banansplitt™ Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Skamløst. Helt jævela skamløst. For en jævela ekkel gjeng. Nå tar jeg pause fra United ut sesongen. Dette orker jeg ikke mer. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Dette er jo værre en det var mot slutten under Solskjær, og Ragnick. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Slettet-D7I5Gr2 skrev (På 8.12.2023 den 1:25 PM): Garnacho tar nok månedens mål også. Sa det forrige uke, alt er ikke så bekmørkt som man tror. Du har jo helt rett, ting ser rosenrødt ut. Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Makan til drittlag! Spark ten Hag, få ut rotta(Fernandez), å få ut Rashford! Faen dem bør skamme seg. Hvordan kan ten Hag stå med henda i lomma, og se ut som han egentlig bare synes det er litt "kjipt" å tape 0-3 mot Bournemouth på hjemmebane?!?! Spyr av hele klubben! Jeg gir opp. Man Utd-pause til sommeren 2024. Endret 9. desember 2023 av TwoFace Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Bra dette Daniel? Du kan jo slutte med de forsøkene nå….. 1 Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Gjør det kun for å provosere. 4 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Men hvem tar over etter Ten Hag? Er det noen der ute som får skikk på den spillerstallen, uten å måtte handle for summer tilsvarende BNP i et lite land? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Jotun skrev (1 time siden): Bra dette Daniel? Du kan jo slutte med de forsøkene nå….. Så ikke kampen (ser highlights i morgen), men var ikke all verdens dette nei. Spiller dårlig uten å få resultat i tillegg er ikke bra. For å komme med noe positivt for dere så tapte bayern München 5-1 mot Eintracht Frankfurt. Så det. Endret 9. desember 2023 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Noen her inne som ikke klarer å distansere seg fra United katastrofene? United supporter klikker Endret 9. desember 2023 av OddZen 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 TwoFace skrev (På 9.12.2023 den 6:01 PM): Makan til drittlag! Spark ten Hag Godt poeng! Å sparke manageren løser nok problemene våre, hvorfor har ingen tenkt på det de siste 10 årene?! 1 Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 10. desember 2023 Del Skrevet 10. desember 2023 (endret) Mr. President™ skrev (4 timer siden): Godt poeng! Å sparke manageren løser nok problemene våre, hvorfor har ingen tenkt på det de siste 10 årene?! Kanskje ikke, men ikke faen om jeg vil ha en løk som står med hendene i lommen når man ligger under 0-3 mot Bournemouth på hjemmebane. Er han så tafatt, så kan han heller si opp å pelle seg ut av klubben. Hvordan han benytter bytter er også under enhver kritikk. Han leser spillerne og hva vi trenger dårlig, synes jeg. Kanskje vi er bortskjemte med Ferguson, men vi trenger en manager som kan piske spillerne litt. Å nei, hverken Solskjær, Moyes, Van Gaal eller Mourinho er slike. Jeg ville hatt inn noen som Gattuso, Keane eller Klopp-typer. Noen som virkelig kan gi ett spark bak til typer som Rashford, "rotta-Fernandez", Martial, Casemiro etc. Vi har enten feil type spillere igjen, eller feil type manager. Begge må fikses. Bare å se kroppsspråket til Fernandez når det butter imot - er skammelig. Å han drar ned de fleste, og slik SKAL man ikke gjøre som kaptein!!! Endret 10. desember 2023 av TwoFace Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 (endret) Kroppspråket til alle er tafatt (unntatt Martinez). Det er liksom ingen av de som ønsker å gå til krig, det er ingen som vil stå frem. Det er ingen som vil bevise noe Oppskriften er enkel ved tap: «Unnskyld supportere, vi gjorde en dårlig kamp og vi skal jobbe med oss selv for å bli bedre». Rinse and repeat. Hva jobber de med? Hva er det de har gjort som har blitt bedre? Det må åpen hjertekirurgi til for at dette skal bli bedre og det begynner med ledelsen som ikke makter å hente de rette spillerne og som heller ikke greier å kvitte seg med det vi har. (Hvordan har Martial greid å holde se inne så lenge f.eks) Pundits i UK på hvem de vil beholde og hvem de vil ha ut: Legg merke til at det er bare 4 (!) spillere de er unisont enige om å beholde. Det maler et godt bilde syns jeg Kilden er Stick to Football podcasten som kan sees her: Endret 11. desember 2023 av bshagen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Leste at hele 4 spillere var til salgs. Tror klubben har byttet om på hvor mange de burde beholde med hvor mange de burde selge. 😛 Men hva hjelper det om de er til salgs når ingen kjøper (av forskjellige grunner)? Jeg vet Fernandes stort sett er deres beste spiller, men tror allikevel han burde bli solgt. Nå kjenner ikke jeg fyren eller hvordan det er i garderoben til United, men ut i fra hvordan han oppfører seg på banen, osv. så tror jeg han kan være giftig for laget. Jeg tror faktisk han kan være en del av problemet. Det var enda tydeligere med Ronaldo i klubben, for de forsterket hverandres negativitet noe enormt. Kan selvsagt være at jeg tar feil og det kan selvsagt være at Ten Hag eller en annen manager tar tak i dette. Jeg vet bare at den surmuligen han driver med ute på banen når det går dårlig, ikke er en kaptein verdig. Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 I den situasjonen klubben er i nå, så er ikke Fernandez god å ha i klubben, ei heller som kaptein. Han har vist at han er en typisk medgangs-spiller. Og det samme kan egentlig sies om de fleste i klubben, utenom Martinez. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Jeg vil ha Martinez som ny Man Utd-kaptein. Eneste som virkelig blør for drakten. Koobie bør satses hardt på, akkurat som Garnacho. De to er det noe spesielt med. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 En gladnyhet i hvertfall... Martial forsvinner til sommeren... helt skandale at han får spilletid... bare Ten Hag som ikke ser hvor ubrukelig han er. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. desember 2023 Del Skrevet 11. desember 2023 Golf'ern skrev (5 timer siden): En gladnyhet i hvertfall... Martial forsvinner til sommeren... helt skandale at han får spilletid... bare Ten Hag som ikke ser hvor ubrukelig han er. Tror det ikke før jeg får se det Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 12. desember 2023 Del Skrevet 12. desember 2023 Slipper Europa da. Positivt med tanke på kampbelastning og tid på treningsfeltet. Erik kan også tillate seg å rotere mindre når kampene ikke kommer så tett. Passer bra med tanke på skadene. Trist med Shaw og Maguire i dag dag da. Har jo nesten glemt Martinez, som var en av våre aller beste spillere i fjor. Tror hans inntreden vil endre mye 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. desember 2023 Del Skrevet 13. desember 2023 Enig i at det er greit at vi er ute av Europa. Likevel så er det et tankekors at vi ligger så langt etter, selv etter så mye som har blitt gjort og én ting er at vi er ute, men en annen er at det er ydmykende og pga elendige prestasjoner (mangel av). Og det er slik i PL også. Vi kan godt dra en parallell til den gangen Liverpool lå langt nede og sleit - selv etter at Klopp kom inn, men de spilte med hjertet i alle fall og så ut som et lag som faktisk ga faen. Vårt lag er en dassegjeng som gir opp med en eneste gang det er motbakke, alt de vil er å komme seg av banen og på Instagram. Vi mangler mye men vi mangler mest av alt en ryggrad Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Ett lag uten ryggrad og null plan spillemessig. Same old. Same old... 🤡 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå