Goscinny Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har aldri vært på noen stor fotballkamp, men har sabla lyst til å oppleve stemningen på OT. Man Utd møter Pool på hjemmebane siste helga i påskeferien (om jeg har regnet riktig). Er det så og si umulig å få tak i et par billetter til den kampen, eller bør jeg melde meg inn i supporterklubben for å prøve? Er jeg altfor seint ute nå? Blir billettene til en så stor kamp umåtelig dyre? Håper noen kan svare på spørsmålene mine Goscinny Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Pakketur med supporterklubben eller andre selskaper er vel det enklaste, men må ut med lett 5-6000 kr, då har du allt dekka då men, fly, hotell, billett, transport mm.. Skal du ha tak i billetter så er vel medlemskap i US og/eller One United det beste. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 VDS O'Shea Rio Brown Evra Ronaldo Carrick Hargreaves Giggs Rooney Tevez Subs: PIG, Nani, Anderson, Scholes Vidic skadd da, blir spennende... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Her finner du mykje info om søking på billettar. Er nok vanskeligare å få på ein sånn kamp, spesielt sidan det er pool og spes dersom det er i påska. Dyrare blir det vel ikkje, men det er nok veldig mange som søker. Det er kanskje lettare å kjøpe ein pakketur frå ein eller anna plass som har kampbillett inkludert Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Pakketur med supporterklubben eller andre selskaper er vel det enklaste, men må ut med lett 5-6000 kr, då har du allt dekka då men, fly, hotell, billett, transport mm.. Skal du ha tak i billetter så er vel medlemskap i US og/eller One United det beste. Hvis en er to stykk som skal reise sammen, da? Må en ha to medlemsskap? Goscinny Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skal gå fint å ta med følge (1 person), var sånn då eg reiste på pakketur med US for eit par sesonger sidan (tok med min far). Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe sånn Viasat on demand på viasat4.no... Men det var ikke mulig for denne kampen. Noen som vet hvor jeg kan se den? På nettet... Har ikke tilgang til Viasat4. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 VDS O'Shea Rio Brown Evra Ronaldo Carrick Hargreaves Giggs Rooney Tevez Subs: PIG, Nani, Anderson, Scholes Vidic skadd da, blir spennende... 5. mann på benken då? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 VDS O'Shea Rio Brown Evra Ronaldo Carrick Hargreaves Giggs Rooney Tevez Subs: PIG, Nani, Anderson, Scholes Vidic skadd da, blir spennende... 5. mann på benken då? Simpson Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det eg regna med ettersom det ikkje var noken forsvarsspelarar på benken, men greit å sjekke.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det eg regna med ettersom det ikkje var noken forsvarsspelarar på benken, men greit å sjekke.. Pique og Vidic er skadet btw, hvis det var noen som lurte Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Greit lag det. Er Vidic alvorlig skadd? Eller bare ute en kamp? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Greit lag det. Er Vidic alvorlig skadd? Eller bare ute en kamp? Såvidt jeg vet så er det ikke noen info ute ang dette, hvertfall ikke på RedCafe. Vi får håpe det er en liten filleskade. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jepp Håper vi får se Scholes idag, det hadde vært morro Lykke til idag folkens Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Håper og tror at det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Lykke til med kampen alle sammen.... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Faen da... Spiller United dårlig eller? Får ikke sett... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi ligger under... faen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi spiller ikke dårlig, men det der var rett og slett et latterlig bra angrep av tottenham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå