ProphetSe7en Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 Synes Bruno, Casemiro og Hannibal også var gode i dag. Håper vi gir F i cupen på tirsdag og ikke risikerer å få noen nye skader. 2 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 Hvorfor får jeg ikke denne tråden opp under mine innlegg? Er jeg utestengt? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 Dagner skrev (Akkurat nå): Hvorfor får jeg ikke denne tråden opp under mine innlegg? Er jeg utestengt? Du skriver i tråden du lurer på om du er utestengt fra? At du kan skrive her gir vel svar på det 😅 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 ProphetSe7en skrev (37 minutter siden): Du skriver i tråden du lurer på om du er utestengt fra? At du kan skrive her gir vel svar på det 😅 Akkurat fordi jeg faktisk får poste men ikke får opp nye innlegg er grunnen til at jeg lurer… Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 Dagner skrev (55 minutter siden): Akkurat fordi jeg faktisk får poste men ikke får opp nye innlegg er grunnen til at jeg lurer… Sjekket hva du har her? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Kan også hende at du har greid å legge den til under "Ignorerte tråder" Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Godt fornøyd med kampen i går alt tatt i betraktning alle spillerne som er utilgjengelige. Vi manglet hele forsvaret vårt, fire av våre faste i forsvar var ute. Alle lag ville hatt utfordringer i en slik situasjon. Liverpool hadde vel 6 hjemmetap mer eller mindre på rad når de mangler sine faste stoppere for å sette det litt i perspektiv. Vi manglet en kampklar Amrabat sentralt, samt i angrep er Mount, Sancho og Anthony utilgjengelig. Vi hang etter på alt i førsteomgang, men jeg synes vi fremstod helt annerledes i andre. Spillerne kjempet og dro i land en sliteseier. Med så mange spillere ute så er det alt som teller, så får samspillet og relasjonene komme etterhvert som spillere blir tilgjengelige. Nå er alt som teller å ta ny seier til helgen, unngå skader og få tilbake flere av de faste spillerne våre. I januar bør det være høyt på listen å få ut Sancho, McT, Martial og Maguire og finne erstattere for disse. 3 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 En ting som har slått meg denne sesongen er at spillerne virker utslitte. Det virker som om de opererer på 80, 90 prosent av full kapasitet og det er nok til å tape de jevne kampene vi har tapt denne sesongen. I går gikk det heldigvis fint! Det kan også forklare skadene. Så hvorfor har det blitt slik? Vi må huske på at få, om noen lag, spilte like mange kamper som Manchester United i fjorårets sesong. En tynn tropp som gikk til to finaler, en semifinale, pluss en haug av spillere i VM, og en overbooket pre-season. Nå er det kamp igjen på tirsdag, men heldigvis får vi inn Ambrabat og kanskje Mount. Det skal fint å få litt bredde inn i troppen snart og få samkjørt relasjonene. Dette laget kan bare bli bedre. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Håper de sparer spillere på tirsdag. Bryr meg ikke om den cupen i det hele tatt, og håper klubben gjør det samme. Ikke verdt å risikere flere skader nå Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 ProphetSe7en skrev (12 minutter siden): Håper de sparer spillere på tirsdag. Bryr meg ikke om den cupen i det hele tatt, og håper klubben gjør det samme. Ikke verdt å risikere flere skader nå Enig. Dessverre er Ten Hag glad i å stille sterkest mulig lag ved enhver mulighet Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. september 2023 Del Skrevet 24. september 2023 Håper han gir Dan Gore sjansen. Og Amrabat får mange flere minutter der. Gjerne fra start, men ikke på VB som igår..😅 Må roteres mer selv om bredden ikke er til å skryte av.. Garnacho bør nesten spille fra start i cupen siden han ikke kom inn igår. Mulighet for Bayindir får debuten sin? Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 ProphetSe7en skrev (På 24.9.2023 den 12:04 PM): Håper de sparer spillere på tirsdag. Bryr meg ikke om den cupen i det hele tatt, og håper klubben gjør det samme. Ikke verdt å risikere flere skader nå Du fikk ønsket ditt oppfylt. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 VifteKopp skrev (2 minutter siden): Du fikk ønsket ditt oppfylt. Ikke helt. Flere av de jeg skulle sett stod over kampen i dag eller kun fikk 30 minutter på slutten. Men kjekt med kamp uansett Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Bortsett fra Casemiro og Varane (som ikke har spilt mye i det siste) er dette et veldig ferskt lag. Dalot må jo åpenbart spille siden vi har fire backer skadet. Lenke til kommentar
BIlly Bones Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Fyrer opp en stream for å få med meg Maguire. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Utrolig hvor stor forskjell et lag av friske bein gjør med presspillet Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Har nok litt med hvem som spiller å gjøre også. Nå fremstår de jo som et lag, der alle jobber for hverandre. Det er lenge siden jeg har sett Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 26. september 2023 Del Skrevet 26. september 2023 Mye fordi de har friske bein. Mount og Hannibal har store motorer og kan løpe, det kan ikke Eriksen. Da blir Casemiro mye tryggere, som igjen gjør midtstopperne tryggere, og man kan stå høyere og sende opp backene. Og Dalot får endelig lov til å spille som høyreback! Nå er dette riktignok ikke all verdens motstander, men det er fint å endelig se hvilken forskjell bredde i en tropp utgjør. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. september 2023 Del Skrevet 29. september 2023 Antony tilbake i gruppen med resten av første laget, men er ikke klar til helgens kamp. Martinez er vistnok ute i en lengre periode, samt Reguilon er inne på skadelisten nå. Var mye bra å hente fra sist kamp mot Palace, så håper vi bygger videre på det i helgens kamp og at vi får en ny seier. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. september 2023 Del Skrevet 30. september 2023 Tja, hva skal man si. Klubben er tvers gjennom pillråtten og fortjener ikke bedre enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå