Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nå er det vel heller Liverpool-supportere som er kjent for slikt. Vi får se nå om City-fansen klarer holde seg bedre enn Liverpool-fansen.

Hahah, dust. Selvfølgelig har Liverpool slike folk i våre rekker. Tror du Man Utd-leiren er skjermet for slike idioter kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det vel heller Liverpool-supportere som er kjent for slikt. Vi får se nå om City-fansen klarer holde seg bedre enn Liverpool-fansen.

Hahah, dust. Selvfølgelig har Liverpool slike folk i våre rekker. Tror du Man Utd-leiren er skjermet for slike idioter kanskje?

Nei. Idioter finnes overalt. Dessverre.

Skulle ønske ingen av de fikk lov til å være på fotballkamp :(.

Lenke til kommentar

Da er vi to.

For øvrig lei meg for at jeg sank så lavt at jeg kalte PSV dust, det var egentlig ikke meningen, men man blir litt irritert når folk presenterer enkeltsaker som om de var representativt for alle. Jeg skjemtes selvfølgelig over de som den gang ødela Best-markeringen, men det var et bevis på at man ikke bør legge den type markeringer til oppgjør der man spiller mot en stor rival, for det er mange som ikke takler det. Stillhet er noe av det enkleste å ødelegge.

Lenke til kommentar
666!

Det postes hardt i Lpool tråden ser jeg. De lå jo kjempelangt bak oss, og nå tar de oss igjenn :p

Sitter og ser på United videoer da Veron spilte :) Alltid kos

Videoer av Veron mens han spilte på ManUtd er kos, fantastisk spiller :)

EDIT: leif leif feil(?)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Ronaldo kommer aldri til å forlate klubben mens han er på topp :) Han drar kanskje til Spania eller et eller annet sted der det er varmt når han begynner å dra på åra :)

Hør på mora da, hun legger jo press på han jo.

Skal ikke tro alt du leser i avisa. Dessuten, hvis han mot formodning skulle dra kommer det jo til å bli satt tidenes overgangsrekord, vi kan få kjøpt mye bra for de pengene.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

SPANSKE (sladder)AVISER folkens. Jeg sier ikke mer.

Marca sine utsagn er jo 100% sanne tydeligvis, da det handler om at de ikke gidder å satse på å hente noe som er umulig å få til.

AS har utsagn på at "Dersom Ronaldo forlater England er min drøm å se han i real madrid før han dør". Et meget meget generellt utsagn som jeg tipper hun har sagt for et par år siden eller noe - som de henter fram nå.

Men her snakker vi altså om aviser som er generelt på nivå med tysk ukepresse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...