Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hahahah! Flere år siden jeg har hørt det ordet. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 EDIT: - SAF utfordrer Ronaldo Hehe Det er et veddemål han er dømt til å tape Hvis de da ikke har blitt enige at det gjelder seiren Det får vi se på ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Leste forleden i US om at tevez var pl's beste spiller fram til jul. Med Ronaldo og Ferdinand på niende og åttende! Har jo scora endel men allikevell: Må da være Ronaldo? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja, enig. Er ikke fullt enig med bladet, Brown var vist en av United beste spiller også med Evra. Evra skjønner jeg med, men ikke Brown selv om han er god. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er vel basert på OPTA(?)-statistikken. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er vel basert på OPTA(?)-statistikken. og HVA er OPTA-statistikken? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Positive inngripner i en kamp minus de negative som da ender i en sum. Hvordan de enkelte ting regnes ut vet jeg ikke. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Positive inngripner i en kamp minus de negative som da ender i en sum. Hvordan de enkelte ting regnes ut vet jeg ikke. Kan ikke ta den statistikken seriøst heller. Tevez har som vi alle vet ikke vært ligaens beste. Er Rio Ferdinand som har vært det. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) EDIT: - SAF utfordrer Ronaldo Hehe Det er et veddemål han er dømt til å tape Hvis de da ikke har blitt enige at det gjelder seiren Du mener SAF er dømt til å tape? Jeg er enig, uansett om det skulle være liga eller serie I artikkelelen kommer det mer eller mindre klart frem at veddemålet kun gjelder for PL. Jeg har troa! Goscinny Endret 24. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Leste forleden i US om at tevez var pl's beste spiller fram til jul.Med Ronaldo og Ferdinand på niende og åttende! Har jo scora endel men allikevell: Må da være Ronaldo? Tevez har spilt bra ja, men jeg syntes også at Ronaldo og Ferdinand har vært bedre. Er det noen sted på nette man kan se denne ranken? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Opta Stats Tevez har vært best i følge Opta-statistikken, men så blir ikke alt kåret etter statistikker. Jeg synes Rio Ferdinand har vært STOR så langt denne sesongen. Ronaldo har vært god han også, men jeg synes ikke han dominerer like mye i denne sesongen som han gjorde i fjoråretssesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Actim indeksen? Og det var engelsk toppfotballs offisielle ranking eller noe sånt? men rankinga var gjort på grunnlag av tanklinger, offsider og slikt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg gleder meg til Tottenham kampen, tror det kan bli helt nydelig. Et av de dårligste forsvarene i England mot det beste angrepet. Samtidig har Tottenham også et livsfarlig angrep, ergo en morsom kamp. Egentlig er jeg litt likegyldig til Fa-cupen, synd å si det. Men jeg tror det skal holde hardt og kjempe i 3 konkurranser, jeg vil ikke tape ligagullet grunnet sjansespill i Fa-cupen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Scholes tilbake mot Spurs, med skjegg! http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/...ler_veteran_duo Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Hvor kan en se tabellen til reservelagligaen? Man UTd ligger ett poeng bak førsteplassen, leste jeg nettopp - og der er Sunderland. Litt rart, igrunn, at Sunderland er på toppen. Goscinny Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tviler på at Scholes er med mot Spurs, men gleder meg til han er tilbake for full maskin! Eg vil sjå Ronaldo med sjegg! Lenke til kommentar
_FnX_ Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Andre gangen jeg leser en artikkel på united.no der det står "blabla.. SØLVTØY"! Jeg skjønner hva de mener, men liker ikke klangen av det ordet.. vi skal ha gull! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Tviler på at Scholes er med mot Spurs, men gleder meg til han er tilbake for full maskin! Eg vil sjå Ronaldo med sjegg! heh, bart! Ler bare av tanken. Tror jeg skal prøve i Photoshop! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Gjorde et tappert forsøk på å gi Ronaldo et skikkelig skjegg...ikke så veldig bra, men det går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå