Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Du tolker jo ting fra løse luften du. Anderson får sikkert spille mer hvis Scholes igjen blir skadet, håper jeg nå at Scholes blir skadet å ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Nei, men nå mente jeg nok ikke bare deg. Jeg sa hvis noen ØNSKER at Ron blir skadet er dem tulleruske. Jeg bare skrev et spørsmål til deg, det var ikke ment om noe sånt om at du ønsket. Bare et spørsmål. Den som tolker feil nå er vel deg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 hahah, du kom bare med spørsmålet til meg? jaja. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 hahah, du kom bare med spørsmålet til meg? jaja. OK? Nest siste dag før overgangsvinduet stenger, ser ut som til at det ikke blir noe kjøp Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 hahah, du kom bare med spørsmålet til meg? jaja. OK? Nest siste dag før overgangsvinduet stenger, ser ut som til at det ikke blir noe kjøp Nå trenger nu heller ikke laget noen forsterkninger, kanskje en venstre back, som reserve bak Evra, men ellers er alle plassene fyllt opp med klasse spillere.....Og en spiss da, seff.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, en spiss hadde vært greit når Saha IGJEN er skadet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Høyreback anyone? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Høyreback anyone? Tja, en erfaren kanskje vis ikke Gary kommer tilbake. Vi har jo Danny som er lovende, og Pique som kan spille der. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som har startoppstillingen og benken til kveldens kamp? ER Vidic klar? Goscinny Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som har startoppstillingen og benken til kveldens kamp? ER Vidic klar? Goscinny Startoppstillingen kommer ikke før 50 min før kampstart. "Centre-half Nemanja Vidic remains doubtful for the Pompey match after being forced to miss the Tottenham game because of a virus." Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Vidic er ute med virus tror jeg ganske sikkert Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Noen som har startoppstillingen og benken til kveldens kamp? ER Vidic klar? Goscinny Slippes vel bortimot aldri så lenge som 2 1/2 time før? Klarer oss uansett helt fint uten Vidic, Brown er en mer enn kompetent midtstopper og OShea er killer på back. Endret 30. januar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Preliminær tropp: Van der Sar, Kuszczak, Brown, O'Shea, Simpson, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Nani, Park, Fletcher, Scholes, Anderson, Carrick, Hargreaves, Giggs, Rooney, Tevez. Men dette er jo ingen helt bestemt tropp, da (derav premlminær). Goscinny Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Tipper det blir samme som mot Tottenham bortsett fra at Scholes går inn for Carrick. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Tror Carrick og Scholes på midtbanen i dag, ihvertfall startoppstillinga. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Tror at Ronaldo scorer to ikveld igjen jeg Endret 30. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Tror at Ronaldo scorer to ikveld igjen jeg Jeg å Håper da på en Hat-trick da Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Tror Carrick og Scholes på midtbanen i dag, ihvertfall startoppstillinga. Håper selv på Anderson - Scholes, selv om Hazza var glimrende mot Spurs på søndagen. Tror ikke han trengs i denne kampen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Syns egentlig Carri og Hazza var begge glimrende mot Spurs jeg Men nå vil jeg se Carrick og Scholes Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Synes en såpass dyr spiller som Hargreaves bør spille mest mulig, få litt valuta for pengene før han blir for gammel. Han tjener jo shitloads, samtidig som overgangssummen var meget høy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå