Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig med tre poeng! Fy faen så deilig det var å se Rooney score! :D Og bare helt praktfullt at Ronaldo fikk et mål helt i slutten. Alt av skudd han prøvde seg på endte utenfor målet. Jeg synes Rooney, Ronaldo og Vidic gjorde en bra kamp i dag, til tross for en del bommer av både Rooney og Ronaldo. I dagens kamp var det Vidic som var konge bak i forsvaret, i det siste har det vært Ferdinand, synes jeg. Ellers var det deilig å se Hargreaves tilbake, han gjorde det helt greit.

Synd at ikke Carrick følgte opp med en like bra kamp som sist, men han gjorde seg ikke bort.

Merkelig, jeg synes Ronaldo var håpløs i dag utenom på slutten og ved et par anledninger. Sesongverste av gullgutten.

Synes Carrick har tatt seg opp, og jeg synes dagens kamp var enda litt bedre enn sist kamp. Synes og Ferdinand var best av han og Vidic i dag. Vi er visst uenige :p

Forøvrig var Evra skuffende i dag. Samme var Park, merket knapt at han var på banen i første omgang.

Hva skjer? Greit du synes Ronaldo var håpløs og hadde sesongverste, men at Carrick var bedre i går enn hva han var mot Newcastle? Det er jeg i alle fall IKKE enig i. Og etter min mening var Rio Ferdinand banens beste mot Newcastle, men Vidic var også stor i den kampen. Men i gårsdagens kamp synes jeg Vidic var best, selv om de begge var ganske så gode, da også. Vi får bare være enige om å være uenige. :thumbup: Men Carrick var mye bedre mot Newcastle.

Litt skuffende av Evra ja, med tanke på at han ikke var så mye med offensivt. Og Park? Jeg hadde forventet mer av han, men det kommer seg sikkert etter hvert.

Familien min skal til England i sommer, og da så jeg på det som en glimrende anledning til å komme meg til Old Trafford for første gang :dribble: Uheldigvis er det i sommerferien, og da er jo sesongen for lengst slutt :( Men det kommer jo alltid en ny sesong! Noen som har noen dato på når sesongen kommer i gang? Eller får jeg bare muligheten til å se en treningskamp på OT?

-MK-

Vet dessverre ikke om du får muligheten til å se en treningskamp heller på Old Trafford, men en kan aldri være sikker.

Lenke til kommentar

Mot Newcastle spilte forøvrig hele laget veldig bra, forresten så er det ikke så dyrt dra til England å se kamp. Har du en kamerat eller flere som liker laget er det bare booke man kan fint reise nedover se kamp selv om man er under 18.

Sist jeg var nedover betalte jeg vel kanskje 3000,- for fly, hotell /m frokost samt kampbiletter. Dro på fredag morgen og kom hjem på søndag ettermiddag, da har man også litt tid til å gjøre andre ting enn kun å se kamp.

Dessuten er det veldig greit å komme seg rundt i Manchester med kollektiv trafikk, dette er også å anbefale når du skal på kamp. En syngende tube/rail er gøy, alltid noen som kommer med nye chants også ;)

-

Jeg er imponert over hvor gode Ferdinand og Vidic er sammen, for et par!

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Mot Newcastle spilte forøvrig hele laget veldig bra, forresten så er det ikke så dyrt dra til England å se kamp. Har du en kamerat eller flere som liker laget er det bare booke man kan fint reise nedover se kamp selv om man er under 18.

Sist jeg var nedover betalte jeg vel kanskje 3000,- for fly, hotell /m frokost samt kampbiletter. Dro på fredag morgen og kom hjem på søndag ettermiddag, da har man også litt tid til å gjøre andre ting enn kun å se kamp.

Ikke dyrt? Det kommer helt an på. Hvis en bor sør i landet, ikke så langt fra Oslo/Bergen, da er det kanskje ikke så dyrt. Men for oss som bor langt nord i landet, må jo bestille flybilletter ned til Oslo og bare det koster mer enn en flytur til Manchester. Nesten like dyrt i hvert fall.

Lenke til kommentar

Ikke dyrt? Det kommer helt an på. Hvis en bor sør i landet, ikke så langt fra Oslo/Bergen, da er det kanskje ikke så dyrt. Men for oss som bor langt nord i landet, må jo bestille flybilletter ned til Oslo og bare det koster mer enn en flytur til Manchester. Nesten like dyrt i hvert fall.

Uansett bor de fleste i landet i storbyer som Oslo / Bergen, derfor gadd jeg ikke nevne det om man kanskje bor i Kautokeino eller nordland at det blir dyrere, sier jo seg selv.

Lenke til kommentar
Familien min skal til England i sommer, og da så jeg på det som en glimrende anledning til å komme meg til Old Trafford for første gang :dribble: Uheldigvis er det i sommerferien, og da er jo sesongen for lengst slutt :( Men det kommer jo alltid en ny sesong! Noen som har noen dato på når sesongen kommer i gang? Eller får jeg bare muligheten til å se en treningskamp på OT?

-MK-

Juni er vel sommerferie, men på juli begynner preseason. De første kampene bruker å være på en treningsleir, men fra midten av juli kan det godt være preseason hjemme

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Er vel ganske sjeldent man spiller treningskamper på hjemmebanen sin? Som regel pleier man vel å dra på en treningsleir i utlandet og spille treningskamper hjemme i England mot mindre lag på deres hjemmebane? Hvert fall slik det pleier å være i Liverpool, er mange år siden sist vi spilte pre-season-kamp på Anfield. Men man kan jo være heldig, eventuelt få med deg Solskjærs testimonial-kamp, den skal vel spilles i sommer? Om det ikke skulle være noen kamper å gå på er det vel hvert fall mulig å få meg seg omvisning på (Anfield) stadion.

Lenke til kommentar
Er vel ganske sjeldent man spiller treningskamper på hjemmebanen sin? Som regel pleier man vel å dra på en treningsleir i utlandet og spille treningskamper hjemme i England mot mindre lag på deres hjemmebane? Hvert fall slik det pleier å være i Liverpool, er mange år siden sist vi spilte pre-season-kamp på Anfield. Men man kan jo være heldig, eventuelt få med deg Solskjærs testimonial-kamp, den skal vel spilles i sommer? Om det ikke skulle være noen kamper å gå på er det vel hvert fall mulig å få meg seg omvisning på (Anfield) stadion.

United har spilt endel treningskamper på Old Trafford. Sevilla for to sesonger siden hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...