Sameboe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ta det med ro, tror vi greier å slå Arsenal jeg Har følelsen at vi tar The Treble i år, og at Ronaldo slår George Best sin scoringsrekord i en sesong på 42 mål Fixed Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 George Best sin var på 32 da ?!!! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Tøff trekning, men vi har en absolutt fair sjangs. Men hvis vi skal tape en gang mot Arsenal i år, så håper jeg det blir i FA-cupen. Edit: Så at Gary Neville ikke var involvert siste reservelagskamp, hva skjer? Endret 28. januar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Tøff trekning, men vi har en absolutt fair sjangs. Men hvis vi skal tape en gang mot Arsenal i år, så håper jeg det blir i FA-cupen. Edit: Så at Gary Neville ikke var involvert siste reservelagskamp, hva skjer? Han fikk en hamstringskade i den treningskampen han scorte i tror jeg : / Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) det er jo ikke til å legge skjul på at United pleier å vere uheldige ved trekning i cup sammenheng...Pool og Chelski derimot pleier å vere utrolig heldige quoter meg selv... United vs. Arsenal Pool vs. Barnsley Chelski vs. Huddersfield ... FORBANNA IRRITERENDE... Endret 28. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. Buhu. En trekning er 100% bingo. Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs. Nå har trekningen i CL også litt med gruppeplassering å gjøre da, men i fjor var vi jo så heldige at vi vant gruppa og trakk Barca ... Ren bingo. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Så når kommer Gary Neville tilbake da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dummeste spørsmål jeg har sett på lenge G. Neville, blir alltid skadet hver gang han trener/spiller, så det er ikke trygt å si når han kommer tilbake Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs. Nå har trekningen i CL også litt med gruppeplassering å gjøre da, men i fjor var vi jo så heldige at vi vant gruppa og trakk Barca ... Dere har ikke vært heldige i CL nei, men det har egentlig ikke vi heller. Hvert fall ikke i år. Vi vant puljen vår og ender opp med Lyon, det vanskeligste laget vi kunne trekke. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Voldsomt som alle er imot dere da, hahah. Buhu. En trekning er 100% bingo. Vi har vært heldige med FA-cupen i år. CL, derimot. Inter! Og dere fikk Lyon ffs. Nå har trekningen i CL også litt med gruppeplassering å gjøre da, men i fjor var vi jo så heldige at vi vant gruppa og trakk Barca ... Ren bingo. vi trakk Lyon som for øvrig var det absolutt verste vi KUNNE trekke EDIT: ahh, ryan var før meg Endret 28. januar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg tipper G.Neville har spilt sin siste kamp for klubben. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg tipper G.Neville har spilt sin siste kamp for klubben. Jeg å, vis han ikke kommer om en mnd. Er det jeg gir han!!! Endret 28. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig bra vi fikk hjemmebane da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig bra vi fikk hjemmebane da. Jepp, det er en fordel for oss det Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg er 30 ja. Fulgt Manchester United siden 86, da Fergie kom og har opplevd sesonger vi var fornøyde med å unngå nedrykk . Var andre tider det. George Best har rekorden med 32 mål. Ronaldo er godt innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ruud var vel nerme, men endte vel på 30 eller 31. Han tok Law sin rekord i europacuper da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ok, det er da ikke værst Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vi trakk Lyon som for øvrig var det absolutt verste vi KUNNE trekke Jeg så nå aldri noe om trekningen deres, bare at vi ikke har flaks i hver trekning som dere påstår. Men Lyon er relativt enkelt det da, så dere var heldige med plasseringene hvert fall. En trekning er bingo, slik er det bare. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Noen innlegg er slettet. Brukeren har fått begrunnelse på PM. Noen OT kommentarer forsvant i samme slengen. Reaksjoner på moderering skal ikke tas her i tråden. Geir Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 George Best har rekorden med 32 mål. Ronaldo er godt innen rekkevidde. Var det totalt i en hel sesong, eller bare PL? Neste kamp neste helg? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå