Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøff trekning, men vi har en absolutt fair sjangs. Men hvis vi skal tape en gang mot Arsenal i år, så håper jeg det blir i FA-cupen.

Edit: Så at Gary Neville ikke var involvert siste reservelagskamp, hva skjer?

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Tøff trekning, men vi har en absolutt fair sjangs. Men hvis vi skal tape en gang mot Arsenal i år, så håper jeg det blir i FA-cupen.

Edit: Så at Gary Neville ikke var involvert siste reservelagskamp, hva skjer?

Han fikk en hamstringskade i den treningskampen han scorte i tror jeg : /

Lenke til kommentar
det er jo ikke til å legge skjul på at United pleier å vere uheldige ved trekning i cup sammenheng...Pool og Chelski derimot pleier å vere utrolig heldige :)

quoter meg selv...

United vs. Arsenal

Pool vs. Barnsley

Chelski vs. Huddersfield

... FORBANNA IRRITERENDE...

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. :D Buhu. En trekning er 100% bingo.

Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs. Nå har trekningen i CL også litt med gruppeplassering å gjøre da, men i fjor var vi jo så heldige at vi vant gruppa og trakk Barca ...

Ren bingo.

Lenke til kommentar
Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs. Nå har trekningen i CL også litt med gruppeplassering å gjøre da, men i fjor var vi jo så heldige at vi vant gruppa og trakk Barca ...

Dere har ikke vært heldige i CL nei, men det har egentlig ikke vi heller. Hvert fall ikke i år. Vi vant puljen vår og ender opp med Lyon, det vanskeligste laget vi kunne trekke.

Lenke til kommentar
Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. :D Buhu. En trekning er 100% bingo.

Ren bingo.

vi trakk Lyon som for øvrig var det absolutt verste vi KUNNE trekke :)

EDIT: ahh, ryan var før meg :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
vi trakk Lyon som for øvrig var det absolutt verste vi KUNNE trekke :)

Jeg så nå aldri noe om trekningen deres, bare at vi ikke har flaks i hver trekning som dere påstår. :) Men Lyon er relativt enkelt det da, så dere var heldige med plasseringene hvert fall.

En trekning er bingo, slik er det bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...