RyanReynolds Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Men må bare gi cred til Hahnemann! Redninga på frisparket til Hargreaves var jo helt sjuk Ja, utrolig bra redning av Hahnemann på frisparket til Hargreaves. Han kunne jo ikke plassert ballen bedre, men allikevel klarte Hahnemann å slå ballen til corner. Utrolig irriterende! Frisparket må ha vært litt for svakt. Det har blitt ekstremt vanskelig for keeper hver gang Hargreaves har fått prøvd seg fra frispark. Måtte bare hans første mål for klubben komme.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Herlig med tre poeng! Fy faen så deilig det var å se Rooney score! Og bare helt praktfullt at Ronaldo fikk et mål helt i slutten. Alt av skudd han prøvde seg på endte utenfor målet. Jeg synes Rooney, Ronaldo og Vidic gjorde en bra kamp i dag, til tross for en del bommer av både Rooney og Ronaldo. I dagens kamp var det Vidic som var konge bak i forsvaret, i det siste har det vært Ferdinand, synes jeg. Ellers var det deilig å se Hargreaves tilbake, han gjorde det helt greit. Synd at ikke Carrick følgte opp med en like bra kamp som sist, men han gjorde seg ikke bort. Merkelig, jeg synes Ronaldo var håpløs i dag utenom på slutten og ved et par anledninger. Sesongverste av gullgutten. Synes Carrick har tatt seg opp, og jeg synes dagens kamp var enda litt bedre enn sist kamp. Synes og Ferdinand var best av han og Vidic i dag. Vi er visst uenige Forøvrig var Evra skuffende i dag. Samme var Park, merket knapt at han var på banen i første omgang. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jaja, hvordan tror dere det går mot Al Helal i morgen da? :!: Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Må like at Ronaldo og W.Rooney er høyest opp på MoMlista på united.no, noe så sinnsykt feil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Noe ser kun mål når de skal stemme banens beste sånn vil det alltid være... Endret 20. januar 2008 av Manx Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Noe ser kun mål når de skal stemme banens beste sånn vil det alltid være... sant, er ikke alltid mål som skal avgjøre BB, Det burde også gå på hvem som vinner dueller, jobber hardt, gir assists eller om keeper'n har syke redninger Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Må like at Ronaldo og W.Rooney er høyest opp på MoMlista på united.no, noe så sinnsykt feil. Sånn, fixed Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Synes Carrick har tatt seg opp, og jeg synes dagens kamp var enda litt bedre enn sist kamp. Synes og Ferdinand var best av han og Vidic i dag. Vi er visst uenige Forøvrig var Evra skuffende i dag. Samme var Park, merket knapt at han var på banen i første omgang. Synd du Carrick var bedre enn forrige gang? Har du fått med deg noe som jeg ikke har fått med meg? Carrick storspilte forrige gang, nå var han helt ok så jeg kan ikke skjønne at han var bedre i dag enn han var forrige gang. Men jeg er enig i at han kommer i bedre form ja. Evra syns jeg var helt grei, men han har spilt bedre. Park er jeg helt enig, bra at SAF tok ut han for Giggs. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Men må bare gi cred til Hahnemann! Redninga på frisparket til Hargreaves var jo helt sjuk Ja, utrolig bra redning av Hahnemann på frisparket til Hargreaves. Han kunne jo ikke plassert ballen bedre, men allikevel klarte Hahnemann å slå ballen til corner. Utrolig irriterende! Frisparket må ha vært litt for svakt. Det har blitt ekstremt vanskelig for keeper hver gang Hargreaves har fått prøvd seg fra frispark. Måtte bare hans første mål for klubben komme.. Sjukt bra rettning på skuddet, men som du nevner, litt svakt + det var i keeperhjørne. Håper han får målet sitt snart ja, har scora eit par screamers for Bayern opp gjennom åra. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Familien min skal til England i sommer, og da så jeg på det som en glimrende anledning til å komme meg til Old Trafford for første gang Uheldigvis er det i sommerferien, og da er jo sesongen for lengst slutt Men det kommer jo alltid en ny sesong! Noen som har noen dato på når sesongen kommer i gang? Eller får jeg bare muligheten til å se en treningskamp på OT? -MK- Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Sesongen starter vel som regel i midten av august, hvis jeg ikke tar helt feil? Endret 20. januar 2008 av TeggY Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Charity Shield 5.August eller no sånt, mewd starten av Premier League en uke senere Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er det ikke Community Shield det heter da? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Charity Shield 5.August eller no sånt, mewd starten av Premier League en uke senere Selvom Community Shield var 5. august i fjor betyr det ikke at den er det i år. Den varierer fra år til år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tror han spiller for mye FM :!: Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Haha, nå har gutta ankommet jallaland og de ser ikke så alt for glade ut for å måtte bruke tid på denne tullekampen. :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva faen skal de ned dit å gjøre uansett? Herregud for noe bullshit. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja vet, er jo helt tullete. Vi har nok kamper fra før, blir for dumt å drive å fylle opp kampprogrammet mot sånne jallalag som det her. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvilket lag skal united spille mot da? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Al Helal eller no lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå