ProphetSe7en Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Reservelag! Hva forventer du? 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Begynner å tvile på om Ten Hag sitter i sjefsstolen på nyåret. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Tåkefyrste skrev (På 23.12.2023 den 4:37 PM): Begynner å tvile på om Ten Hag sitter i sjefsstolen på nyåret. Det kommer vel an på et par ting vil jeg tro? 1) Når Ratcliffe faktisk kommer inn. 2) Om Ratcliffe har troen på Ten Hag eller ikke. Jeg tror ikke det kommer til å skje noe før den situasjonen er avklart. Lurer også på om de kommer til å kjøpe ut Sancho av kontrakten for å bli kvitt han fortest mulig hvis ingen vil kjøpe han. De burde vurdere det om det et mulig ihvertfall. Endret 25. desember 2023 av Cappo Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 ProphetSe7en skrev (2 timer siden): Reservelag! Hva forventer du? Stort sett forsvar som er reservepreget. McTominay toppscorer (nok derfor han starter..) og Mainoo fortjener tillitt. Angrepsrekka er nok beste vi kan stille med? Men så lite uinspirerende å se på fremover. Lurer på hva dem i hele tatt driver med på treningsfeltet? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Vi mangler Sancho som i form hadde vært soleklart førstevalg. Vi mangler Casemiro, Vi mangler utgaven av Rashford vi hadde sist sesong. I tillegg mangler Mount og en kampklar Eriksen. Dette i tillegg til alle vi mangler i forsvar. ETH prøver å stille ett brukbart lag ut fra hva han har tilgjengelig, men det er ikke mye bra å velge fra. Så jeg mener vi stiller svært reservepreget i større grad enn bare forsvar. Forhåpentligvis så endres ting til det bedre i januar 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Enig at det kanskje burde være andre spillere i 11ern, men synd nesten hele laget er ute av form. Og skadene bare baller på seg. Heldigvis ikke så lenge til de fleste kommer tilbake fra skade. Midten av januar. Hadde likt å se laget her helt skadefri for en gangs skyld.. Skjer med Sancho? Må jo bli solgt nå i januar slik han oppfører seg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Syke syke tall. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Rart Høijlund ikke har noen mål 😅 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 (endret) Kan ikke huske en sesong der vi scorte så lite som nå Men god jul alle. Håper dere får en fin feiring ❤️ Endret 24. desember 2023 av bshagen 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 God 1.dag jul alle sammen 🎅🏼❤️ Jeg regner med at alle har fått med seg at Ratcliffe nå endelig er inne i klubben med sine 25% A og B-aksjer: https://www.espn.com/soccer/story/_/id/38990082/sir-jim-ratcliffe-set-complete-man-united-investment-sources Han ser ut til å dra med seg folk inn i det sportslige også samt at det skal ligge en pakke på småpene $300mill som skal skytes inn i klubben. Har bittelitt blandede følelser mtp timingen, men likevel håper jeg på forbedringer nå og en slags «ny manager effekt» mot Villa imorra 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Alt er vel bedre enn Glazer anyway. Men noe må skje, hjelper ikke å spytte inn millarder på spillere, når det aldri fungerer på banen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 (endret) Var vel ikke milliarder til bare spillere, men snarere investeringer i treningsanlegg, osv. i tillegg? Eller leste jeg feil? Uansett, de må bruke pengene smart. Bør jo helst ikke kjøpe to nye Antony'er og tro det er bra nok. Endret 25. desember 2023 av Cappo Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 @Cappo Ja, det er slik jeg forstår det også. Og jeg tror det er sårt nødvendig mtp tilstanden til Old Trafford f.eks Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 (endret) Fra helvete til himmelen! Fra en 1. omgang som kanskje var en av de dårligste til en 2. omgang som var klasse! GG 🥳 Endret 26. desember 2023 av bshagen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 KANE2009 skrev (1 minutt siden): A new hope? Star Wars fan? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Star Wars er klasse 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 "Right you are" - Yoda 1 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 KANE2009 skrev (2 timer siden): A new hope? Du skal se at Imperiet slår tilbake. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Herlig seier! Gøy med Højlund, på tide den satt, satser på ketchup effekten. Men Onana da hvor mange sjanser skal han få? en defensiv keeper er det siste vi trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå