Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei ;)

Tenkte jeg og en kamerat kanskje skulle dra å se matchen. How about that?

Angrer litt på at jeg kjøpte flatskjerm nå :S

Flatskjerm er tingen vettu, selv om live er hakket vassere (og dyrere i lengden:P.) Tørr jeg spørre hvor stor saken er? Jeg skal se matchen på min heftige 50 tommer :dribble:

Jeg skriver dette på min 40" Sony Bravia W3000 :)

Kampen skal jeg se på en 50" plasma som alltid, men slikt er ikke egnet til å spille Company of heroes på.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. :D Buhu. En trekning er 100% bingo.

Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs.

Dårligste argument ever...?

Vi fikk det udiskutabelt verste laget fra 2.seedingsnivå.

Dere fikk blant de verste.

Vi vant gruppa vår, dere vant ikke, slutt og syt.

Jeg sa aldri dere var heldige med CL-trekningen heller. :) At dere skal møte Lyon var bare en faktaopplysning jeg tok med. Poenget var heller å understreke at vi ikke har flaks i alle trekninger, selv om vi uten tvil har vært heldige med FA-cuptrekningen i år.

Edit:

Meget morsomt at du retter "slutt å syt" mot meg, for øvrig. Haha, ironiens mester. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Jeg sa aldri dere var heldige med CL-trekningen heller. :) At dere skal møte Lyon var bare en faktaopplysning jeg tok med. Poenget var heller å understreke at vi ikke har flaks i alle trekninger, selv om vi uten tvil har vært heldige med FA-cuptrekningen i år.

Hvorfor kom "FFS" rett bak Lyon da? Var tydelig hvertfall for meg at du mente vi var heldig. Å dere trakk Inter, langt fra det beste laget i CL sammenheng.

Lenke til kommentar
Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. :D Buhu. En trekning er 100% bingo.

Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs.

Dårligste argument ever...?

Vi fikk det udiskutabelt verste laget fra 2.seedingsnivå.

Dere fikk blant de verste.

Vi vant gruppa vår, dere vant ikke, slutt og syt.

Edit:

Meget morsomt at du retter "slutt å syt" mot meg, for øvrig. Haha, ironiens mester. :p

Nei, du skriver "Og dere fikk Lyon ffs", og dette skal ikke være et utsagn som sier at vi var heldige, bare en faktaopplysning? Javel ja....

Er jeg kjent som en sytepave? Det visste jeg faktisk ikke, vi har faktisk grunn til å syte, noe dere ikke har.

Lenke til kommentar
Hvorfor kom "FFS" rett bak Lyon da? Var tydelig hvertfall for meg at du mente vi var heldig. Å dere trakk Inter, langt fra det beste laget i CL sammenheng.

Nei, du skriver "Og dere fikk Lyon ffs", og dette skal ikke være et utsagn som sier at vi var heldige, bare en faktaopplysning? Javel ja....

ffs la jeg bare på uten å gå så dypt i det som dere gjør nå. Beklager om dere følte dere ... heldige!

Er jeg kjent som en sytepave? Det visste jeg faktisk ikke, vi har faktisk grunn til å syte, noe dere ikke har.

Jeg sa nå aldri at du er en sytepave, men hele det begynte jo med at hele tråden her klaget og jamret seg over trekningen. "Alle er imot oss!". "Dette er bevisst trekning!". "Vi er alltid uheldige!". Men som du sier, dere har vel alltid noe å syte over. :D

Lenke til kommentar

Godt mulig dere har rett til å klage over å trekke det beste laget i England, men det er bare så morsomt å se hvordan dere skriker og jamrer dere over en trekning og alle er imot dere, alle andre lag er så heldige osv. :p Men forståelig nok er det vel, så skal ikke si mer om det. Vi har vært råheldige i FA-cupen så langt i år, men så tar det litt igjen for tidligere år. I fjor trakk vi Arsenal i tredje runde, og året før der trakk (og beseiret) vi blant annet dere og Chelsea. Av og til har man flaks, andre ganger ikke. Det er trekning, det er bingo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...