Prusk Skrevet mandag kl 17:56 Rapporter Del Skrevet mandag kl 17:56 Finnes ikke merkelig avgjørelse. Ny kontrakt i sommer, men har dere sett på tabellen og hvordan vi spiller i mange av kampene? Vi er drit. 1. omgang i går var bra, men det er kritisk at nivået blir så lavt ned i 2. omgang. Han har gjort så mange rare, taktiske disposisjoner, som åpenbart ikke har fungert. Bare det å hente Antony i seg selv burde holde som argument på hvorfor han må gå. Det å bruke Antony som høyreback burde diskvalifisere ham fra lede United. Mazraoui som 10'er mot Fenebache? What the h. Eneste jeg frykter nå er Southgate eller Potter. Hipsteren i meg vil ha Terzic. Nagelsmann? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet mandag kl 19:03 Rapporter Del Skrevet mandag kl 19:03 (endret) Spent på han. Kanskje på tide å gå for noen yngre? Ikke bikka 40 enda. Han står for 3-4-3 formasjon i Sporting. Tror kan passe fint med de spillerne United har. Annet enn hvor Bruno passer inn. Evt 3-5-2 elns. Håpte til tider Ten Hag skulle prøve å legge om til tilsvarende.... Han eller Nagelsmann håper jeg på! Endret mandag kl 19:05 av ReaveЯ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet mandag kl 19:11 Rapporter Del Skrevet mandag kl 19:11 Jeg har vært stor fan av Amorim i god stund nå. Dessverre tror jeg ikke at han kommer til United Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet mandag kl 19:19 Rapporter Del Skrevet mandag kl 19:19 Han avslo Liverpool og rykta som Pep's erstatter i City, men har troa😊 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet mandag kl 19:23 Rapporter Del Skrevet mandag kl 19:23 Nei nei nei. Håper virkelig ikkje Amorim kjem. Då er eg redd en får kål på skuta igjen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet mandag kl 20:33 Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:33 ReaveЯ skrev (1 time siden): Han avslo Liverpool Mulig du blander med Alonso, tror ikke Amorim avslo Liverpool. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet mandag kl 20:47 Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:47 knipsolini skrev (13 minutter siden): Mulig du blander med Alonso, tror ikke Amorim avslo Liverpool. https://www.skysports.com/football/news/11095/13111295/ruben-amorim-sporting-boss-denies-agreement-with-liverpool-to-replace-jurgen-klopp Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet mandag kl 21:40 Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:40 ReaveЯ skrev (46 minutter siden): https://www.skysports.com/football/news/11095/13111295/ruben-amorim-sporting-boss-denies-agreement-with-liverpool-to-replace-jurgen-klopp Altså, det betyr ikke at han avslo Liverpool... Men at han ikke ble intervjuet av Liverpool. Han var derimot i samtaler med West Ham, så det er da noe. https://www.football365.com/news/liverpool-snubbed-amorim-two-reasons-manager-admits-west-ham-meeting-mistake 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet mandag kl 22:01 Rapporter Del Skrevet mandag kl 22:01 Trodde det var opplest og vedtatt at Amorim skal ta over City. For så vidt et spennende valg om vi får ham også. Litt usikker på om vi er i nærheten av å ha en stall som fungerer. Innbiller meg at han har mer en spillestil som passer City sine spillere. Høyt press, brette ut spill, la ballen gå fort og spille på bakrom som knapt finnes. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet tirsdag kl 11:10 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 11:10 (endret) knipsolini skrev (13 timer siden): Altså, det betyr ikke at han avslo Liverpool... Men at han ikke ble intervjuet av Liverpool. Han var derimot i samtaler med West Ham, så det er da noe. https://www.football365.com/news/liverpool-snubbed-amorim-two-reasons-manager-admits-west-ham-meeting-mistake Korrekt. Han benektet at han hadde vært på jobbintervju etc, ikke at han avslo de 😅 Veldig interessant om han kommer til United da! Endret tirsdag kl 11:26 av KANE2009 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet tirsdag kl 22:24 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 22:24 I alle dager. Mulig jeg har fått "mindreverdighetskomplekser". Jeg har ikke vurdert Amorin som mulig kandidat engang, jeg har lest meg til at han skulle erstatte Pep etter sesongen, og så ikke hvordan vi skulle lokke ham til oss. City hentet jo Viana fra CP. Blir det 3-5-2 nå? Håper han er klar til Chelsea! Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet tirsdag kl 22:35 Rapporter Del Skrevet tirsdag kl 22:35 Prusk skrev (6 minutter siden): I alle dager. Mulig jeg har fått "mindreverdighetskomplekser". Jeg har ikke vurdert Amorin som mulig kandidat engang, jeg har lest meg til at han skulle erstatte Pep etter sesongen, og så ikke hvordan vi skulle lokke ham til oss. City hentet jo Viana fra CP. Blir det 3-5-2 nå? Håper han er klar til Chelsea! Er vel 3-4-3 som er hans forse, men passer kanskje bedre med 3-5-2 i United om Bruno må brukes. 🤔 Spent på hvordan han implementerer formasjonen sin med spillerne i stallen... Lenke til kommentar
Patek Skrevet i går, 08:46 Rapporter Del Skrevet i går, 08:46 I følge reddit og twitter er det nærmest bekreftet at Amorin blir ny manager, 10m EUR utkjøpsklausul. Tipper man blir litt klokere etter dagen i dag... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden (endret) ReaveЯ skrev (På 29.10.2024 den 11:35 PM): Er vel 3-4-3 som er hans forse, men passer kanskje bedre med 3-5-2 i United om Bruno må brukes. 🤔 Spent på hvordan han implementerer formasjonen sin med spillerne i stallen... Tror nok Bruno fint kan brukes i en av de to rollene bak spissen. Tror faktisk det vil passe ham utmerket. Det er jo mer som to 10-ere med utgangsposisjon inne i banen, enn to vinger ute ved krittet. Breddeholderne blir vel i større grad vingbackene Gleder meg til å se United i 343/3421 med Antony som venstre vingback Endret 6 timer siden av Jakobk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå