Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Alle klubber har hat sanger, get over it lissom Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 I dag tar ManU imot Spurs i FA-cupen. Hva tror dere om kampen? Jeg spår mange mål, som det alltid er når Spurs er involvert. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ikke sist lagene møtes i PL. Da ble det vell bare 1 mål. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det hadde sjølvsagt vore gøy med ein bra kamp, fleire mål og god fotball, men Spurs har nok eindel sjølvtillit etter seier mot Arsenal(om enn mot juniorlaget). Det blir uhyre viktig at forsvaret spelar minst like godt som vanlig, for Berba, Keane og Defoe kan fort skape store problemer dersom dei får tid og rom. Håper Roon kan tegne seg på scoringslista i dag, hadde vore deilig om han kunne fått vist kor god han kan vere foran mål, slik at det ikkje blir berre nesten som mot Newcastle. Hadde også vore gøy å sjå Scholes på benken med eit mulig innhopp midt i andre omgang, men det er vel bedre at han blir spart dersom ein fortsatt ikkje er heilt sikre på han, så kan han heller spele meir på onsdag. 11-0 i målforskjell siste 3 kampane lovar jo godt for united, så håpar vi klarar å holde oss i den stimen, og at turen til Saudi Arabia ikkje har hatt negative konsekvensar på forma... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Håper da på dette laget: ----------VDS--------- Pique-Vidic-Rio-Evra- Ron-Carri-Andy-Nani ------Rooney-Teva--- Håper vi får se Scholes på banen, i 2 omg Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ikkje så dumt det laget, Raste. Håper også at vi kanskje kan få sjå Pique, men har også litt lyst å sjå Hazza, sammen med Andy... Carrick har jo spelt veldig bra i det siste, men Hazza må få meir kampar frå start for å nå opp til sitt potensiale, og med han på midten så føler eg at Andy får meir spelerom framover. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, enig. Men syns vi kan bruke Carrick i dag mot hans gamle lag :=) Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Det er jo sant... Kan evt bytte inn Hazza mot Carrick eller Andy i andre omgang, for å få inn litt friske bein i sluttspurten... Men det blir nok ein spennande kamp.. Begynt å glede meg skikkelig alt, synd det er to timar til kampstart.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Trur denne kampen blir god underholdning! Håper å få sjå Hargreaves frå start også, og Nani i løpet av kampen. Vanskelig å tippe resultat, men prøver på 3-1. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Håpar forsvaret klarar sin fjerde kamp på rad uten baklengs (og keeper sjølsagt) Kunne også tenkt meg å sett Nani ei stund, men syns også at Park har gjort det temmelig bra etter at han kom tilbake etter skade. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Utrolig sterk tropp: Van der Sar, Kuszczak, Brown, O'Shea, Simpson, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Nani, Park, Scholes, Ronaldo, Anderson, Carrick, Hargreaves, Giggs, Rooney, Saha, Tevez. Piqué er ikke med. Det blir spennende å se om både Saha og Scholes blir tatt med i den endelige troppen. Jeg tror vi starter med Hargreaves og Carrick sentralt, selv om jeg helst vil se Hargreaves og Anderson. Men vi kan jo ikke vrake Carrick mot klubben vi kjøpte han fra. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Tipper på en 4-1 seier til oss i dag Ronaldo 2,Rooney,Andy. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Håper også på et Anderson mål, og at han skal treffe skikkelig på et skudd... Forstår ikkje heilt kva som har skjedd med han, han kan jo virkelig å skyte, men har ikkje sett det beste frå han i den raude trøya. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg har heller ikke sett så mye driblinger fra han som jeg så på video fra da han spilte for Porto. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes sånne sanger er så fordømt pinlige, må virkelig være en sørgelig liten gjeng som står bak. Her må jeg si meg uenig. Dette hører med til klubb-rivaliseringen. Red Army hater scousere, og motsatt. Du vet at store deler stadion, hovedsaklig Stretford End, synger disse sangene nesten på hver eneste kamp? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes sånne sanger er så fordømt pinlige, må virkelig være en sørgelig liten gjeng som står bak. Her må jeg si meg uenig. Dette hører med til klubb-rivaliseringen. Red Army hater scousere, og motsatt. Du vet at store deler stadion, hovedsaklig Stretford End, synger disse sangene nesten på hver eneste kamp? Jeg tviler ikke, men liker det ikke for det. Jeg digger laget mitt, synes selvsagt at det er strålende når liverpool taper, men i en kampsituasjon er det for meg mye viktigere å støtte mitt eget lag fremfor å skrike ut totalt useriøse greier om motstanderen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes sånne sanger er så fordømt pinlige, må virkelig være en sørgelig liten gjeng som står bak. Her må jeg si meg uenig. Dette hører med til klubb-rivaliseringen. Red Army hater scousere, og motsatt. Du vet at store deler stadion, hovedsaklig Stretford End, synger disse sangene nesten på hver eneste kamp? Jeg tviler ikke, men liker det ikke for det. Jeg digger laget mitt, synes selvsagt at det er strålende når liverpool taper, men i en kampsituasjon er det for meg mye viktigere å støtte mitt eget lag fremfor å skrike ut totalt useriøse greier om motstanderen. For all del, men det er jo greit når man leder 4-0 og scouserne ligger under og fyre opp med "feed the scousers..."? Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 http://atvs.vg.no/player/index.php?id=14201 Bare et medietriks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå