Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Men må bare gi cred til Hahnemann! Redninga på frisparket til Hargreaves var jo helt sjuk

Ja, utrolig bra redning av Hahnemann på frisparket til Hargreaves. Han kunne jo ikke plassert ballen bedre, men allikevel klarte Hahnemann å slå ballen til corner. Utrolig irriterende! Frisparket må ha vært litt for svakt. Det har blitt ekstremt vanskelig for keeper hver gang Hargreaves har fått prøvd seg fra frispark. Måtte bare hans første mål for klubben komme.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig med tre poeng! Fy faen så deilig det var å se Rooney score! :D Og bare helt praktfullt at Ronaldo fikk et mål helt i slutten. Alt av skudd han prøvde seg på endte utenfor målet. Jeg synes Rooney, Ronaldo og Vidic gjorde en bra kamp i dag, til tross for en del bommer av både Rooney og Ronaldo. I dagens kamp var det Vidic som var konge bak i forsvaret, i det siste har det vært Ferdinand, synes jeg. Ellers var det deilig å se Hargreaves tilbake, han gjorde det helt greit.

Synd at ikke Carrick følgte opp med en like bra kamp som sist, men han gjorde seg ikke bort.

Merkelig, jeg synes Ronaldo var håpløs i dag utenom på slutten og ved et par anledninger. Sesongverste av gullgutten.

Synes Carrick har tatt seg opp, og jeg synes dagens kamp var enda litt bedre enn sist kamp. Synes og Ferdinand var best av han og Vidic i dag. Vi er visst uenige :p

Forøvrig var Evra skuffende i dag. Samme var Park, merket knapt at han var på banen i første omgang.

Lenke til kommentar
Noe ser kun mål når de skal stemme banens beste sånn vil det alltid være...

sant, er ikke alltid mål som skal avgjøre BB, Det burde også gå på hvem som vinner dueller, jobber hardt, gir assists eller om keeper'n har syke redninger

Lenke til kommentar
Synes Carrick har tatt seg opp, og jeg synes dagens kamp var enda litt bedre enn sist kamp. Synes og Ferdinand var best av han og Vidic i dag. Vi er visst uenige :p

Forøvrig var Evra skuffende i dag. Samme var Park, merket knapt at han var på banen i første omgang.

Synd du Carrick var bedre enn forrige gang? Har du fått med deg noe som jeg ikke har fått med meg?

Carrick storspilte forrige gang, nå var han helt ok så jeg kan ikke skjønne at han var bedre i dag enn han var forrige gang. Men jeg er enig i at han kommer i bedre form ja.

Evra syns jeg var helt grei, men han har spilt bedre.

Park er jeg helt enig, bra at SAF tok ut han for Giggs.

Lenke til kommentar
Men må bare gi cred til Hahnemann! Redninga på frisparket til Hargreaves var jo helt sjuk

Ja, utrolig bra redning av Hahnemann på frisparket til Hargreaves. Han kunne jo ikke plassert ballen bedre, men allikevel klarte Hahnemann å slå ballen til corner. Utrolig irriterende! Frisparket må ha vært litt for svakt. Det har blitt ekstremt vanskelig for keeper hver gang Hargreaves har fått prøvd seg fra frispark. Måtte bare hans første mål for klubben komme.. :D

Sjukt bra rettning på skuddet, men som du nevner, litt svakt + det var i keeperhjørne. Håper han får målet sitt snart ja, har scora eit par screamers for Bayern opp gjennom åra.

Lenke til kommentar

Familien min skal til England i sommer, og da så jeg på det som en glimrende anledning til å komme meg til Old Trafford for første gang :dribble: Uheldigvis er det i sommerferien, og da er jo sesongen for lengst slutt :( Men det kommer jo alltid en ny sesong! Noen som har noen dato på når sesongen kommer i gang? Eller får jeg bare muligheten til å se en treningskamp på OT?

-MK-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...