Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Typisk trekning for United. Kan ikke huske sist man trakk et lag fra lavere divisjoner. Hadde det på følelsen også at det ble bra motstand også i neste runde, og det kan ikke bli hardere enn Arsenal. Registrerer ellers at Chelsea og Liverpool var heldige igjen :thumbdown:

Men desto bedre når vi sender dem slukøret hjem :D :D

Lenke til kommentar
Da er vår tidligere norske spiller i ManUtd klar for Fulham, ønsk Erik Nevland velkommen tilbake til det gode selskap :p

Hurra, han scorte et mål for oss, og det var ikke det flotteste, for å si det sånn.

Men han skal være velkommen tilbake til øya.

Nå har han ihvertfall sjangs å vise seg frem for Åge Hareide og landslaget, for Hareide er ikke så glad i Nederland proffene våre, men han kjører England proffene fast på laget ;)

Lenke til kommentar

Arsenal neste: BRING IT ON!

Viera, Woah-oh ,

Viera, Woah-oh-oh-oh ,

He comes from Senagal,

He gave Giggsy the ball,

And Arsenal won f*ck all.

Viera, Woah-oh ,

Viera, Woah-oh-oh-oh ,

His favourite card is red,

He sleeps in Wenger's bed.

Viera, Woah-oh ,

Viera, Woah-oh-oh-oh ,

He missed and fucked it up,

And Arsenal lost the cup.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Kunne vi være mer uheldig med trekningen? Tror ikke det. Og nok en gang trekker Liverpool et drittlag. Jeg var faktisk litt optimist før dagens trekning med tanke på at det bare var 6 Premier League-lag igjen, men selvfølgelig trekker vi et av de beste lagene.

Det blir en tøff periode, med byderby, FA-cup mot Arsenal og Champions League-kamp mot Lyon. Jeg tror seriøst ikke vi klarer å gå seirende ut av alle de oppgjørene. :whistle:

Lenke til kommentar
Det blir en tøff periode, med byderby, FA-cup mot Arsenal og Champions League-kamp mot Lyon. Jeg tror seriøst ikke vi klarer å gå seirende ut av alle de oppgjørene. :whistle:

Gjør dere det, så lukter det virkelig svidd av dere! Men satser på minst en smell på dere der! :)

Lenke til kommentar

Vi tar the treble i år :w00t::thumbup:

Ja også får vi berre håpe at Pool og Chelski ryker ut, mot den svært så tøffe motstanden dei skal opp mot. Men tatt i betraktning 4. runde kampen til pool så burde vel Barnsley kunne cruise gjennom.. ;)

nå må Heinz Müller vise seg frem i Barnsley buret ;)

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Gjør dere det, så lukter det virkelig svidd av dere! Men satser på minst en smell på dere der! :)

Trenger nødvendigvis ikke en smell, men uavgjort i hvert fall. Jeg håper og tror vi slår City, men tror vi spiller uavgjort mot både Arsenal og Lyon. :ermm: Lurer på om vi blir nødt til å spare noen spillere i kampen mot Arsenal..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...