen alder for angripere generelt sett, er mer hvordan type spillere de er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...