MetroN Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Se for deg skjegget grått... og han ligner litt på Sean Connery.... Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper på å sjå Danny Welbeck på benken imorra, kommer inn i 78 minutt etter at vi leder komfortabelt 3 - 0... Og muligens setter inn 4 - 0 i det 87 minutt Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vil egentlig heller ser Pique, gjerne fra start, et så stort talent må få lov til å prøve seg. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Moro å se at LFC faktisk har sluppet inn mål mot Havant and Waterlooville :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Vil egentlig heller ser Pique, gjerne fra start, et så stort talent må få lov til å prøve seg. Agreed. Vil mye heller se Pique enn Wellbeck. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper vi får se begge jeg. Send gjerne på alle talentene våre og. Som NightKeeper (?) sa er jeg også helt likegyldig til FA-cupen. Gir egentlig fulstendig blanke i den cup'en selvom det er synd å si det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper vi får se begge jeg. Send gjerne på alle talentene våre og. Som NightKeeper (?) sa er jeg også helt likegyldig til FA-cupen. Gir egentlig fulstendig blanke i den cup'en selvom det er synd å si det. Har jeg sagt det? Husker ikke det men, det kan godt hende jeg sa at Fa-cupen ikke er en dritt i forhold til ligaen og forholdsvis CL, tror det var noen Liverpool-supportere som skrøt av at de vant Fa-cupen i 2006 og jeg måtte jekke de ned. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Liverpool har virkelig blitt et sørgelig lag ass. Endret 26. januar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Liverpool har virkelig blitt et sørgelig lag ass. Morsomt å lese kamptråden på VGD, er endel kritiske Liverpool-supportere der, og mange som misliker Rafa Benitez. "Hehe.. Dette Liverpool-laget må være noe av det verste som noen gang har entret Anfield. Mannen som har satt sammen dette makkverket bør stikke fra klubb og by snarest mulig." Jeg ler Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Håper vi får se begge jeg. Send gjerne på alle talentene våre og. Som NightKeeper (?) sa er jeg også helt likegyldig til FA-cupen. Gir egentlig fulstendig blanke i den cup'en selvom det er synd å si det. Har jeg sagt det? Husker ikke det men, det kan godt hende jeg sa at Fa-cupen ikke er en dritt i forhold til ligaen og forholdsvis CL, tror det var noen Liverpool-supportere som skrøt av at de vant Fa-cupen i 2006 og jeg måtte jekke de ned. Nei det var Hyrlen. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Fra VG LIVE: Havant and Waterlooville har 6.000 fans med seg til Liverpool. Akkurat nå synger de "Vi er på vei til Wembley!". HAHAHA.. moro så lenge det varer! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Liverpool har virkelig blitt et sørgelig lag ass. Morsomt å lese kamptråden på VGD, er endel kritiske Liverpool-supportere der, og mange som misliker Rafa Benitez. "Hehe.. Dette Liverpool-laget må være noe av det verste som noen gang har entret Anfield. Mannen som har satt sammen dette makkverket bør stikke fra klubb og by snarest mulig." Jeg ler Sier nå litt mer om VGD enn noe annet da. Tragisk forum som stort sett består av 10årige United- og Liverpool "supportere" som slenger dritt til hverandre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Liverpool har virkelig blitt et sørgelig lag ass. Morsomt å lese kamptråden på VGD, er endel kritiske Liverpool-supportere der, og mange som misliker Rafa Benitez. "Hehe.. Dette Liverpool-laget må være noe av det verste som noen gang har entret Anfield. Mannen som har satt sammen dette makkverket bør stikke fra klubb og by snarest mulig." Jeg ler Sier nå litt mer om VGD enn noe annet da. Tragisk forum som stort sett består av 10årige United- og Liverpool "supportere" som slenger dritt til hverandre. Så når man blir 16+ så forflytter man seg altså hit til diskusjon.no og fortsetter i samme spor? :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Liverpool har virkelig blitt et sørgelig lag ass. Morsomt å lese kamptråden på VGD, er endel kritiske Liverpool-supportere der, og mange som misliker Rafa Benitez. "Hehe.. Dette Liverpool-laget må være noe av det verste som noen gang har entret Anfield. Mannen som har satt sammen dette makkverket bør stikke fra klubb og by snarest mulig." Jeg ler Sier nå litt mer om VGD enn noe annet da. Tragisk forum som stort sett består av 10årige United- og Liverpool "supportere" som slenger dritt til hverandre. Så når man blir 16+ så forflytter man seg altså hit til diskusjon.no og fortsetter i samme spor? :!: Ikke det jeg sier, tror du skjønner hva jeg mener. Dette forumet er 100 ganger bedre enn VGD og dagbladet sitt, selv om det kan bli litt hett her også noen ganger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Forskjellen er at vi har, igjennom mange år, hatt god kontroll på hvordan forumet modereres, god kapasitet og dekning og en total plan og gode retningslinjer. Som igjen har ført til at de fleste brukerne trives godt og holder en god tone, osv. God sirker, som alle bidrar til Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som kan gi meg en fan-side eller noe der det står hvilken kanal i Skottland som viser kampen i morgen? På forhånd tusen takk. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen som kan gi meg en fan-side eller noe der det står hvilken kanal i Skottland som viser kampen i morgen? På forhånd tusen takk. bor du i skottland? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Noen som kan gi meg en fan-side eller noe der det står hvilken kanal i Skottland som viser kampen i morgen? På forhånd tusen takk. bor du i skottland? Han hadde nok visst hvilken kanal kampen går på om han hadde bodd i Skottland. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Vill se mer av Simpson, håper vi får se'n imorra. ! You are a Scouser, An ugly Scouser, You're only happy, On Giro day. Your mum's out thieving, Your dad's drug-dealing, So please don't take my hubcaps away. Ellers ere godt at Liverpool virkelig tullet litt med 2 baklengs, haha! - My old man said be a City fan and I said bolocks your a cunt I'd rather shag a bucket with a big hole in it then be a City fan for only just one minute with hammers and hatches, stanley knives and spanners we'll show the City bastards how to fight Endret 27. januar 2008 av Cape Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg synes sånne sanger er så fordømt pinlige, må virkelig være en sørgelig liten gjeng som står bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå