banansplitt™ Skrevet 13. april Del Skrevet 13. april (endret) Vinner ikke fotballkamper hvis ikke alle 11 på banen vil. Om Ten Hag skal bli eller ikke har vi heldigvis nye, veldig kloke hoder som skal avgjøre, så det legger jeg meg ikke opp i. Endret 13. april av banansplitt™ 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Tror det er mye spillerne det her ikke *bare* manager, én ting er å gi instrukser, men de må følges også. Managere ljuger så det renner av de i pressekonferanser og intervjuer, skal vedde alt jeg eier og har på at Ten Hag + apparat ser akkurat de samme problemene som vi gjør, men at vi ikke har mannskapet til å gjøre noe med det. Verdens beste managere historisk har alle hatt et mannskap som er villige til å dø for drakta, og omtrent ingen i denne stallen er gira på noe som helst annet enn Instagram og de som ikke er det ser jo ut som de rett og slett har dårlig kondis Jeg støtter klubben av hele mitt hjerte, men det er mange spillere der som jeg nå tenker jeg kunne fått ut. Faktisk så kunne jeg sett at de fleste faktisk stakk, med noen få gode unntak Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. april Del Skrevet 14. april Enig. Tror selv Ten Hag kunne fått til noe som ligner en spillestil/måte å spille på med helt annen spillegruppe. Kan ikke glemme det han fikk til i Ajax akkurat. Vanskelig å skjønne ny manager kan utgjøre største forskjellen slik det er nå. Må masseopprydding til. Og må (igjen!) ha tålmodighet... Ting tar tid i klubben her. Det er sikkert og visst... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april (endret) Ten Hag kasta ham litt under bussen i pressekonferansen også. Én av våre beste spillere som hadde en god omgang. Unggutt.. Mens feks Rashford får lov til å underprestere og blir passet på. Verden er ikke rettferdig bestandig 😅 Endret 16. april av bshagen Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 16. april Del Skrevet 16. april Det får så være, men slike ting tar man på kammerset. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april VifteKopp skrev (11 timer siden): Det får så være, men slike ting tar man på kammerset. Såklart, men akkurat den får Ten Hag ta på egen kappe, da det var han som åpnet kjeften først. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 17. april Del Skrevet 17. april Det må det være lov for en manager å si, mener jeg. 4 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 19. april Del Skrevet 19. april (endret) Da var han på plass! 😊 Blir spennende. Håpe det endelig blir fornuftige spiller-rekrutteringer i sommer. Da gjenstår DoF. Krysser fingra Dan Ashworth blir klar god tid før sommeren. Endret 19. april av ReaveЯ 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ashworth blir nok ikke klar før sommeren, i beste fall tror jeg vi må vente til etter at vinduet har stengt Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april (endret) Blir for dumt det der! e: bare én tilgjengelig midtstopper nå😅 😭😭 Endret 20. april av ReaveЯ 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Jeg begriper ikke hva de gjør på trening altså, vi har hatt skada spillere i et halvt tiår nå. Driver de med Muay Thai eller? Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Haha, man må jo bare le. Det var snakk om at Maguire kanskje ikke ble klar, og nå er det Kambwala som er skadet? Må man virkelig flytte pensjonist-Casemiro ned som stopper? Og Mount igjen... Ineos må investere i et sykehus på Carrington. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Må hvertfall investere i helt nytt medisinsk apparat.. Ten Hag må også ta del av skylden. Bør jo også være noe med det (intense) treningsopplegget disse spillerne ikke passer til? Skjøre som de visst er... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Tviler på at det faktisk er Ten Hag som står for den type trening, det håper jeg de har andre trenere for. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april (endret) Ja men han må vel ha ett visst overordnet ansvar når spillerne skader seg på treningene så ofte. Endringer må til der.. Endret 20. april av ReaveЯ Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Ingen av oss vet hva skadene skyldes, så det blir jo rene spekulasjoner. Men dette gjør jo Bruno skadefrie rekord enda mer imponerende, som spiller i en klubb hvor alle faller som fluer 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april VifteKopp skrev (2 minutter siden): Ingen av oss vet hva skadene skyldes, så det blir jo rene spekulasjoner. Men dette gjør jo Bruno skadefrie rekord enda mer imponerende, som spiller i en klubb hvor alle faller som fluer Ja, vi har en stall av mariekjeks virker det som. Må undre på metodene når det er så ille. Siste podcast med Uno der Hennig Berg er gjest, så stilte han spørsmålet også. Det er merkverdige greier. Men som påpekt, det har jo ikke vært brukt penger på Carrington på ørteogbørti år 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 20. april Del Skrevet 20. april Synd City vant, da sank sjansen for et trofé betraktelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå