Geir M Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jepp, helt grei kamp i dag. Men jeg synes Rooney snart bør finne tilbake til en eller annen form, han er bortimot håpløs om dagen. Han er mye involvert og kommer til en del sjanser. Tror også han hadde fått scoring dersom Dawson ikke hadde handset. Jeg har ingen bekymringer når det gjelder formen hans. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rooney er som regel en del involvert i en del scoringer. Rooney sin form er jeg ikke noe redd for. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skulle gjerne sett Rooney score mer, men så lenge vi har en spiller som Ronaldo gjør det ikke så mye. Satser på at scoringene kommer fra Rooney når det drar seg til skikkelig til våren Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Manucho scorer igjen, denne gang mot Senegal, lovende! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Manucho scorer igjen, denne gang mot Senegal, lovende! Herlig! Har du video? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Manucho scorer igjen, denne gang mot Senegal, lovende! Herlig! Har du video? Har ikke video dessverre, kampen går på EuroSport. Tror du jaggu ikke Manucho puttet IGJEN? 3 mål på 2 kamper atm. EDIT: Til Eddie: http://www.d1g.com/video/show/1730189 Endret 27. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Angola slår Senegal? Det er ganske bra gjort! Kampen går på eurosport as we speak, målene kommer sikkert til slutt der . Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Angola slår Senegal? Det er ganske bra gjort! Kampen går på eurosport as we speak, målene kommer sikkert til slutt der . Angola raknet på slutten av forrige kamp mot Sør-Afrika, så vi får se etterpå hvordan det går. Forøvrig gleder meg meg til Tunisia-kampen etterpå, siden min far er derfra. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Takker Nightkeeper. Fy fader, gutten virker vanvittig potent i hodespelet! Solid heading det der! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Manucho har da vist at han greier å score for sitt landslag de siste gangene Men hvor i allverden er vår selveste Fakey hen? Kom tilbake banan<3 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 HAHAHAHHAHA City ble akkurat slått ut av FA-cupen! Sheffield UNITED, ironisk nok ^^. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 HAHAHAHHAHA City ble akkurat slått ut av FA-cupen! Sheffield UNITED, ironisk nok ^^. De tenkte tydligvis ikke på å få ballongene bort fra 16-meteren til Shitty Lo så jeg grein da jeg så førstemålet til Blades Same old City. 032 Years. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) HAHAHAHHAHA City ble akkurat slått ut av FA-cupen! Sheffield UNITED, ironisk nok ^^. Men fanken så gøy at City ble slått ut Endret 27. januar 2008 av Raste Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg ler av city-tapet, i vår egen lille tråd. Det er faktisk lov . Det er ikke off topic engang, og jeg mener det ikke provoserende ovenfor noen av deltakerne i denne tråden (unitedfans). Hadde jeg funnet en city-tråd og ledd der, så hadde det stilt seg annerledes. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ballonger! hhahaahaha.... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Hvorfor ble ikke kampen stoppet, slik at en kunne fjerne de ballingene? Jeg syns iallfall det er ganske skandaløst at det er MANGE ballonger rett foran mål og at det får en slik betydning for kampen. Hadde de vært der lenge, eller kom de inn på banen rett før angrepet? Goscinny Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 City-fansen får skylde på seg selv, de var dumme nok til å hive ut de ballongene. Hvem ellers enn City-fansen liksom..? Måtte være de Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ballongene var jo blå og hvite, så var nok shitty sin feil ja Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 noen som har funnet klipp av det målet eller, vil gjerne se det Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://www.footytube.com/2008/01/27/fa-cup...td-v-tottenham/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå