Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

ReaveЯ skrev (7 timer siden):

Var det egentlig tabbe å hente Amorim i november? Ta over allerede "skadeskutt" tropp da og endre til helt ny formasjon og ny spillestil osv med spillere med lav fotball iq funker ikke og tar over mye daukjøtt som Ten Har hentet som ikke er hans type spillere. Heller bedre å hente før sommeren med full backing av eierne og en storopprydding (igjen..) ila sommeren.

Bare håpe han hvertfall sitt frem til da, men poengsankingen må snart forbedre seg..

At han sier at laget tidenes verste United lag er ikke langt fra sannheten. Nærmest umulig oppgave foran seg..🥲

Er nødt å skje noe i januar hvertfall. Antony til Betis på lån virker sannsynlig, så da må det vel komme noen inn på LWB f.eks..?

Hvorfor tok han jobben hvis han visste dette kom til å gå dårlig? virker rart? spillerene passer ikke systemet, vanskelig å hente nye og vanskelig å selge også, visste jo dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Golf'ern skrev (8 minutter siden):

Hvorfor tok han jobben hvis han visste dette kom til å gå dårlig? virker rart? spillerene passer ikke systemet, vanskelig å hente nye og vanskelig å selge også, visste jo dette.

Fordi det var nå eller aldri? Han var jo tydelig på at han ville helst vente til sommeren og ikke ta over midt i sesongen. 

Nå er det tydeligvis en spiller på vei inn, og kanskje kommer det en til før vinduet stenger.  Jeg vet ingenting om Dorgu som er på vei, men håper de har gm undersøkt bedre enn de gjorde med Antony, Høilund osv.

Prisen virker dog høy for denne dansken, men jeg vet som sagt ingenting om han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, han ble presset til å komme, "det er nå eller aldri".

Merker at jeg har stor tro på Amorim.

Men at Berrada og Jim velger å gå for en trener som er skeptisk til om nå er riktig tidspunkt, inn til en spillergruppe som på INGEN måte er bygget for hans spillestil, det gjør jo at jeg begynner å tvile på deres kompetanse...

Ja prisen på Dorgu er sånn - alle andre lag ville måtte betale €10-15-20m, mens vi blir forsøkt loppet til å betale €40m.

Endret av blured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...