Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Tør vi tippe at United trekker Arsenal eller Chelsea i morgen? Å Liverpool trekker nok Bristol Rovers eller Huddersfield :)

optimist, med andre ord:P

Lenke til kommentar
Synes en kommentar på VG var litt festelig.
PS! Kun seks Premier League-lag er igjen i FA-cupen. For de eventyrlystne er dessverre de tre store - Arsenal, Chelsea og Manchester United - blant disse. I tillegg lever Portsmouth, Liverpool og Middlesbrough.

Kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=515711 :)

Haha, leste akkurat samme artikkelen men reagerte ikke på det de hadde skrevet, men gjorde det nå som du dro det fram.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt problemet. Liverpool er et stykke bak de 3 andre topplagene, men allikevel foran de andre som blir nevnt.

fakey? :p har du laget ny bruker? x)

Nei, jeg er broren til banan ;)

okei, da så. Velkommen til forumet :)

og som svar til din andre post: ehm, vil ikke si liverpool ligger blandt de 4 i PL denne sesongen. De ligger på 6.plass bak United, Arsenal, Chelski, Everton og Villa. 10 poeng bak Chelski på tredje og henholdsvis 14 poeng bak United og Arsenal. Så vil ikke si at PL har noen "4 store" i år, men 3. Men som mange pool fans har sakt, totalt gjennom tidene er det 4 store. Jeg vil ikke si meg heelt enig i den, men heller si 3: United, pool og Arsenal.

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Blir tre veldige spennende og viktige kamper på rad i februar nå. Hvis ingen flyttes skal United spille disse kampene fra 10.-20. februar:

Sunday, 10 February 2008

Barclays Premier League

Man Utd v Man City

Saturday, 16 February 2008

The FA Cup

Man Utd v Arsenal

Wednesday, 20 February 2008

UEFA Champions League

Lyon v Man Utd

Blir ingen flyttet har vi Lyon borte bare 4 dager etter bataljen mot Arsenal...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...