fakey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jepp. Tapte 3-2. Wellbeck bomma på straffe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Wellback? Lovende spiss fra juniorene. Så en kamp med United-juniorene, der han puttet 3 eller 4 mål. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Trodde at Brandao var blant de bedre juniorene til klubben jeg ? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Masse lovende angripere. Welbeck, Brandy, Campbell og Brandao er bare noen av de. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har lest ein del positivt om Federico Macheda også, italiener. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tapte dere 3-2 mot et jallalag når dere stilte med den 11eren? Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tapte dere 3-2 mot et jallalag når dere stilte med den 11eren? Nei det er berre noke du trur..berre tøys Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Tapte dere 3-2 mot et jallalag når dere stilte med den 11eren? To dager etter en tøff kamp, samt at folka spilte gåfotball. Tror du virkelig Sir Alex ville de skulle gi maks og risikere skader? For ikke å snakke om en lang flytur og x timer tidsforskjell. Når det er sagt synes jeg det er rene galemathias å dra så langt for bare noen dager, kroppen har ei godt av å bli utsatt for hyppige døgnrytmeforandringer. Endret 21. januar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tapte dere 3-2 mot et jallalag når dere stilte med den 11eren? Insatsen sto vel i stil med viktigheten av kampen tenkerjeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vel, så nå ikke kampen jeg da, men hadde nå trodd at selv bestemødrene til spillerne på United skulle slå det laget som jeg ikke en gang husker navnet på lenger. Men sånn går det, skal ikke si noe jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er det jeg ikke har fått med meg, hvor har dere reist og hvorfor i helvete midt i sesongen? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er det jeg ikke har fått med meg, hvor har dere reist og hvorfor i helvete midt i sesongen? Visstnok hvile foran kampen mot Spurs i FA-Cupen. Virker rimelig idiotisk hele opplegget. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Var vel en testimonial(?) for en eller annen spiller, hvis jeg ikke tar helt feil. Dog virker det jo litt merkelig da, midt i januar. Men hvis Ferguson mener det funker, så får vi tro det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var bare en liten ferie, med en liten kamp med i pakka lissom, man spiller ikke med full styrke mot Al-......!!!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Så lenge ikke reisen var for slitsom så. Vil nok tro at den pene summen vi fikk var med på å avgjøre. Ingenting tyder på at vi la krefter inn i kampen ihvertfall. Merkelig at Welbeck fikk ta straffen selv. Endret 21. januar 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hva er det jeg ikke har fått med meg, hvor har dere reist og hvorfor i helvete midt i sesongen? Saudi Arabia. Ser egentlig ikke så mye galt i det, dette er en lang pause. Neste kamp er Fa-cup, å sol er mangelvare i England akkurat nå. Å alle vet hvordan en ferie fungerer på kroppen både psykisk og fysisk. At de stilte med et greit lag ser jeg heller ikke feil i, enn hvis de hatt tatt med hele A-laget til Midt-østen for så å stille U18 i kampen? Jeg finner det mye mer teit. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmm.. Jaja, sikkert mange som setter pris på litt sol! Deilig at Lpool roter det til igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Synes det er fortjent med en liten ferie for gutta jeg, og ikke minst for Ronaldo.... Yay, innlegg 500 utenfor off-topic Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 LOL, vert borte en dag fra pcn og gutta har spilt kamp i Saudi Arabia. Hmm, jaja. Merkelig verden man befinner seg i OT: gz sameboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå