Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det beste vi kan få til er at troppen ser slik ut før vi har handlet til sommeren:

Screenshot2025-02-18at16_00_52.png.d80ed1373aa227e94677e6bac0cd0d4b.png

Kontraktene til Lindelof, Eriksen, Evans og Heaton går ut ja.

Sancho må Chelsea kjøpe så lenge de havner på 14 plass eller bedre.

Utlånene av Antony, Rashford og Malacia virker allerede lovende, tipper vi får solgt alle tre. Og spesielt et salg av Rashford, som akademispiller, vil føre til at klubben får mulighet til å handle vesentlig mer til sommeren.

Det store spørsmålstegnet er egentlig Casemiro. Jeg personlig tror ikke vi får solgt han, da det virker som om han er fornøyd med situasjonen (at barna trives godt på skolen, som far hadde jeg tenkt det samme selv - veldig greit å sørge for at barna får en så god utdannelse på engelsk som mulig). Så blir sikkert bare til at han går gratis til en klubb i USA eller Saudi sommeren 2026.

Men tror likevel at de ovennevnte kontraktene som går ut, samt salget av fire spillere, vil være nok til at vi får handlet endel til sommeren. Da har vi slanket stallen med 8 (potensielt 9) spillere.

Tenker at en realistisk løsning vil være to ordentlige kjøp:

• 1x CM, sommerens viktigste signering
  • 1x AM

Og to langt billigere signeringer:

• 1x ung spiller inn som høyre wingback, må ikke være klar med en gang pga Amad, Mazraoui og Dalot kan alle spille der
  • 1x erfaren venstre midtstopper på 1+1 års kontrakt, slik at får dekket opp til Martinez er tilbake, og får utviklet Heaven

Også tror jeg det på lengre sikt vil være lurt å ikke signere spiss til sommeren. Da (1) det kommer til å bli jævlig dyrt. Og (2) vi etter min mening ikke har sett det beste av verken Højlund eller Zirkzee. Både fordi vi har en for svak midtbane til å holde ballen i laget og å faktisk skape noe for de, OG fordi vi har spilt uten ordentlige wingbacker som kan bidra til at vi raskt kommer ut av forsvar (5-4-1) til offensiv formasjon.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blured skrev (På 18.2.2025 den 16.35):

Det store spørsmålstegnet er egentlig Casemiro. Jeg personlig tror ikke vi får solgt han, da det virker som om han er fornøyd med situasjonen (at barna trives godt på skolen, som far hadde jeg tenkt det samme selv - veldig greit å sørge for at barna får en så god utdannelse på engelsk som mulig)

Den enorme lønna har nok minst like mye å si, mest sannsynlig den siste store kontrakten han får og da skjønner jeg jo at han ikke vil gi slipp på den. De fleste ville nok gjort det samme, men det illustrerer jo veldig godt hvor hodeløst klubben har blitt drevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...