Stonemeister Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du glemte denne: http://www.youtube.com/watch?v=DmhmdQ0LHl8 Men hvis du myser litt og har 15 øl innabords så er den ikke så dum den er en klassiker, husker jeg ikke feil så var denne sangen med på en av de første McMusic CDene McMusic 2, kjøpte CD-en utelukkende på grunn av den sangen. Resten av CD-en sugde balle. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du glemte denne: http://www.youtube.com/watch?v=DmhmdQ0LHl8 Men hvis du myser litt og har 15 øl innabords så er den ikke så dum Å Herregud! Husker jeg hadde denne som cd-singel :!: Minnene strømmer tilbake, gitt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du glemte denne: http://www.youtube.com/watch?v=DmhmdQ0LHl8 Men hvis du myser litt og har 15 øl innabords så er den ikke så dum Herregud, hoho. Husker den var på en av McMusic-skivene, og vi spilte den hele tiden på barneskole-klubben. Minner. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Synes det er teit av FXT.NO å skrive at Arsenal "lekte" seg med Newcastle, når de bare vant 3-0 mot drit laget.....Vi lekte oss, og trykka trynet deres ned i søla før vi var ferdige med kampen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Da har jeg søkt om billeter til United - Arsenal, FAcupen. Bestilte hovedsaklig nå med Fredag - Mandag, men lurer på om jeg vil være der til Tirsdag siden det er ferie.. Jeg skal dra med en kamerat.. Søkte med hotell .. Noen som kan gi meg noen tips? Hvilket flyselskap er billigst, generelt for turen og hva man ikke bør gå glipp av i Manchester? edit: Hvor stor pleier sjansene å være foran en slik kamp om å få billetter via US? edit2: ser RyanAir har billige billetter fra torp til london, er det noe å satse på? var 699 fra torp til london og 1kr tilbake! Endret 29. januar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Om vi nærmer oss en ny treble, er vi pliktige å lage flere grusomme singler? Den første sangen var jo litt bra da, men den techno innspirerte andre låta likte jeg ikke Ikke gammel nok til å ha faktisk spart til move move move plata du. Husker plata ble spilt konstant i et år! Var den tiden da jeg var helt Cantona, gikk alltid med høy krave å fløy i strupen på alle som ikke mente han var gud. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Synes det er teit av FXT.NO å skrive at Arsenal "lekte" seg med Newcastle, når de bare vant 3-0 mot drit laget.....Vi lekte oss, og trykka trynet deres ned i søla før vi var ferdige med kampen 3-0 er jo ingen dårlig seier, og selv om de "bare" vant 3-0 kan de jo ha lekt seg med Newcastle. Tar jeg ikke feil hadde vel Arsenal et par avslutninger i treverket osv. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Om vi nærmer oss en ny treble, er vi pliktige å lage flere grusomme singler? Den første sangen var jo litt bra da, men den techno innspirerte andre låta likte jeg ikke Ikke gammel nok til å ha faktisk spart til move move move plata du. Husker plata ble spilt konstant i et år! Var den tiden da jeg var helt Cantona, gikk alltid med høy krave å fløy i strupen på alle som ikke mente han var gud. Move Move Move plata er legendarisk her i heimen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Sir Alex: All bets are off Cristiano Ronaldo’s form is so good United boss Sir Alex Ferguson is refusing to enter into any bets with the Portuguese winger about how many goals he’ll score this season Goals scored: Cristiano Ronaldo 2003/04 - 6 2004/05 - 9 2005/06 - 12 2006/07 - 23 2007/08 - 25* * Up to 29 Jan 2008 manutd.com 25 mål og vi er ikke i februrar en gang. Helt sykt.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, 25 mål er sykt. Dere vil få et stort problem hvis noe skulle skje med han, eks en langvarig skade. Selv om det virker som han er "immun" mot skader. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er det utrolige med Ronaldo, han blir jo ikke skadet! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er sant, han er jo aldri ute med skade og har nesten aldri vært noe verre skadet heller, virker som han har noe helt spesielt ved seg som gjør at han ikke blir skadet. hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ronaldo er imun mot skader tror jeg. ALDRI skadet. Flere år siden han har vært skadet tror jeg sånn ute lenger en kamp. Rart at han ikke blir skadet så mye han blir takla gjennom hver kamp. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vi ser jo også at gutten er MEGET godt trent Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kampen ikveld går på canal+ ? Eller vises en annen ? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Går på canal+ sport2 for å pirke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ronaldo er imun mot skader tror jeg. ALDRI skadet. Flere år siden han har vært skadet tror jeg sånn ute lenger en kamp.Rart at han ikke blir skadet så mye han blir takla gjennom hver kamp. Ja, er jo kjempegreier! Hva om han på mystisk vis blir en ny Saha? mareritt! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ronaldo er imun mot skader tror jeg. ALDRI skadet. Flere år siden han har vært skadet tror jeg sånn ute lenger en kamp.Rart at han ikke blir skadet så mye han blir takla gjennom hver kamp. Ja, er jo kjempegreier! Hva om han på mystisk vis blir en ny Saha? mareritt! Nei,HYSJ DA!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, 25 mål er sykt. Dere vil få et stort problem hvis noe skulle skje med han, eks en langvarig skade. Selv om det virker som han er "immun" mot skader. Stort problem får vi ikke, vi klarte oss uten Beckham og Ruud. Klarer oss uten Ronaldo å. Har mer enn nok kvalitet til å holde et tap av han. At det vil merkes er jo noe annet, men kanskje Rooney får leke litt mer med ballen om Ronaldo blir skadet. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Så du håper at Ron blir skadet? Seriøst, vis noen håper det som er United fans begynner jeg å le. Han er vel en av vår viktigste spiller med Rooney (selv om han ikke scorer like mye, men han bidrar). Uansett folkens, kamp i kveld Tipper på en 4-0 seier til oss, Ron 2, Rooney, Andy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå