ReaveЯ Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Faen har skjedd med Mainoo og Garnacho. Helt borte. Skal liksom være de store talentene... Men deprimerende laget her. Bommer på det meste, men også slipper inn mål på nesten hver sjanse til motstanderen. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Bisart at man ligger under 3-0. Har vært ganske mye bedre enn Bournemouth. Men det viser at Ineos må investere i bedre offensive spillere. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tapte 3-0 i tilsvarende oppgjør i fjor om jeg husker riktig. Så ikke nytt det🙈 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Chelsea og Celtic skuffet også i dag.. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 16 minutes ago, VifteKopp said: Men det viser at Ineos må investere i bedre offensive spillere. Hadde de vært smarte hadde de investert i en ny klubb istedenfor. Det er lite håp for denne iallefall. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Hadde de vært smarte hadde de investert i en ny klubb istedenfor. Det er lite håp for denne iallefall. Selv etter ikke å ha vunnet en PL-tittel på over ti år, så er Manchester United en av verdens største klubber. Potensialet er enormt. Men det tar tid å ha snu et gammelt tankskip. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Ikke akkurat tråden å ta det i, men Ståle Solbakken er slitsom person. Avbryter dem andre i studio hele tiden, og snakker opp seg selv hele tiden. Jeg har sett det, jeg har gjort det, jeg tippet riktig der. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden VifteKopp skrev (3 timer siden): Bisart at man ligger under 3-0. Har vært ganske mye bedre enn Bournemouth. Men det viser at Ineos må investere i bedre offensive spillere. Helt utrolig å tape denne 0-3 og spille på den måten, det er sånn bunnlag holder på.. Men vi er tross alt nr 13. på tabellen så. Den juger ikke. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Golf'ern skrev (4 minutter siden): Helt utrolig å tape denne 0-3 og spille på den måten, det er sånn bunnlag holder på.. Men vi er tross alt nr 13. på tabellen så. Den juger ikke. Bunnlag dominerer ikke ballbesittelse og produserer haugevis av sjanser man ikke scorer på. Hovedproblemet til laget akkurat nå er at mange av de offensive spillerne rett og slett ikke kan stoles på foran mål. Det må handles godt i de neste vinduene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 21 minutter siden Del Skrevet 21 minutter siden Jepp, mangler målscorere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå