Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blured skrev (På 27.8.2024 den 3:05 PM):

Det begynner sakte men sikkert å bli ganske bra dekning i alle posisjoner. Men det er jo endel problemer her:

[...]

Og da kan man legge til:

Hamstringskade på Mount. Ute i 4-5 uker. I tillegg kommer ukene det ar å komme i kampform.

Edit: Mount melder selv at det er litt mindre alvorlig:

image.png

Endret av blured
Lenke til kommentar

Bra overgangsvindu! Endelig virker som betalt litt mer fornuftig pris for spillere og ikke helt United tax som da Glazers hadde full kontroll. At vi ikke gikk etter da Everton ville ha 60-70m pund for Branthwaite. Noe mest sannsynlig hadde skjedd under Glazers/Murtough.

Fikk henta kanskje største stopper talentet foran Real Madrid i Yoro istedet. Bare synd han ble skadet nesten med engang. 

Ellers styrka der det trengs mest. Stoppere, back (kan spille vb og hb) DM så det endelig kan roteres litt på Mainoo og Casemiro, spiss som kan spille kant og bak spissen (defensiv spiss) 

Samt styrka veldig på youth avdelingen i Kone, Lusale og Chido-Obi. 

8/10 vindu for min del. 9/10 om det ble hentet en venstreback. 

Endret av ReaveЯ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er jo helt utrolig.

Pasning etter pasning. De plasserer seg bort fra Liverpool spillerne hele tiden. Hva feiler denne gjengen??

Når United har ballen er eg konstant redd for at de klurer det til. Når Liverpool har ballen er United til enhver tid bakpå og presset.

Har ikke sett på makan på lange tider 😰

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
oOF skrev (Akkurat nå):

Av det lille jeg har sett er det ikke slik at Livberpool er knallgode akkurat, hjemmelaget er derimot nokså ubesluttsomme og dårlige.

Nei det er ikke Liverpool som er gode. United spiller som et norsk fleste divisjons lag.

Gleder meg ikke til Bodø Glimt kommee på besøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...