Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ellers er Hargreaves klart banens beste så langt, Giggs er også positiv. Rooney og til dels Ronaldo gjør lite nyttig.

Jeg synes ikke det var filming, han hopper til siden for å prøve å unngå Evra, som var hundre år for sent ute.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det var filming.

Regelen ang frispark er veldig klar.

"Den som takler, eller FORSØKER å takle" og "Den som hindrer en motstander".

I tillegg, neste punkt er at grove overtredelser, eller overtredelser som fratar overganger o.l. = gult kort.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det var filming.

Regelen ang frispark er veldig klar.

"Den som takler, eller FORSØKER å takle" og "Den som hindrer en motstander".

I tillegg, neste punkt er at grove overtredelser, eller overtredelser som fratar overganger o.l. = gult kort.

Ikke mange dommere som følger regelboka da isåfall ;)

Lenke til kommentar
Ser ikke problemet med å slette de, hvis man ikke klarer å få ut frutrasjon uten å bruke diverse kjønnsorgansnavn, så bør man heller telle til ti før man skriver. Særlig når dere klager på en filming som ikke fant sted :)

Sålangt er det vel bare dere to som ikke mente det var filming på div. fora jeg diskuterer på :p Men ja, folk skal få ha sine egne meninger :)

Lenke til kommentar
Ser ikke problemet med å slette de, hvis man ikke klarer å få ut frutrasjon uten å bruke diverse kjønnsorgansnavn, så bør man heller telle til ti før man skriver. Særlig når dere klager på en filming som ikke fant sted :)

Sålangt er det vel bare dere to som ikke mente det var filming på div. fora jeg diskuterer på :p Men ja, folk skal få ha sine egne meninger :)

Jøss, er det bare to stykker som har rett? ;)

Lenke til kommentar
Jepp, helt grei kamp i dag. Men jeg synes Rooney snart bør finne tilbake til en eller annen form, han er bortimot håpløs om dagen.

Uflaks rett og slett, så jo f.eks Toon-kampen. Han puttet mot Royals da.

Grei kamp idag, Hargreaves var glimrende, Tevez likedan, Ronaldo bortimot usynlig men putter to mål, herregud for en spiller. Anderson var glimrende etter innhoppet, Scholes også, briljerte med Scholes-pasninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...