archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Og ditto dårlig forsvarsspel... må passe på på kantane... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Den var herlig billig. Looks like a troll but he sure can score goals! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi spiller ikke dårlig, men det der var rett og slett et latterlig bra angrep av tottenham. Ja, og en Rio Ferdinand i ingenmannsland. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 SYnd dette har vært en morsom kamp jeg, spennende. Selv om det ikke hasr vært med all verden av sjanser. Ronaldo scorer et eller to i 2. omg, og Rooney eller Carrick putter Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi spiller ikke dårlig, men det der var rett og slett et latterlig bra angrep av tottenham. Ja, og en Rio Ferdinand i ingenmannsland. Godt poeng. Vidic + Rio fører ikke til slikt, de vet hvor de skal stå iforhold til hverandre. Synd Vidic ikke er her... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ellers er Hargreaves klart banens beste så langt, Giggs er også positiv. Rooney og til dels Ronaldo gjør lite nyttig. Jeg synes ikke det var filming, han hopper til siden for å prøve å unngå Evra, som var hundre år for sent ute. Endret 27. januar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har slettet 2 innlegg med lite heldige ordevalg. Post de gjerne på nytt, uten å drive med ordidioti. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Fælt til sletting da Jeg hadde jo bare ett stygt engelsk banneord Men ja, karantenen trer i kraft først en uke etter, så dvs at han må stå over City-kampen. Kjipt å miste ligaens beste venstreback pga filming. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes ikke det var filming. Regelen ang frispark er veldig klar. "Den som takler, eller FORSØKER å takle" og "Den som hindrer en motstander". I tillegg, neste punkt er at grove overtredelser, eller overtredelser som fratar overganger o.l. = gult kort. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Herregud fælt til sletting som NIghtKeeper sa. Det har jo vært 1000 av vis av sånne innlegg før du ikke har tatt Dumt at han må stå over City kampen : ( Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes ikke det var filming. Regelen ang frispark er veldig klar. "Den som takler, eller FORSØKER å takle" og "Den som hindrer en motstander". I tillegg, neste punkt er at grove overtredelser, eller overtredelser som fratar overganger o.l. = gult kort. Ikke mange dommere som følger regelboka da isåfall Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 At andre dommere dømmer feil betyr ikke at dette her var mindre rett . Uansett gutta - jeg er på deres lag, vi heier på samme lag. MEN - ikke driv å kommenter slettinger osv, snakk heller med meg på pm. Det ødelegger tråden, og blir off topic. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ser ikke problemet med å slette de, hvis man ikke klarer å få ut frutrasjon uten å bruke diverse kjønnsorgansnavn, så bør man heller telle til ti før man skriver. Særlig når dere klager på en filming som ikke fant sted Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ser ikke problemet med å slette de, hvis man ikke klarer å få ut frutrasjon uten å bruke diverse kjønnsorgansnavn, så bør man heller telle til ti før man skriver. Særlig når dere klager på en filming som ikke fant sted Sålangt er det vel bare dere to som ikke mente det var filming på div. fora jeg diskuterer på Men ja, folk skal få ha sine egne meninger Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ser ikke problemet med å slette de, hvis man ikke klarer å få ut frutrasjon uten å bruke diverse kjønnsorgansnavn, så bør man heller telle til ti før man skriver. Særlig når dere klager på en filming som ikke fant sted Sålangt er det vel bare dere to som ikke mente det var filming på div. fora jeg diskuterer på Men ja, folk skal få ha sine egne meninger Jøss, er det bare to stykker som har rett? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) The Ginger Legend inn, deilig, nå blir det seier håper jeg Jada, Tottenham får Dawson utvist, helt korrekt, straffe som Ronnieboy putter. Endret 27. januar 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jepp, helt grei kamp i dag. Men jeg synes Rooney snart bør finne tilbake til en eller annen form, han er bortimot håpløs om dagen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Faen, deilig seier. Ron puttet to akkurat som jeg trodde Han er på god vei til å slå George Best sin målrekord for en sesong Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jepp, helt grei kamp i dag. Men jeg synes Rooney snart bør finne tilbake til en eller annen form, han er bortimot håpløs om dagen. Uflaks rett og slett, så jo f.eks Toon-kampen. Han puttet mot Royals da. Grei kamp idag, Hargreaves var glimrende, Tevez likedan, Ronaldo bortimot usynlig men putter to mål, herregud for en spiller. Anderson var glimrende etter innhoppet, Scholes også, briljerte med Scholes-pasninger. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Grattis med seieren! Begynner å bli lenge siden siste Spurs-seier på Old Trafford nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå