Raste Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke noe problem Neida, du kan nok takke banansplitt som sa det :=) Noen som vet om Saha er skadet eller ikke og hvor lenge? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kampen mot araberne var to feilaktige straffer som ble dømt mot ManUtd, pluss at alle tre keeperne VDS,Tomas og Heaton spilte alle sammen... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke noe problem Neida, du kan nok takke banansplitt som sa det :=) Noen som vet om Saha er skadet eller ikke og hvor lenge? skadet? Berbatov ftw.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke noe problem Neida, du kan nok takke banansplitt som sa det :=) Noen som vet om Saha er skadet eller ikke og hvor lenge? skadet? Huntelaar ftw.. FIXED Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke noe problem Neida, du kan nok takke banansplitt som sa det :=) Noen som vet om Saha er skadet eller ikke og hvor lenge? skadet? Berbatov ftw.. Ja, det er derfor han ikke har vært på benken eller spilt på to uker ell noe sånt nå. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er blitt så vandt med at han ikke er med fra start i kamper nå at jeg legger ikke merke til om han er borte synes SAF skal vurdere Huntelaar eller Berbatov STERKT nå, så om klubbene er intr. ta saha i innbytte mot mellomlegg.. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som vet om Saha er skadet eller ikke og hvor lenge? Jeg tror Saha er fit for fight, han må bare kjempe seg til en plass på benken. Han var med i troppen mot Reading, men kom seg ikke med i 16-mannstroppen. Tror nok vi får se Saha i minst én av matchene mot Spurs. Jeg håper i alle fall vi får se han snart. Tre nøkkelspillere er derimot på vei tilbake fra skade, og klubben foretrekker heller å vente på de. En av disse er Louis Saha, hvis karriere på Old Trafford har vært preget av mange og lange skader. Nå er Saha skadet igjen, men han ventes tilbake i kampform ganske snart uttaler Queiroz. "Vi er ikke fornøyd med Louis sin skade heller, men vi vet at han er en bra spiller og at han leverer. Vi stoler på han." United var lenge linket til Nicolas Anelka, men han skrev til slutt under for Chelsea. Også i denne sammenheng uttrykker Queiroz sin tillit til Saha. "Når Louis var i direkte kamp med Anelka på landslaget for et par år siden, var han foran i køen. Louis har hatt noen skader, men er fortsatt en av våre beste spillere." Ser dere? Trenger ikke Berbatov eller Huntelaar. Ooh Aah Louis Saha Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kampen mot araberne var to feilaktige straffer som ble dømt mot ManUtd, pluss at alle tre keeperne VDS,Tomas og Heaton spilte alle sammen... Mulig det er jeg som er dum nå, men jeg skjønte ikke helt det der. Spilte både VDS, Kuszczak og Heaton i den samme kampen? Håper de byttet på å stå i bål og at ikke alle var på banen samtidig ... Uansett er det nå litt rart å bytte tre keepere i samme kamp, selv om det var treningskamp ...? BTW, markeringen blir gjennomført etter planen. Linky. Goscinny Endret 22. januar 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skjønner definitivt City, det er ingen tvil om at det er en del City-fans som kommer til å elske å ødelegge stillheten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skjønner definitivt City, det er ingen tvil om at det er en del City-fans som kommer til å elske å ødelegge stillheten. Sandt, litt synd at vi møter City den serierunden. Men jeg er enig i at minuttet gjennomføres. Kanskje de overrasker posetivt...... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skjønner definitivt City, det er ingen tvil om at det er en del City-fans som kommer til å elske å ødelegge stillheten. Selvom jeg sliter med å skjønne det selv noen ganger, finnes det viktigere ting i verden enn fotball.. Greit å være rivaler, men må kunne gå an å vise såpass respekt syns jeg... Ville vært råtten og utrolig usportslig å ødelegge denne markeringen... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Selvfølgelig, men for noen er fotball så rivaliserende at man glemmer alle slike ting og kun oppfører seg som idiot. Disse folkene finnes i alle leire, selvfølgelig også i Man Utd-leiren. Det er lite å gjøre med det. Får håpe det ikke blir så voldsomt at hele markeringen blir ødelagt da. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Rivaler er rivaler, noen brøl må man bare forvente seg...men de som viser respekt blant city fansen ber de nok å holde kjeft Kampen mot araberne var to feilaktige straffer som ble dømt mot ManUtd, pluss at alle tre keeperne VDS,Tomas og Heaton spilte alle sammen... Mulig det er jeg som er dum nå, men jeg skjønte ikke helt det der. Spilte både VDS, Kuszczak og Heaton i den samme kampen? Håper de byttet på å stå i bål og at ikke alle var på banen samtidig ... Uansett er det nå litt rart å bytte tre keepere i samme kamp, selv om det var treningskamp ...? BTW, markeringen blir gjennomført etter planen. Linky. Goscinny Jepp, alle tre keeperne stod i mål den kampen her;) Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Selv de største idiotene av Shitty-supportere burde klare å vise respekt for avdøde mennesker, faen altså. Om de så ikke klarer det til vanli, burde de i hvert fall klare det i den offisielle markeringen av en så tragisk hendelse. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skjønner definitivt City, det er ingen tvil om at det er en del City-fans som kommer til å elske å ødelegge stillheten. Nå er det vel heller Liverpool-supportere som er kjent for slikt. Vi får se nå om City-fansen klarer holde seg bedre enn Liverpool-fansen. Kevin Parker, klubbsekretær i Manchester Citys supporterklubb mener bestemt at ett minutts applaus er det beste, og viser til da George Best døde. Da United gjestet West Ham, og City spilte hjemme mot Liverpool. - Det ble grovt og uakseptabelt ødelagt av Liverpool-supportere den gangen. Men på Upton Park var det ett minutts applaus. Det har det med hell vært praktisert overalt siden, etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tottenham - Arsenal: 5-1 Denne må ha svidd, selv i Mikke Mus-cupen. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 faens meg DIGG! Arsenal tilbake på jorda Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hahehahea, mikke mus og mikke mus. Det driter jeg i, arsenal ble eid og det er det beste ^_^ Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jepp, alle tre keeperne stod i mål den kampen her;) Hvordan stod Tom Heaton? Goscinny Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det var på tide at Arsenal gikk på en ordentlig smell, men litt kjedelig at det ikke var en Premier League-kamp. Men et Arsenal-tap er et Arsenal-tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå