NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 That Boy Ronaldo, Makes England look shite. Hele verden misunner oss denne spilleren, at han scorer og scorer, helt utrolig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja fy flate.. nesten caps lock stemning her... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det her er nesten ikke gøy en gang Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Noen som kan forklare målet til meg? Får ikke sett kampen... Hvis ingen vet noen plasser på nettet jeg kan se den. Fy faen den gutten der er bare så utrolig!! EDIT: Ehhh!!!!!!!!!!!!!! Må vist spørre... MÅLENE KANSKJE!!! HERREGUD JEG VIL SE DEN KAMPEN HER!! Endret 30. januar 2008 av sk1rty Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 2 up Ronaldo er så god at jeg nesten gjør i buksa... resten av laget også Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ER DET MULIG??? Det frisparket der var PERFEKT. Seriøst. Jeg har ikke sett noe lignende siden Carlos mot frankrike...! Noen som kan forklare målet til meg? Får ikke sett kampen... Hvis ingen vet noen plasser på nettet jeg kan se den. Fy faen den gutten der er bare så utrolig!! Det målet kommer garantert på tv over hele verden. Frispark fra 20 meter, mur 7 meter unna. Han skyter RETT FRAM, rett over muren og faenmeg LIMT i vinkelen! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) FY FAEN! Konge! Eneste minuset er at jeg ikke har sett ett sekund av det. TVAnts måtte jo slutte å funke akkurat nå, og noen sopcast link finner jeg ikke på myp2p(som forresten er grisetreigt atm). Endret 30. januar 2008 av poborsky Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ER DET MULIG??? Det frisparket der var PERFEKT. Seriøst. Jeg har ikke sett noe lignende siden Carlos mot frankrike...! Ronaldos femte mål denne sesong på frispark? Ikke verst. Deilig at de begynner å sitte. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ronaldo er verdens beste spiller. Real kan by milliarder, han får de aldri Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvor god er ikke Ronaldo da? hehe GULLGUTT!!!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lenge siden jeg har sett sånn bra tenning fra samtlige spillere! HERLIG å se Scholes på midten ! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg lurer seriøst på hva Ronaldo spiser til frokost. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg lurer seriøst på hva Ronaldo spiser til frokost. havregrynsgrøt og melk? hehe xD Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det jeg digger mest er at Nani er helt konge. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Paul Scholes er helt rå, er som en god vin, jo eldre, jo bedre. Faen, denne fyren er bedre enn både Lampard og Gerrard iform, lett. Det så vi jo i fjor. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ronaldo er verdens beste spiller. Real kan by milliarder, han får de aldri Fy F*** For et frispark, Rett å slett Hærlig å ustoppelig, Å Ronaldo er ikke til salgs, milliarder..? det er jo bare lommerusk i forhold til verdien. Mannen bare Danser med ballen. Helt konge å se på Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Svakeste leddet i dag er Park. Skulle gjerne sett Anderson istedenfor eller noe . Men sånn er det når vi rullerer, park trenger kamptrening han og. Scholes er helt sjef. Nani samspiller utrolig bra. Evra er verdens beste back igjen. Rooney...INGEN tar luka på Rooney, så dere han løp hjem til 16meter og vant ballen etterpå? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg lurer seriøst på hva Ronaldo spiser til frokost. havregrynsgrøt og melk? hehe xD Kanskje en pølse i pølsebua Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå