Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom det, Carrick hadde en vidunderlig pasning, og så var det et godt kjøp i sommer.

 

7171390[/snapback]

 

 

Carrick har levert bra i mange kamper, men kanskje dere uvitende tror Carrick er en målmaskin av en offensiv midtbane, men det er han ikke. Han er en playmaker, slår lure pasninger, har ro, styrer spillet, noe han har gjort i mange kamper nå, og som han gjorde i Spurs også.

Lenke til kommentar
[Carrick har levert bra i mange kamper, men kanskje dere uvitende tror Carrick er en målmaskin av en offensiv midtbane, men det er han ikke. Han er en playmaker, slår lure pasninger, har ro, styrer spillet, noe han har gjort i mange kamper nå, og som han gjorde i Spurs også.

7171596[/snapback]

 

Jaja, han skal jo ta over for Keane, og det har vært store forventninger til evnene hans.

 

Jeg vet at han har vært god denne sesongen og dermed sier jeg godt kjøp.

 

Hadde det bare vært på grunn av den pasningen så hadde jeg ikke hatt grunnlag for uttalelsene mine.

Lenke til kommentar
[Carrick har levert bra i mange kamper, men kanskje dere uvitende tror Carrick er en målmaskin av en offensiv midtbane, men det er han ikke. Han er en playmaker, slår lure pasninger, har ro, styrer spillet, noe han har gjort i mange kamper nå, og som han gjorde i Spurs også.

7171596[/snapback]

 

Jaja, han skal jo ta over for Keane, og det har vært store forventninger til evnene hans.

 

Jeg vet at han har vært god denne sesongen og dermed sier jeg godt kjøp.

 

Hadde det bare vært på grunn av den pasningen så hadde jeg ikke hatt grunnlag for uttalelsene mine.

7171714[/snapback]

 

Haha. Tror du virkelig en spillertype som Carrick skal ta over Keane? Hvordan har du kommet frem til det? Pga de har samme nr eller?

Lenke til kommentar
[Carrick har levert bra i mange kamper, men kanskje dere uvitende tror Carrick er en målmaskin av en offensiv midtbane, men det er han ikke. Han er en playmaker, slår lure pasninger, har ro, styrer spillet, noe han har gjort i mange kamper nå, og som han gjorde i Spurs også.

7171596[/snapback]

 

Jaja, han skal jo ta over for Keane, og det har vært store forventninger til evnene hans.

 

Jeg vet at han har vært god denne sesongen og dermed sier jeg godt kjøp.

 

Hadde det bare vært på grunn av den pasningen så hadde jeg ikke hatt grunnlag for uttalelsene mine.

7171714[/snapback]

 

Haha. Tror du virkelig en spillertype som Carrick skal ta over Keane? Hvordan har du kommet frem til det? Pga de har samme nr eller?

7171861[/snapback]

 

Carrick er en mye bedre playmaker enn kean, og han har noe oppe i topp lokket også :tease: Carrick kommer til å bli en stor spiller etterhvert når han for etablert seg i spille stilen til MU :)

Lenke til kommentar
Haha. Tror du virkelig en spillertype som Carrick skal ta over Keane? Hvordan har du kommet frem til det? Pga de har samme nr eller?

7171861[/snapback]

 

Fordi han tar over på midten for Keane...

 

Keane gjorde mer av drittjobbene, og var en mer aggressiv spiller, ja, selv om det skal litt ADHD til for å overgå det...

7172341[/snapback]

 

Hadde United ville erstatte Keane hadde de kjøpt en type som Keane, f.eks Diarra. Fergie så vel etter andre kvaliteter denne gang, kvaliteter som pasningsfoten til Carrick. To assists idag, well done lad.

Lenke til kommentar
Hvis dere mister formen så sliter dere fordi Chelsea mister ikke formen så lett. Men det er å vente og se! En spennende sesong ligger i vente!

7171005[/snapback]

Haha.

7171761[/snapback]

Merk klokkeslettet og møt meg her om 15 kamper...

7173427[/snapback]

 

Fint, så kan vi motbevise deg.

 

Sjansen for at Pool mister formen er nesten større, og Chelsea er ikke guder, de kan også begynne å spille dårlig.

Lenke til kommentar

Alle kan spille dårlig og komme ut av form, noe Liverpool har vist i det siste. Jeg ser dog likevel SasaBs poeng - Chelsea har så mange gode enkeltspillere på alle plasser, at selv når laget som enhet ikke er i form, presterer de likevel greit nok til å dra hjem en del poeng. Håper og tror Liverpool er på vei tilbake etter kampene mot Bordeux, Reading og Aston Villa - iallfall viste de bedre spill og ikke minst litt uttelling i poeng og dermed selvtillit. Man Utd kan når som helst få en formsvikt - i fjor opplevde de det i CL-gruppespillet, og en gang i PL-sesongen også om jeg ikke husker feil(?), og det kan skje igjen. Men så lenge dere vinner kampene deres er det ingen grunn til å gå rundt og bekymre seg for det. Den kommer når den kommer, det eneste man vel egentlig vet er at den kommer en gang.

Lenke til kommentar
Alle kan spille dårlig og komme ut av form, noe Liverpool har vist i det siste. Jeg ser dog likevel SasaBs poeng - Chelsea har så mange gode enkeltspillere på alle plasser, at selv når laget som enhet ikke er i form, presterer de likevel greit nok til å dra hjem en del poeng. Håper og tror Liverpool er på vei tilbake etter kampene mot Bordeux, Reading og Aston Villa - iallfall viste de bedre spill og ikke minst litt uttelling i poeng og dermed selvtillit. Man Utd kan når som helst få en formsvikt - i fjor opplevde de det i CL-gruppespillet, og en gang i PL-sesongen også om jeg ikke husker feil(?), og det kan skje igjen. Men så lenge dere vinner kampene deres er det ingen grunn til å gå rundt og bekymre seg for det. Den kommer når den kommer, det eneste man vel egentlig vet er at den kommer en gang.

7174492[/snapback]

Endelig en som forstår fotball objektivt... Barca har hatt formsvikt i år, og dere tror dere ærlig talt er bedre. Ha det hyggelig i en verden der griser flyr og Chelsea ikke er eid av en russer som er en av verdens rikeste mennn...

 

Så ikke mist klokkeslettet. 15 kamper senere i PL...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...