Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs. Nå har trekningen i CL også litt med gruppeplassering å gjøre da, men i fjor var vi jo så heldige at vi vant gruppa og trakk Barca ...

vi trakk Lyon som for øvrig var det absolutt verste vi KUNNE trekke :)

Jeg så nå aldri noe om trekningen deres, bare at vi ikke har flaks i hver trekning som dere påstår. :) Men Lyon er relativt enkelt det da, så dere var heldige med plasseringene hvert fall.

Jo, du sa noe om vår trekning. Og ja, Lyon er fullt overkommelig, men relativt enkelt? Nei.

Vi kunne møtt langt enklere motstand, deriblant Fenerbache for eksempel. Men nei, vi var uheldig og trakk det vanskeligste, men som sagt, Lyon er fullt overkommelige.

Lenke til kommentar
Okei ;)

Tenkte jeg og en kamerat kanskje skulle dra å se matchen. How about that?

Angrer litt på at jeg kjøpte flatskjerm nå :S

Flatskjerm er tingen vettu, selv om live er hakket vassere (og dyrere i lengden:P.) Tørr jeg spørre hvor stor saken er? Jeg skal se matchen på min heftige 50 tommer :dribble:

Ang trekkning er jeg glad for Lyon. Inter ville vært værre, ja. Selv om jeg tror Pool tar Inter, bare for å ha sagt det.

Runde i midtuka rocker stort. Satser på at Magpies tar Gunners i kveld bl.a

Lenke til kommentar
Æsj!

Canal Digital dekoderen vår er ødelagt, så jeg får kanskje ikke sett kampen! :(

Fyfaen, sånt er ekstremt deprimerende. *Trøste* :innocent: Du får traske ned på puben og kose deg med kampene i sosialt samvær, med likesinede ? . :) Ofte like artig det, men bar regninga er ikke alltid like artig :/

Lenke til kommentar
Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. :D Buhu. En trekning er 100% bingo.

Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs.

Dårligste argument ever...?

Vi fikk det udiskutabelt verste laget fra 2.seedingsnivå.

Dere fikk blant de verste.

Vi vant gruppa vår, dere vant ikke, slutt og syt.

Lenke til kommentar
Så på reprise av kampen Angola mot Senegal(?) på Eurosport. Komentatoren begynte å snakke om Manucho, og han sier at han skal rett til United etter afrikamesterskapet. Har ikke sett det har stått noen andre steder, stemmer dette?

Jeg har lest at han allerede er lånt ut til Panathinaikos, men det kan jo være at den avtalen ikke er 100 % i boks. Hvis Ferguson og co tror han er god nok for stallen allerede gjør ikke det meg noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Leste på tekstv at Manucho stupte inn et mål. Så det også. Men der sto det at 24-åringen sluttet seg til United etter Afrikamesterskapet.

Lenke til kommentar
Så på reprise av kampen Angola mot Senegal(?) på Eurosport. Komentatoren begynte å snakke om Manucho, og han sier at han skal rett til United etter afrikamesterskapet. Har ikke sett det har stått noen andre steder, stemmer dette?

Sir Alex sier til manutd.com at han mest sannsynlig vil bli lånt ut resten av sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...